wurth injector cleaner fluid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Jedan godisnji odmor ovoga leta je kod mene trzio neverovatan obim chishcenja , ne samo injektora vec CELOG sistema.

    Ja znam kroz chega sam proshao zadnjih 10-ak dana trazeci greshke svugde drugo al nikako tamo gde su stvarno i bile

    Verovah da je sve OK sa benzinom, no.... long storry
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #32
      @ M:

      Pre svega: take it easy, ok Samo iznosimo i razmenjujemo svoja iskustva, nema potrebe za povishenim tonom...

      Mislim da sam dovoljno bio koncizan i korektan u svom postu, i mislim da je ono shto ti se desilo nakon sipanja sredstva za chishcenje "bumerang efekat" zaprljanosti dizni i celokupnog sistema jer je nagomilana prljavshtina "pokrenuta" ka diznama koje su konachno zachepljene.

      Nije problem u tome shto je sredstvo delovalo, vec u tome shto je ta prljavshtina bila tamo gde joj mesto nije...

      M-power
      Tvoj je sigurno zapusen. A moj ako vec nisi razumeo da je auto pod garancijom, sto znaci da je bio nov, te sve ovo tvoje o godinama i eksplataciji pada u vodu.
      Moj je otpushen 100%... Ozbiljno: razumeo sam, i pazhljivo prochitao tvoj post. To shto je auto bio nov i pod garancijom ne znachi nishta - samo 5-6 k km je dovoljno da se sipanjem ovdashnjeg goriva sa vecim stepenom zaprljanosti zapushi ceo sistem i dizne. Upravo je nedovoljno kvalitetno i chisto gorivo jedan od razloga zbog kojeg se mnogi proizvodjachi "ogradjuju" u smislu garantnog roka za svoje modele koje prodaju ovde.

      M-power
      A povrh svega iz tvojih postova se vidi da se radi o totalno ne prakticnom i skupom odrzavanju, te to sredstvo je skroz bespotrebno za prevenciju od zaprljanosti dizni.
      OK, to je tvoje mishljenje. Ja ipak mislim da je pogreshno. Evo i zashto:

      Pre sam bio PRIMORAN da jednom godishnje (u proseku) chistim dizne metodom Wynn's. Mada sad ne mogu da se setim cene "u dinar", koshtalo je nekih 50-ak evra, rachunavshi i zamenjen filter goriva shto je preporuka po odradjivanju ovog tretmana. Efekat je bio odlichan, bolje performanse, nizha potroshnja, mirniji rad u leru, tishi motor, narochito na vishim obrtajima... Medjutim, to traje samo nekih 5000 km, kad pochinju opet simptomi zaprljanosti celog sistema, tako da josh nekih 5-6 k km i mozhe da se vozi, ali nakon toga ostaje samo ponovna poseta servisu i opet Wynn's metoda (otprilike sledece godine u isto vreme).

      E sad, posle treceg chishcenja Wynn's-om sam pocheo da koristim sredstva u PREVENTIVNE svrhe, i ovakvih manifestacija jednostavno vishe nije bilo! Auto sam vozio josh nekih 15000 km nakon toga i nikad ni nagoveshtaja ranijih problema sa zapushenjem dizni i injectora.

      M-power
      3X si cistio dizne u kratkom roku i sipao wins sredstvo da bi docekao cist sistem.
      Mozhda si pogresno protumachio moj post...

      Kako bih odrzhavao ceo injection sistem chistim sam morao tri puta da vozim auto u servis na chishcenje metodom Wynn's SVE DOK NISAM POCHEO PREVENTIVNO da koristim injector cleaner sredstva, posle treceg placenog rachuna za Wynn's. Dakle, tad je sistem bio ochishcen, nakon chega sam PREVETNIVNO koristio sredstva i vishe nikad poseta servisu i Wynn's metoda niti zahebancije sa prljavim injection sistemom i diznama...

      M-power
      Gde je tu logika
      Godishnje chishcenje metodom Wynn's + ekstra zamena filtera = 50 evra.

      Bochica Liqui Molly sredstva koshta nekih 400-ak dinara X 3 puta godishnje (na svakih 4-5 k km) = 1200 dinara = 15 evra.

      Dakle: 50 evra naspram 15 evra + nemash zajebancija za loshim performansom, povecanom potroshnjom, "drchnim" motorom. Sem toga, nisam rachunao troshkove u gorivu u smislu odlaska do servisa i nazad, shto za mene nije zanemarljiv momenat.

      Jel' dovoljno logike...

      brick
      benzin je jednostavno sam po sebi prljavo gorivo,

      Citat:
      Po celoj evropi se sredstva o kojima se ovde pricha vec "po default-u" dodaju u gorivo koje se sipa na pumpama, a to je pomenuo i Boost

      pa sipa se i kod nas, mozda ne dovoljno ali se sipa(lo) ranije
      @ brick:

      Voleo bih da je tako, mada sumnjam... Jeste benzin svuda "prljavo gorivo", ali je ovde kod nas prljav toliko x10. Ne znachi to da je samo benzin losh, vec da je celokupan sistem transporta i skladishtenja, pochevshi od rafinerije, preko cisterni do rezervoara pun svega i svachega shto dodatno povecava procenat zaprljanosti. Ja josh uvek vidjam cisterne iz ranih 70-ih kako transportuju gorivo iz rafinerija, a ne smem ni da pomislim kad su poslednji put temeljno ochishcene (mislim na unutrashnjost tovarnog dela)... Na pomisao chega sve mozhe biti unutra mislim da bi se i sam Marilyn Manson uplashio... Sem toga, ja se ne secam da sam skoro video da neko chisti rezervoar na pumpi, a to je chesta praksa po normalnom svetu...

      Elem, da se vratim na sredstva za chishcenje... Ovo shto sam napisao je, jednostavno, moje iskustvo i nemam nikakvih razloga da lazhem. Mozhda drugi imaju drugachija iskustva, ali moje je takvo kavo jeste govoreci konkretno o Fiesti XR2i, i teshko da me neko mozhe ubediti da sam u zabludi ili na gubitku shto sam koristio ova sredstva.

      Jedina osoba koja je zbog toga ostala na gubitku je vlasnik Wynn's servisa...

      Pozz =]
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        samo 5-6 k km je dovoljno da se sipanjem ovdashnjeg goriva sa vecim stepenom zaprljanosti zapushi ceo sistem i dizne
        ajde da ne bude da stalno nesto sporim, objasni mi sta je to sto je "sa vecim stepenom zaprljanosti" u gorivu ?

        da li mislis na mehanicke cestice prljavstine, da li na neka hemijska jedinjenja (posebna neka), na sta ???

        posto kazes da je 5.000km dovoljno da se samo zbog goriva to desi zanima me objasnjenje mehanizma kako se to tacno desava, odnosno sta i kako detalji.

        ne kazem da mozda nije tako kako kazes, samo mi nije jasno kako to da od desetina vozila koja se tako koriste kako navodis, ne dodje do takvog razvoja dogadjaja.

        cista sreca, sta je u pitanju ?

        znaci, shvati u najboljoj nameri, pojasni detalje tog prljanja.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Jel' dovoljno logike...
          koliko sam shvatio M-a ciscenje se vrsi jednom u 10 godina, dakle 50/10 evra odnosno 5 evra godisnje.

          i moj je auto isto prvi put ciscen posle 15+ godina voznje iskljucivo na benzin. (bile plombirane dizne jos kada sam uzeo auto, nije dirano od fabrike).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Ne znachi to da je samo benzin losh, vec da je celokupan sistem transporta i skladishtenja, pochevshi od rafinerije, preko cisterni do rezervoara pun svega i svachega shto dodatno povecava procenat zaprljanosti. Ja josh uvek vidjam cisterne iz ranih 70-ih kako transportuju gorivo iz rafinerija, a ne smem ni da pomislim kad su poslednji put temeljno ochishcene (mislim na unutrashnjost tovarnog dela
            to znam, vidjam i sam ali ne vidim kakve veze ima godiste cisterni sa prljavim benzinom tokom procesa rafinacije ?

            ako mislis na mehanicku prljavstinu, toga ima zasigurno i za tu namenu sluzi filter goriva koji sve to veoma efikasno zaustavlja.

            sekao popreko jednom jedan filter posle podosta upotebe bas da vidim kako izgleda unutra, i koliko dobro filtira ili ne.

            ja nisam mislio na mehanicku prljavstinu, vec na hemijsku reakciju benzina sa raznoraznim jedinjenjima na nacin da se stvara braonkasti talog posle duzeg vremena. to sam najvise vidjao na karburatorima, u delu oko difuzora, i to na svakom karbu koji sam do sada video u zivotu.

            u unutrasnjosti dizne nisam imao prilike da zavirim, verujem da je neki slican ili isti talog.

            nemam nikakvih razloga da lazhem. Mozhda drugi imaju drugachija iskustva, ali moje je takvo kavo jeste govoreci konkretno o Fiesti XR2i, i teshko da me neko mozhe ubediti da sam u zabludi ili na gubitku shto sam koristio ova sredstva.

            Jedina osoba koja je zbog toga ostala na gubitku je vlasnik Wynn's servisa...
            nisam ni pomislio a kamoli rekao da lazes, ili pominjao zabludu ili neki gubitak.

            isto kao ti samo prenosim jednokratno iskustvo sa Wynns metodom.

            ne znam koja je to tecnost tacno, ali u mom slucaju je posao odradila vrhunski.

            a ne, ja nisam vlasnik Wynns servisa
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #36
              brick
              koliko sam shvatio M-a ciscenje se vrsi jednom u 10 godina, dakle 50/10 evra odnosno 5 evra godisnje.
              OK, ako je to sluchaj kod vas (tebe i M-a), onda je ta rahunica u vashem sluchaju u redu. Mada je interesantan podatak da ste vozili auto 10 godina, da nijednom niste ochistili sistem za dovod goriva ni dizne obzirom shta se sve proteklih 10 godina (narochito '90-ih godina) sipalo, i da uprkos svemu niste imali problema... Sa druge strane, Boost napisa da je nakon godishnjeg odmora provedenog ovde bio primoran da chisti ceo sistem, a to je samo par sipanja na domacim pumpama... Ovo pokazuje koliko su iskustva razlichita i potpuno suprotna od sluchaja do sluchaja.

              Ja necu da ulazim u neke "otvorene diskusije" o tome kako/zashto/koliko je prljavo nashe gorivo, narochito ne sa brickom jer je to unapred izgubljena igra. Chini mi se i da je diskusija o domacem gorivu vec "prezhvakana" u drugoj temi... Chinjenica (ili moje lichno uverenje potkrepljeno iskustvom ovde i "napolje") je da je nashe gorivo loshije (nizhe oktanske vrednosti, sa povishenim stepenom zaprljanosti, mehanichkim chesticama ili hemijskim supstancama, svejedno...) nego ono iz EU. Sa druge strane, automobili razlichitih proizvodjacha, ili josh bitnije razlichitih tehnichkih i tehnoloshkih izvedbi i konstrukcionih reshenja celokupnog injection sistema i motora uopshte, razlichito reaguju na (ne)kvalitet goriva. Sistem za dovod goriva, pumpa i injectori razlichitih modela imaju manju ili vecu toleranciju na odstupanje kvaliteta ili stepena chistoce goriva, narochito obzirom na zaprljanost neorganskim jedinjenima i mehanichkim chesticama, pa ce tako razlichito i reagovati. Mozhda su automobili u vashem sluchaju mogli da funcionishu i sa zaprljanim diznama i celokupnim sistemom, ali XR2i nije trpela takve okolnosti, i sve i da si je terao k'o Bog djavola nije htela da ide. Jednostavno, imala je nizak prag tolerancije prema prljavom sistemu za dovod goriva, a ja sam moja iskustva iznosio (i to naglashavao) u vezi konkretno ovog modela. Nadam se da niste prevideli ovu bitnu chinjnicu. Sa druge strane, nemam takvih iskustava sa BMW-om. Vozim ga od maja (do sad nekih 5500 km) i ni traga ovim simptomima, a sipam na istim pumpama gde i ranije. Ovo, ipak, ne znachi da se postepeno sistem ne prlja i polako "zapushava", ali cu o problemu razmishljati kad/ako se manifestuje. Dakle, to moje iskustvo je bilo vezano za Fiestu - da li je imala "osetljiv" injection sistem ne znam, ali je moje iskustvo tako kako je, i ja zaista ne vidim razlog zashto bi neko mislio da ne govorim istinu?!

              BTW. Ni ja, kao ni brick, nisam vlasnik Wynn's servisa

              brick
              ne znam koja je to tecnost tacno, ali u mom slucaju je posao odradila vrhunski.

              a ne, ja nisam vlasnik Wynns servisa
              Hehe, nisam ni rekao da jesi... Obzirom na situaciju kod nas, mnogo si, bre, tehnichki "potkovan" za vlasnika jednog auto servisa...

              Ipak, za sve koji zhele da saznaju vishe o Wynn's metodi:



              Pozz =]
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #37
                Ja sam svojevremo koristio wynns na fiesti monopint, ali onaj komplet tretman sa aparatom koji se kaci na sistem za dovod goriva i pomoglo je.

                E, sada fiesta je nakon toga bila kod mene jos par meseci, te ne mogu reci da li je imalo dugorocnije i kakve posledice.

                Taj tretman je tada kostao oko 70 dem.
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #38
                  Ni ja nisam vlasnik Wins servisa vlasnik je osoba A, B ili osoba C.

                  P.S. meni je to mnogo pomoglo tj. otklonilo je simptome zaprljanih injektora
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • observer
                    CBC Veteran
                    • 06.10.2005
                    • 196
                    • Novi Sad
                    • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                    #39
                    Originally posted by overspeed_1976
                    Sem toga, ja se ne secam da sam skoro video da neko chisti rezervoar na pumpi, a to je chesta praksa po normalnom svetu...

                    Pozz =]
                    Praksa je i kod nas: na NIS-ovim pumpama se svi rezervoari periodicno ciste i bazdare. (Bazdarenje se, prema zakonu, radi na svakih 10 god.) Ciscenje radi i cesce, prema potrebi (ukoliko se prilikom redovnih analiza utvrdi da gorivo ne zadovoljava standarde) u proseku na 2-3 godine. Znam pouzdano za NAP, a pretpostavljam da slicno radi i Jugopetrol (kao deo sistema). To je ujedno i jedini razlog zasto sipam gorivo iskljucivo na drzavnim pumpama, jer se koliko-toliko vodi racuna o nekim normama.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Mada je interesantan podatak da ste vozili auto 10 godina, da nijednom niste ochistili sistem za dovod goriva ni dizne obzirom shta se sve proteklih 10 godina (narochito '90-ih godina) sipalo, i da uprkos svemu niste imali problema...
                      pricam samo za sebe, moj auto je trosio italijanski benzin 98 oktanski ( to mu pasuje najbolje) nekih oko 90% predjenih km.

                      ovde je vozeno 3 i po godine na nas banzin i nije cisceno, osim jednom zamene filtera goriva.

                      nikakvih problema, sipano gde se stigne. onda je tek ugradjen LPG i tek godinu i po dana po voznji na LPG su poceli problemi sa brizgaljkama.

                      neki kazu da je to zbog LPGa, neki kazu zbog benzina ja samo znam da je jedno ciscnje Wynns koncentratom pomoglo i da je rad na leru postao bez ikakvih vibracija ( ono mozes da stavis punu casu na glavu motora i nece se prosuti maltene ni kap).


                      iskustva su kao sto kazes razlicita pa zato i tvrdjenja na opstem nivou ipak treba filtrirati...

                      ja ne znam kada je boost imao problema, kada me je vozio auto je isao bez greske koju bih mogao da primetim tokom voznje.

                      Ovo pokazuje koliko su iskustva razlichita i potpuno suprotna od sluchaja do sluchaja.
                      upravo tako. pitanje koje trazi odgovore je kako i zasto se to dogadja a polazeci od istih preduslova.

                      Chinjenica (ili moje lichno uverenje potkrepljeno iskustvom ovde i "napolje") je da je nashe gorivo loshije (nizhe oktanske vrednosti, sa povishenim stepenom zaprljanosti, mehanichkim chesticama ili hemijskim supstancama, svejedno...) nego ono iz EU
                      jeste cinjenica, samo to nije dovoljno za termin "ocajno". pitanje je koliko je to tacno svaka od pobrojanih ( a i mnogih drugih osobina) karakteristika koliko losija i da li je to u dozvoeljnim ili nedozvoljenim brojcanim vrednostima.

                      ti podaci, brojke se tesko nalaze pa se mnogo svodi na utiske, iskustva koja su poprilcino razlicita od slucaja do slucaja.


                      u vezi konkretno ovog modela. Nadam se da niste prevideli ovu bitnu chinjnicu. Sa druge strane, nemam takvih iskustava sa BMW-om. Vozim ga od maja (do sad nekih 5500 km) i ni traga ovim simptomima, a sipam na istim pumpama gde i ranije
                      zar i ti, upade u NISovi lobi

                      eto i ti potvrdjujes da je sa istim (pretpostavimo, iste pumpe, isti tip goriva) benzinom utisak i rezultati razliciti zavisno od vozila.

                      ja upravo potenciram tu cinjenicu da nije sve tako jednostavno, i da mnogo faktora utice od kojih svakako i samo vozilo i sve ono u vezi sa tim sto si pojasnio.

                      najvise me zanima kako i zasto nastaje ta razlika u iskustvima.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #41
                        Obzirom da vec desetak godina koristim i Wynn's i STP, evo malo mojih iskustava.

                        U principu, definitivno najbolje resenje jeste demontaza i ciscenje karba ili brizgaljki u ultrasonicnoj kupki. Sto se samog ciscenja tice, a mozete mirne duse baciti i svecice u istu kupku, i one ce biti ociscene da ne verujete, bolje od toga nema.

                        Medjutim, taj metod ima jednu ociglednu manu - on jeste najbolji, ali zato zahvata samo kraj lanca dotoka goriva, ostalo ne dira. Na primer, on ne dira pumpu za gorivo, creva za dovod, itd.

                        Moja konfiguracija je bila ranije, i ostala sada sa ubrizgavanjem da imam dva serijski verzana filtera goriva. Prvi je ispred el. pumpe na motoru sa karbom - to je onaj metalni FRAD filter. Sledi pumpa i crevo, pa u motoru Bosch filter za Kadett GSI. U toj vezi, onaj FRAD filter sam menjao na svakih 5.000 km, onaj drugi na svakih 10.000 km; prvi kosta 200-300 dinara, ne znam posto je sada, a onaj drugi je kod Auto Nene kostao nekih 800 dinara. Rezultat je daleko manje setanje performansi karba.

                        Sa uvodjenjem ubrizgavanja, obzirom da je el. pumpa potpopljena unutar rezervoara, prvi filter ide odmah iza nje; steta, jer vise nju ne mogu da zastitim kako bih voleo.

                        Upotreba STP cistaca za brizgaljke/karbove, cisti se CELA putanja goriva do motora, pa je stoga to daleko bolje sveobuhvatno resenje. Po mome iskustvu, to treba raditi svakih 10.000 km, a najbolje bi bilo poceti odmah sa novim autom, dakle ne dozvoliti da dodje do stvaranja naslaga, ili bolje spreciti nego leciti.

                        Koliko je to efikasno, prosudite sami iz sledeceg dogadjaja. Pre nekih 5-6 godina, nakon 2-3 dana po sipanju cistaca, kada je Yugo jos bio 100% serijski Koral 55, na Gazeli motor pocne da se gusi. Ja se promptno us***m, JAKO gadno kada pri 100 km/h uz preticanje odjednom motor pocinje da cima i da kaslje, uz nagli gubitak snage. Dovucem se do kuce i krenem da gledam sta je. Na kraju, vidim da je filter za gorivo, postavljen dan ili dva pre dodavanja aditiva, totalno zapusem muljem koji glumi moje gorivo po NIS-u. Ali, totalno zapusen. Naravno, zamena je resila ceo problem.

                        Kao problem, ovo ce se javiti tek na i preko 3.000 o/min., kada protok goriva postaje zivahan.

                        Ako vam se to dogodi, znacete da je sistem napajanja motora ugrozen. Najbolje bi bilo izvaditi i oprati rezervoar goriva, jer postoji velika verovatnoca da u njemu postoji talog mulja na dnu. Zatim bi jako dobro bilo ponovo, ili po prvi put, staviti isti cistac/aditiv, i pazljivo pratiti sta se desava. Kao krajnji rezultat, dobicete podobro ociscen sistem dovoda goriva, sto ce se odraziti i na potrosnju, i na raspolozivu snagu. Nece biti radikalno, ali moze se dogoditi, u zavisnosti od pocetnog stanja, da sasvim lepo osetite razliku.

                        Letos sam, nakon ravno 2 godine voznje, izvadio i oprao brizgaljke na Nubiri. To je nakon nekih 35.000 km. Mogu vam reci da su bile prljavije nego sto sam ocekivao, obzirom na filtriranje ispred njih. I bilo je razlike, nije bila bog zna sta, ali se ipak osecala, pre svega po mirnoci rada motora u leru ali i na visim obrtajima, 4+ 000 o/min.

                        Po meni, ti aditivi definitivno rade ono sto i kazu da rade. I potpuno se slazem sa Boost-ovom konstatacijom da on tamo gore sa benzinom dobija i dobar deo onoga sto mi kupujemo u tim aditivima, iako mislim (ispravno ili pogresno, ne znam) da je kolicina prljavstine u gorivu u nekoj vezi sa brojem pretakanja od rafinerije do pumpe; sto manje pretakanja, to cistije gorivo. Od kada tankujem iskljucivo na Dejtonu, kolicina prljavstine se vidno smanjila, mada naravno ni slucajno nije nestala.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #42
                          Ma mislim da nijedno sredstvo od ovih sto mi koristimo ne moze da ocisti mehanicku zaprljanost, vec samo blago hemijski da razgradi ono sto je reagovalo sa zidovima distributivnog sistema. I svako gorivo prlja, jer nije hemijski savrseno cisto, ali mislim da ne treba ni preterivati sa svim tim sredstvima da se ne istrosi nesto sto ne treba.
                          Ja sam na Astri imao samo pozitivna iskustva sa tim sredstvim, dok sam u Vectru sipao i nisam osetio nikakvo poboljsanje.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #43
                            Ja sam sa STP imao zadovoljavajuce poboljsanje......
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • matan
                              CBC Član
                              • 07.08.2006
                              • 35
                              • Beograd

                              #44
                              Originally posted by DejanV
                              Letos sam, nakon ravno 2 godine voznje, izvadio i oprao brizgaljke na Nubiri. To je nakon nekih 35.000 km. Mogu vam reci da su bile prljavije nego sto sam ocekivao, obzirom na filtriranje ispred njih. I bilo je razlike, nije bila bog zna sta, ali se ipak osecala, pre svega po mirnoci rada motora u leru ali i na visim obrtajima, 4+ 000 o/min.
                              Pozdrav,
                              DVV
                              Koliko vremenski (u minutima ili satima) traje ciscenje u UZ kadici?

                              Comment

                              • matan
                                CBC Član
                                • 07.08.2006
                                • 35
                                • Beograd

                                #45
                                Originally posted by overspeed
                                Pre sam bio PRIMORAN da jednom godishnje (u proseku) chistim dizne metodom Wynn's. Mada sad ne mogu da se setim cene "u dinar", koshtalo je nekih 50-ak evra, rachunavshi i zamenjen filter goriva shto je preporuka po odradjivanju ovog tretmana.
                                Zasto 50eur, ako bocica wynn's za ciscenje motora kosta 400-500din?

                                Comment

                                Working...
                                X