Maserati-Mazda-BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo45
    CBC Član
    • 16.01.2012
    • 59
    • Macedonia

    Maserati-Mazda-BMW

    Ovako,na lageru imam sledece :Maserati biturbo SI 87' u ispravnom stanju,mada ga vec nekoliko godina vise ne vozim.Nezahvalan za voznju,previse div i tesko se da kontrolisati,bar meni ,vise ga ne volim Mazda millenia S 1995 god. u ispravnom stanju( mada gubi pomalo vodu,najverovatnije dihtun glave) i kompletan motor od iste takve mazde (produvao jedan klip,pa sam nekako nasao drugi iz USA i menjao) i da automatik menjac je Mazda.Dalje komplet mehanika .znaci sve (havarisan) od BMW 745 IL 98 god. Ali posto smo dovezli drugi isti takav BMW iz USA i uspeli da za****mo malo motor (pregrejali ) stavio sam ovaj iz havarisanog u ovaj drugi.Znaci imam motor ali treba skidati glave...E menjac isto automatik .mislim ovaj koji imam sa havarisanog.
    Ima previse kombinacija koje su mi u glavi , ali sada dileme su ovo: Motor maseratija (V6) bih malo doterao ,menajo turba i jos ponesto ...ali bih ga stavio u nekimanji auto sa prednjom vucom?? Problem koji menjac i koja karoserija?
    Motor od mazde (V6 je )ista kombinacija ,znaci prednja vuca me zanima jos turbo .jedno, dve da pojaca malo superchargera..Ali ostaje isti problem,koji menjac i karoserija,ovaj njezin menjac automatic ne bih !
    Treca varijanta BMW V8 motor 4,5l je ako se dobro secam. . . . e njega bih malo vise preradio i razmisljam ili dva turbo punjaca ili dva superchargera koje vec imam od mazdine motore . Njega bih u neku karoseriju od BMW 3 serije samo koja ? Ili ako je i po cene vecih prepravki izvodljivo ugurati ga u neki Porcshe 944 ? znam da Ameri stave neke osmake u njega....(Renegade Hybrids,na primer)
    Ispada da sam u trilemi posla se ne bojim,najvaznije ZNAM sta me ceka .vec sm dosta puta radio neke licne stvari,imam sav potreban alat naravno .dostupni su mi i masine ,drebong.freze a i ove za obrade blokova,radilica . . . . . novac nije problem ,iako se nebih previse razbacivao na estetiku.Imam odlicne veze u USA i Austriju (ako trebam nesto kupovati ) Pa molim svakoga ko ima nesto napisati oko ove moje trileme nek izvoli .necu sutra poceti sa radom,naravno ali kad razresim ove moje nedoumice ,uz vasu pomoc naravno , polako bih krenuo.Dosta delova vec imam , tako da kada odlucim koja varijanta .....
    pozdrav !
  • Yugo45
    CBC Član
    • 16.01.2012
    • 59
    • Macedonia

    #2
    Odg: Maserati-Mazda-BMW

    Da budem jasniji,ne trazim detalje,samo grubo.sta u sta bi moglo.napisao sam ne pratim bas novij aauta ,tako da ni neznam sta sve dolazi u obiz.najvise me brine koji menjac ako idem na prednju vucu.
    Jos bih pitao sta mislite za ove amortizere.Bile su na moj Yugo,platio sam ih kao suvo zlato tada? na yugo su radili odlicno.Bilstein su gasne,dvosmerne...koliko se secam trgovac me ubedjivao da su mu ostali u prodavnici zato sto oni koji su ih specijalno porucili kod njega su totalno unistili auto za relly (delta integrale) pa nisu hteli da ih plate . . ako me nije farbao hehe.nemam blage veze ni koji model su ni za sta,osim ono sto mi Grk rekao .. .



    PS.Citao sam dosta ,imam dosta sta napisati,pomoci,recimo oko ugradnje novih sicova u glavi,ali vidim tema od 2004-5 tako da neznam dali je ok ?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Odg: Maserati-Mazda-BMW

      Što se tiče tehnike, prakse i sl, piši slobodno, ugradnja siceva ne zastareva
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Yugo45
        CBC Član
        • 16.01.2012
        • 59
        • Macedonia

        #4
        Odg: Maserati-Mazda-BMW

        Samo jos da ponovo nadjem temu gde sam citao Radi se o ovome ( citao u nekoj USA knjizi Blue Print) prilikom obrade glave za vece siceve ,ameri su leziste za vece ventile obradivali tako da recimo dve trecine otvora bude na pravu toleranciju za nabijanje sic-a a donji deo bude malo siri nego je potrebno za dobro nabiti sic.I onda posle nabijanja sic-a su ''razbijali'' donji deo udarcem,pristiskom ,da se tu sic prosiri da legne,da popuni veci zazor u glavi u taj deo .. . Malo komplikovano objasniti recima,ja sam probao to uraditi i ima rezona, da sam mirniji,da sic nece ispasti.Jbg.nagledao sam se da ispadaju i fabricke ugardjene,retko ali desi se.Menjao ostecene,ispale, jesam.nije bilo frke i na klasicni nacin.ali to su bili slucajevi izbij SIC iz neke neupotrebljive glave ,nabij gde ti treba.A kada treba majstor da pravi novo leziste ,jos za veci sic nema miran san ,bar za mene .
        Nego .evo moja dva ''donatora'' za srce .Ali malo sam ovde citao,malo po netu i dosao sam do zaklucka sta mogu i zelim uraditi.Necu ni mazdin ni maseratin motor vec onaj od BMW 740 IL (pogresio sam ne napisao da je 745?? mislio na 4,4l ) i to u BMW E30 .Tu sasiju mogu naci lako ovde kod mene.A tako sam odlucio zato sto od BMW 740 imam sve sto mi treba i bude koristilo i na trojku.diskove na primer...Ali sada me jedu ona dva kompresora koja imam na mazdine motore?? Nije velika frka oba strpati na ovaj V8 ,bar onaj mehanicki deo sama ugradnja.Pitam se sta sve bi trebalo da menjam osim vece dizne,oce li palenje,ubrizgavanje(komp) kakvo je biti dovoljno...tu sam malo ''tanak'' .Ne bih isao na neke enormne faze dizanja snage,cak i neznam zasada koliko mogu ova dva kompresora''napumpati'' ?mazdin motor je v6 i 2,3l tako da mislim da moze po jedan za svaku stranu na bmw ?? danas sam gledao motor .vrlo je jednostavno da ih ugradim za razliku od recimo turbo punjace ... Imam i 4 mazdina intercoolera koje bih spojio po dva za jedan red cilindara ,plus preradio bih ih da se hlade vodom,da ne moram da im trazim posebno mesto a i tako bi ''sistem'' bio kraci sto je jos bolje za motor i snagu ?

        Last edited by Yugo45; 30.01.2012, 15:32.

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #5
          Re: Maserati-Mazda-BMW




          recimo da si ubacio taj motor i malo ti je snage, nemas bas mesta za dodatke pored njega.

          a sto se tice diskova, ne mogu sa serije 7 na seriju 3. ako ti je cilj da kockicu konvertujes na 5 rupa onda se to radi drugacije, ima par, relativno, jednostavnih nacina. a i ostale stvari koje bi koristio, opet, ne mogu na kockicu.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • Yugo45
            CBC Član
            • 16.01.2012
            • 59
            • Macedonia

            #6
            Odg: Maserati-Mazda-BMW

            Kompresor od klime otpasce,to mi ne treba i eto mesta za jedan kompresor od Mazde.I sa druge strane se da napraviti mesta,prebacim negde gore recimo servo pumpu za volan....A i uvek ih mogu postaviti ''naopacke'' remenice prema motoru a telo prema farovima? Isto, sigurno necu stvaljati servo za kocnice i tu dobijem dosta mesta...Ovih dana cu izvaditi oba mazdina kompresora a i donecu motor od BMW u garazi na ''operacioni sto'' i bas cu lepo razgledati gde je najbolje da idu..A da idu nema dvojbe TO je najveci razlog zasto sam odlucio ovu kombinaciju-Sa dva turbo punajca ima puno prepravljenih E30 V8 , nisam sreo sa meh.kompresorima . . . Samo nek prodje ovo nevreme ,sibir kod mene
            Oko diskova neznam sta kako .nije to problem kada pocnem resavacu probleme.. imam duplo( 4 para) kleste i od maseratija (cetiri klipne) kombinovacu nekako .Ako je moguce glavine od 7-ice na E30 ostalo mi lako .mislim kleste postaviti..ali kako sam rekao zasada nemam pojma o tome sta i kako .Dobro bi bilo da te diskove iskoristim zbog velicine .. Dobro ,vazno mi je da imam defrencijala od sedmice,njega moram staviti u svakom slucaju i menjac cu original (automatik) jeste tezak ali i dugacak .. mislim da ce lepo prebaciti dosta tezine na zadnju osovinu ..Electronika me malo buni.Tu neznam sta me ceka sa kompresorima ?
            Last edited by Yugo45; 30.01.2012, 17:24.

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #7
              Re: Maserati-Mazda-BMW

              imas moju nepodeljenu paznju i punu moralnu podrsku
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • Yugo45
                CBC Član
                • 16.01.2012
                • 59
                • Macedonia

                #8
                Odg: Maserati-Mazda-BMW

                Najvise me brine electronika zato sto nemam bas znanja oko toga.Mislim, znam sta je sta, po simptome znam pogledati na pravo mesto i naci sta je kvar ,samo pomoci ommetra i autodate .Ali ovde treba malo vise.Ovaj motor nosi ovu elektroniku Digital motor electronics DME M5.2.I (bosch) koliko sam sada citao o njoj ima 4 komada Knock control / knock sensor I za svaki cilindar pomera palenje za toliko koliko je potrebno da se detonacije izgube ? E sada sta me malo zbunjuje je dali je to dovoljno sa kompresorima ?? Pazite potpuno razumem turbo motore,znam sta je sta i zasto je tako.Mislim ovo cisto da znate da cu razumeti svaki post na sta se misli . . .

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Odg: Maserati-Mazda-BMW

                  Kompresor je u prednosti u odnosu na turbinu ( u lučaju kvara) jer mu pritisak zavisi od obrtaja. Nok senzor treba da retardira (unazadi) paljenje i ako to nije dovoljno treba da gasi diznu, sad da li taj tako radi ne znam, mislim za gašenje dizne ali reakcija pod pritiskom i pogrešna smeša, intervencija upravljanaj mora biti jako brza..

                  Ako si pitao da li može to paljenje da tera kompresor plus, ne verujem, na pristisku treba više goriva a to neko mora da kaže tom ubrizgavanju. Imaš temu bmw Aero pa 206, jeste da su obimne ali ima mnogo pametnih stvari...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Yugo45
                    CBC Član
                    • 16.01.2012
                    • 59
                    • Macedonia

                    #10
                    Odg: Maserati-Mazda-BMW

                    Evo sta kazu za NOK : The M62 also features a knock control system. The knock control prevents knocking engine operation. For this purpose, if there is a risk of knocking, the control retards the ignition timing of the corresponding cylinder(s) as far as necessary.
                    The 4 knock sensors are mounted on the water jacket of the engine block between the two rows of cylinders. They are arranged
                    such that one sensor monitors the two adjacent cylinders.
                    Jesam citao obe teme ,cak sam neke delove copirao i prebacio u komp da mi budu pri ruci ,da ne trazim svaki put
                    A mozda uspem naci kompletan sistem od one sedmice 745i turbo ??
                    Sada me zvao drug,nasao mi odseceni prednji deo od E30 koji mogu upotrebiti za probnu ugradnju.Samo odsecem prednju masku ,napravim je montazna da lakse radim oko motora, a i bolje se vidi sta gde smeta ili moze da ide

                    Comment

                    • goxxy
                      CBC Član
                      • 25.07.2007
                      • 63
                      • Temerin
                      • e36,Mazda3,W204,MT01

                      #11
                      Odg: Maserati-Mazda-BMW

                      Zelim ti puno srece, zivaca i novca za to sto si namerio
                      Hocu Turbo i Nitro

                      Comment

                      • Alexxx
                        CBC Početnik
                        • 13.11.2011
                        • 2
                        • Aleksandrovac

                        #12
                        Odg: Maserati-Mazda-BMW

                        Trebace i puuuno vremena, sreće, para i znanja...
                        Srećnooo

                        Comment

                        • Yugo45
                          CBC Član
                          • 16.01.2012
                          • 59
                          • Macedonia

                          #13
                          Odg: Maserati-Mazda-BMW

                          Vreme je da skinem prasinu sa motore


                          na slici dole je i donator motor za kompresor od Mazde(drugi je na autu jos )

                          sada sam siguran da moze oba dva kompresora,levo i desno najnize do motora ima mesta.Vise cu napisati veceras .

                          Comment

                          • Yugo45
                            CBC Član
                            • 16.01.2012
                            • 59
                            • Macedonia

                            #14
                            Odg: Maserati-Mazda-BMW

                            Evo i hladnjaka za ulje kojeg mislim iskoristiti za ovaj motor.Odlican ja zato sto je hladjenje na vodu i mogu da ga nosim gde hocu. Na drugoj slici su intercooleri od Mazde .nameravam da ih prepravim da se hlade vodom.Spojicu ih dva po dva za svaku stranu,hladjenje za njih i hladnjaka za ulje posebno.sto znaci jos jedan hladnjak za vodu,a hoce li hladnjak od neki manji auto biti OK.otom potom.
                            Najvise me zabrinjava gorivo.Moze li mala pomoc,ideje ,sugestije oko toga.sta mislite da probam sa originalnim ubrizgavanjem i stavim vece dizne za gorivo (vise kubika) ??



                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              Odg: Maserati-Mazda-BMW

                              samo napred...da sam znao da u Makedoniji ima chak 2 Miller Cycle motora od Xedosa,kupio bih od tebe oba... a ti stavljaj nesto drugo,jer ocigledno ne znas sta imas u garazi
                              inace da ti samo zagolicam mastu-KJ motori (kao i cela K serija motora)su veoma kompaktni,laki,dugotrajni i laki za tjuning.ono sto bih ja uradio(da imam oba motora) uzeo bih kao sto hoces neku dobru skoljku kao sto si naveo,rastavio oba motora,sastavio jedan dobar,ako vec imas pristup delovima iz USA(tamo imas sve za male pare kao i mnogo vise informacija),remontovao oba kompresora(jedan za rezervu),u USA postoji sistem ili kit za podizanje pritiska kompresora ili kupi ili pogledaj kako izgleda pa odradi sam.rezultat-veoma pouzdan motor sa nekih 300+konja.just my 2 cent
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X