wurth injector cleaner fluid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coco
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2004
    • 476
    • i`am from the land that is placed nowhere

    wurth injector cleaner fluid

    valja li to shto? preporucuju mi da svakih 6 mjeseci (cca) potroshim 1 bocicu. josh nisam sipao u rezervoar. cekam da mi netko javi iskustva s tim s*anjem. fala
    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    LAK NAFTA ili ti razredjivach
    Nemoj preterat izgori klipove
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • coco
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2004
      • 476
      • i`am from the land that is placed nowhere

      #3
      uuuu...hocu q stavljati to u rezervoar....nece ichi....hm....
      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        WURTH u USA prodaje vrlo kvalitetne proizvode. Nemam direktno
        iskustvo s cistacem ubrizgavaca goriva, no ostala roba je izuzetno kvalitetna.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Jedino je vazhno pridrzhavati se uputstva na bochici, tj. na koliko litara ide sarzhaj cele bochice. Ja sam koristio Liqui Molly injector cleaner i tamo je uputstvo ukazivalo da rezervoar mora biti najmanje 75 % pun kad se sipa. I naravno, ako je manji rezervoar ne sipa se sve odjednom, vec se dozira opet po uputstvu na bochici.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Wartburg
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2005
            • 663

            #6
            Ja imam prijatna iskustva sa Wynn's.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Daj nam obrazlozi svoje prijatno iskustvo, sta si radio, sta se desilo kako si radio , koliko dugo traje proces, sta se desilo za vreme procesa, itd. itd.. ma znas, sveobuhvatnu tehnicku sliku da svaki Cannonac bude zadovoljan odgovorom i shvati preporuku kao sa tehnicke strane a ne sa komrecijalne.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Wartburg
                CBC Senator XXL
                • 01.02.2005
                • 663

                #8
                Upekle mi dizne na svecinom autu.
                Ja probavao ovako da ga produvam bilo je malko bolje, onda sipao pun rezervoar i sipao u njega to i posle 2 dana se vec video efekat.
                Doduse vozio sam ga samo u jutarnjim casovima malko na auto-putu.
                Motor sada mirnije radi na 3000 obrtaja, a pre se tresao tj mnogo drao.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Ja kazem ovako:

                  Sumpor u benzinu na teritoriji SCiG sa dodatkom vode chini nezaobilaznu stetu na svim delovima koji su od metala.

                  Rezultat zvani H2SO4 nekima poznat kao Sumporna kiselina neizostavno vrsi reoziju na metalnim delovima i ostavlja za sobom nepovoljne naslage.

                  Rezultat toga je vidljiv kroz povecane vrednosti na izduvnm gasovima.

                  Da li je radjen test, mislim, podatci o sagorevanju motora PRE i POSLE chishcenja???

                  To zelim da vidim i chujem, jer je odgovor koji si dao jos uvek samo tvoje misljenje i nista drugo.
                  Dakle , netrazim nicije nishljenje niochemu vec samo FAKTA ..

                  Skidanjem svih naslaga koje dovode do toga da injektori nezatvaraju chini da se protok injektora poveca, dakle dolazi do njihovog povecanja protoka.

                  To ce se kasnije pokazati na LTFT vrednosti , da li imas te podatke?

                  Zato , molim u buduce da se neizjasnjavamo javno na forumu o tome sta mislimo da je.

                  Znanje i dokaz , forum treba da sluzi svima koji imaju problema a ne da ih indirektno navlacimo na daljnje greske.

                  10x
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Originally posted by Wartburg
                    Ja probavao ovako da ga produvam bilo je malko bolje
                    Iz svega sudeci da prichas o sistemu sa mehanichkim ubrizgavanjem koji nema nikakve veze sa danashnjim sistemima. Ubuduce se ogradjuj u svojim iskazima jer ja znam da chitam izmedju redova, vecina njih nece i greske ce se javljati

                    nhf: Nishta lichno, od sada pa na dalje packe chekaju sve koji napisu nesto sto nemogu da opravdaju sa tehnicko dokaznim materijalom.

                    U sluchaju da se misao zapocne sa JA MISLIM , onda je odobreno pisati sta mislite , u protivnom ce se smatrati za iznoshenje vhinjenichnog stanja a to trazi dokaze.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      Ja sam na svoju Hondu svojevremeno stavio Motulov injector cleaner. Na prazan tank se sipa, a onda se sipa benzin. Jedna bocica je kod svih proizvodjaca otprilike predvidjena za 60 litara. Mada mi je motor radio i pre toga dobro, osetio sam poboljsanje - jos bolji rad u leru, jos bolji odziv na gas, potrosnju nisam merio,ali sam bio zadovoljan poboljsanom kultivisanoscu motora. Stavlja se na svaka 10000km. Stavljacu i dalje.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ja i dalje tvrdim da chinite greshke.

                        Benzin koji sipate je smrtonosan za sistem ubrizgavanja i dodatci koji se sipaju tipa redovno u preventivne svrhe su jedini koji imaju efekta.
                        Dakle, nikakvih 10000km ili kad zaskripi, vec sa svakim sipanjem goriva u jasno izrazenoj proporciji.
                        Chishcenje injektora sa Uatrazvukom je za zemlje sa izrazenim standardima nepoznata stvar..... dok auto nedobije smece od benzina!
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          Kada sam kupio Hondu imala je 148000km na brojacu. Motul sam stavljao na svakih 10000km (a ne jednokratno) upravo iz preventivnih razloga i subjektivno-objektivno bilo je bolje. S obzirom na moje i zadovoljstvo sledeceg vlasnika Honde koja je otada presla preko 60000km, ocigledno da nije napravljena greska. Nastavio sam da stavljam Motul i na mom sledecem autu jer upravo ima preventivno dejstvo (zbog toga je mnogo skuplji od drugih injection cleaner na nasem trzistu, ali da ga ne reklamiram vise...). Inace za sve injection cleanere preporucuje se interval od oko 10000km, a za octan boostere na svako sipanje goriva, mozda nas nisi razumeo kada kazes da se stavlja sa svakim sipanjem goriva?... Stavljacu ga na svakih 10000km jer tako kaze proizvodjac...ipak njih priznajem u ovoj oblasti za vece autoritete, nhf

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Ne, vec vasha trzishna ekonomija nedozvoljava upotrebu preparata koji imaju PRAVE preventivne mere i koriste sa sa SVAKIM sipanjem goiva
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #15
                              Originally posted by BOOST
                              Ne, vec vasha trzishna ekonomija nedozvoljava upotrebu preparata koji imaju PRAVE preventivne mere i koriste sa sa SVAKIM sipanjem goiva
                              boost, oke. gorivo u srbiji i bih je lose. puno vode, smeca, slabija je stvarna oktanska vrijednost no nazivna tj deklarirana. no u hr ipak ima oke goriva i u zadnjih 12 mjeseci npr petrol i tifon imaju (po testiranju) gorivo koje prolazi i kontrolu u EU. mene je zanimalo dali ima svrhe sipati taj injektor kliner u auto koji je redovito odrzavan, vozen na gorivo (u vecini slucajeva) koje zadovoljava kvalitetom. eto ja sam sipao u auto taj injektor kliner. posto mi je rezervoar oko 37 litara, sipao sam bocicu na 2 rezervoara (blaza verzija nego sto je po uputama na bocici, a slusajuci tvoj savjet). rezultat kemikalije ne osjetim. motor radi isto kao i prije. cak vecu razliku osjetim kad stavim svjeze ulje i uljni filter na 5000 prijedjenih km. mozda pali taj kliner u zemljama sa losim gorivom, mozda pali kod neodrzavanih automobila, tko zna....nemam pojma ali vidim da nemam potrebe sipati kojekakve klinere blabla... to je moje iskustvo.
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              Working...
                              X