1,9 TDI budženje.....
Collapse
X
-
Tdi
Au,Tetak..uzećeš ti *leba čuvenom Despotu...
Molim te da ovu sliku prebacis gde su modeli "Alfe 145"
cenim da joj je tu mesto
Unapred hvala!
Pozdrav!
Boki
***********ps.obratite pažnju na vreme uploada..pedantno na 8 minuta po slikica
Comment
-
-
malo je off ali sta da se radi,uglavnom ja danas menjam ulje i ja to sve lepo zavrsim kad reko daj da skinem crevo sa usisne grane da vidim da li se zaprljala i kad sam video bilo je
zaprljano,umasceno,katastrofa sad ne znam da li je do goriva("par puta" sipan obican dizel) ili je taj egr,steram mu ga!jel ima neko preporuku za nekog majstora da je proveren(da zna sta radi) i da nije nesto preskup da mi to lepo isproverava kako treba.
Comment
-
-
Tetak,
Sam kazes da ti taj auto sluzi samo za vikend. Pa ti neces stici do 400k tako godinama. Sto se brines. To je i vise nego solidan motor. Za voznju i za prodaju takodje. Neces valjda da se "okoves" u njemu
Comment
-
-
Re: TDI
da pricamo o autu sa slike motor je ALE 98 god. je auto usis je mastan i ima cadji ne mnogo ali imaOriginally posted by Dr BocaDa li voziš ovaj auto sa slike,te da li je to 1Z motor?
Jel* usis samo "mastan" ili ima tu i čadji?
Pozdrav!
BP
************
Comment
-
-
mast i cadj nemaju nikakve veze sa gorivom.... to je do VWovog motora i nacina rada sa EGRom.
da li je uradjeno isto sto je na primerku motora sa slike ?
to je (gotovo) nuzno za 1.9 dizele- fabricki sistem ne radi kako treba u najvecem broju slucajeva i dovodi do zagusenja usisnog sistema u sta si se i ti licno uverio.
uradi update softvera motora, uz nadu da nije prekasno vec za motor.
i posle toga jedan dobar "italian tune up" da motor procisti pluca nece skoditi.
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
TDI
Imenjače...žao mi je što nisi pažljivije pogledao šta smo pisali i one slike gore.Pogledaj i na prethodnoj strani,pisao sam o promeni "EGR rate" ...
VIdi...standardne vrednosti u prva tri bloka su obično 32768,da smanjiš EGR "rate" povećavaš taj broj koliko je moguće(na kanalu 3).
Nadam se da je sada jasnije...upravo je na Tetkovoj mašini uradjeno to.
Pozdrav!
BP
***************"Italian tune-up" je vožnja na većem broju obrtaja,što bi mi rekli "žiška"
da se motor "produva" ,sipa se tu i neko sredstvo u gorivo
i
Comment
-
-
mislim da smo se nesto pogubili sa ovim postovima.kapiram ja sta ste radili na oktaviji da ste menjali vrednosti za egr nego sam ja postavio pitanje da li cadj i masnoca koju sam nasao na usisnoj grani ima veze sa egr i ako ima sta raditi da bi se to otklonilo jer ja mogu da ocistim usisnu granu ali ce mi se to ponovo skupljati
Comment
-
-
Re: EGR
Uz dužno poštovanje,da li si nekada izvadio LOPATU djubreta iz u**** i usisnih kanala...Lično sam ih potpuno , fizički,zatvorio XX i nisam video da se i jedan od tih motora pokvario zbog toga.Naša goriva EXTREMNO su lošeg kvaliteta, tako da su i produkti sagorevanja istih užasni.Mišljenja sam (subjektivno) da potpuno isključenje ne može da škodi...Originally posted by 206Vec je najmanje 10 puta receno da se iskopcavanje EGR-a moze raditi na benzincu gde i nema neku preterano veliku funkciju osim ekoloske, medjutim na dizelu to nije preporucljivo raditi jer EGR pomaze ciklusu sagorevanja u dizelu i njegovo iskopcavanje dovelo bi do vise stete nego koristi.Originally posted by Dr BocaMože..iskrojiš pun "dihtung" i zatvoriš ga da ne EGR-iše i
Pozzzzzz
BP
**************
Pozdrav!
BP
***************
Comment
-

Comment