BMW 325 IX - misljenja?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    nesto mi pade na pamet...a posto sam trenutno na poslu pa da ne zaboravim...


    recimo...Ford Sierra Cosworth??

    CARACTERISTIQUES
    Type: 4 cyl. en ligne 16s + turbo Garett T3
    Cylindrée: 1993 cm3
    Puissance: 220 ch ? 6000 tr/mn
    Couple: 294 Nm ? 3500 tr/mn
    Transmission: 4x4 BVM5
    Poids: 1325 Kg
    Pneumatiques: 205/50 VR 15
    Vitesse maxi: 235 KM/h
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Hmmmmm, malo skupo da se nadje osnova, odnosno dobar (makar solidan) Cossie kod nas...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo



        hm...pa bas sam imao utisak da je suprotno...
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          5-6000 EUR za bilo kakav grob, ne manje. Skupo.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            Sta kazete na SUPRU twin turbo je
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              twin turbo izaziva izvesnu dozi smeha kod mene
              Nijedan ozbiljan budz nije prosao bez konevertiranja na jednu turbinu ..

              Inache vrlo teska lesina i da bi je nafurao na vreme oje je ovde zamisljeno zaboravi bez 15-20.000 ? na tuningu samo ..
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Dve turbine obicno znaci dve MALE turbine, od kojih su obe LPT, kao kod Skyline-a. Nemaju neki preveliki potencijal za overboost. A i skupo, druze

                Sto se tice 4x4 vuce, centralni transfer case sa gornjih slika je problem u celom sistemu. Prednji i zadnji diff su maltene isti, i trpe manji deo opterecenja od snage motora jer se snaga deli na 2 osovine, dok srednji diff trpi ceo obrtni moment, a prilicno je slab. Kako TO pojacati...?

                Boost, rece li sta Menjac Jorgen?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Nope.. nada.. no nevidim ni da je aktivan na netu zadnih dana ...
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Gledam malo slike, i planetarni menjach mi deluje preslab, samo 3 zipcanika u kucistu sa malim precnikom, nedeluje obecavajuce
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Od centralnog diffa? Pa to i jeste najslabija tacka. Ako se stavi npr. 30:70 fiksno srednji diff, onda prednji trpi samo 30% a zadnji samo 70% Nm motora, dok srednji sve to mora da premelje, a upravo on i jeste najslabija tacka sistema.

                      A da se umesto njega ubaci neki drugi transfer case? Sa nekog amerikanca mozda? Kao Quadra drive?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206



                        Malo sam pricao sa Quaife Engineeringom...U principu, ni prednji ni zadnji diff nisu problem, trpe vise nego sto bih ikad mogao da proturim kroz njih, tako da oni nisu problem.

                        Medjutim, srednji diff nikada nisu radili, i za takve poslove koje rade kao "unikate", traze 2.500 GBP

                        Dakle, celo pitanje i dilema oko toga da li ovaj auto raditi kao 4x4 ili RWD, svodi se na sledece: kako srediti srednji diff da ne pukne? Od cega iskoristiti srednji diff? Da li jednostavno napraviti kakvo resenje sa zakljucanim srednjim diffom na, recimo, 50/50, ili smisliti nesto drugo odnosno zezati se sa Torsenom ili nekim visko transferom sa neceg treceg?

                        Ja licno naginjem tome da se u ovaj transfer case stave "tockici" od nekog drugog diffa, kao sto rekoh od Quadra drive-a sa Cherokee-ja, ili da se kompletno zameni recimo srednjim diffom sa Quattra? Ili, sta ja znam, da se jednostavno zbudze 2 zupcanika sa istim prenosnim odnosom, i da direktno vrte jedan drugi, jedan salje snagu pozadi, a drugi uzima snagu za prednju osovinu?

                        Ajde, ukljuciti malo mozak, ko resi problem dobije free voznju kad bude gotov
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          Nikako nemoj da pravis direktan prenos (bez diffa) osim ako planiras da ga vozis samo pravolinijski


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Pa imas li onda ideju KOJI centralni diff da iskoristim? Eno slike kako izgleda transfer case, pa nesto sto makar priblizno odgovara po dimenzijama i potrebnom rasporedu ulaznih/izlaznih osovina? Kako izgleda TorSen sa Quattra?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              Pa znas da je TorSen slicnog izgleda kao obican diff. Ne znam kako bi ga ubacio u tvoj transfer case. Iskreno, ne kapiram bas kako ovo izgleda. Ne mogu da zamislim sa ovih shema...
                              A da uzmer t/c sa Cherokee-ja? Onda imas 50:50 podelu kada je ukljucen prednji pogon, a samo zadji kada je izkljucen (logicno).
                              Ma to bi bilo upotrebljivo samo za drag, ali bi ostavilo mogucnost da se vozi na putu sam osa zadnjim pogonom...

                              Ne znam... Nista ti nisam pomogao. Juri transfer case koji trpi vecu snagu.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Pa prosto, pogledaj sliku i zamisli da je levo motor, a desno zadnji trap. Na onu vecu budzu sa leve strane kaci se menjac, sa desne strane izlazi kardan prema zadnjem trapu, a iz onog manjeg otvora sa leve strane ide kardan koji se vraca na prednji diff, i to je to.

                                Da, da, juri jaci transfer case Uhhh...a sa CEGA, to je pitanje
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X