1,9 TDI budženje.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #31

    Dobili ovakve parametre!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #32

      Budžilo se budžilo i....na kraju završni test!
      Posle smo se lepo izljubili(onako srpski 3X) i do skorog vidjenja u Čačku!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #33

        Ovo samo da vam pokažem da dr.Boca ima celu azbuku od A do Š!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #34
          Tdi

          Au,Tetak..uzećeš ti *leba čuvenom Despotu...
          Molim te da ovu sliku prebacis gde su modeli "Alfe 145"
          cenim da joj je tu mesto
          Unapred hvala!
          Pozdrav!
          Boki
          ***********ps.obratite pažnju na vreme uploada..pedantno na 8 minuta po slikica

          Comment

          • bojan
            CBC Senator
            • 29.08.2005
            • 232
            • novi beograd

            #35
            malo je off ali sta da se radi,uglavnom ja danas menjam ulje i ja to sve lepo zavrsim kad reko daj da skinem crevo sa usisne grane da vidim da li se zaprljala i kad sam video bilo je zaprljano,umasceno,katastrofa sad ne znam da li je do goriva("par puta" sipan obican dizel) ili je taj egr,steram mu ga!jel ima neko preporuku za nekog majstora da je proveren(da zna sta radi) i da nije nesto preskup da mi to lepo isproverava kako treba.

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #36
              TDI

              Da li voziš ovaj auto sa slike,te da li je to 1Z motor?
              Jel* usis samo "mastan" ili ima tu i čadji?
              Pozdrav!
              BP
              ************

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #37
                Tetak,
                Sam kazes da ti taj auto sluzi samo za vikend. Pa ti neces stici do 400k tako godinama. Sto se brines. To je i vise nego solidan motor. Za voznju i za prodaju takodje. Neces valjda da se "okoves" u njemu

                Comment

                • bojan
                  CBC Senator
                  • 29.08.2005
                  • 232
                  • novi beograd

                  #38
                  Re: TDI

                  Originally posted by Dr Boca
                  Da li voziš ovaj auto sa slike,te da li je to 1Z motor?
                  Jel* usis samo "mastan" ili ima tu i čadji?
                  Pozdrav!
                  BP
                  ************
                  da pricamo o autu sa slike motor je ALE 98 god. je auto usis je mastan i ima cadji ne mnogo ali ima

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    mast i cadj nemaju nikakve veze sa gorivom.... to je do VWovog motora i nacina rada sa EGRom.

                    da li je uradjeno isto sto je na primerku motora sa slike ?

                    to je (gotovo) nuzno za 1.9 dizele- fabricki sistem ne radi kako treba u najvecem broju slucajeva i dovodi do zagusenja usisnog sistema u sta si se i ti licno uverio.

                    uradi update softvera motora, uz nadu da nije prekasno vec za motor.

                    i posle toga jedan dobar "italian tune up" da motor procisti pluca nece skoditi.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • bojan
                      CBC Senator
                      • 29.08.2005
                      • 232
                      • novi beograd

                      #40
                      ako mislis na tetkovu oktaviju nije uradjeno sa EGR-om nista sve je fabricki.Mozda neka preporuka za majstora za softver i sta je to italian tune up?

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #41
                        TDI

                        Imenjače...žao mi je što nisi pažljivije pogledao šta smo pisali i one slike gore.Pogledaj i na prethodnoj strani,pisao sam o promeni "EGR rate" ...
                        VIdi...standardne vrednosti u prva tri bloka su obično 32768,da smanjiš EGR "rate" povećavaš taj broj koliko je moguće(na kanalu 3).
                        Nadam se da je sada jasnije...upravo je na Tetkovoj mašini uradjeno to.
                        Pozdrav!
                        BP
                        ***************"Italian tune-up" je vožnja na većem broju obrtaja,što bi mi rekli "žiška" da se motor "produva" ,sipa se tu i neko sredstvo u gorivo
                        i

                        Comment

                        • bojan
                          CBC Senator
                          • 29.08.2005
                          • 232
                          • novi beograd

                          #42
                          mislim da smo se nesto pogubili sa ovim postovima.kapiram ja sta ste radili na oktaviji da ste menjali vrednosti za egr nego sam ja postavio pitanje da li cadj i masnoca koju sam nasao na usisnoj grani ima veze sa egr i ako ima sta raditi da bi se to otklonilo jer ja mogu da ocistim usisnu granu ali ce mi se to ponovo skupljati

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #43
                            TDI

                            *Aj napravićemo nešto
                            Pozzzzzzz
                            BP
                            **************

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #44
                              i sta je to italian tune up?
                              E to je kad motoru izvadis malo dusu,vozis ga pod dobrim turazama,pa promenis ulje i tako nekoliko puta ukrug

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                #45
                                Re: EGR

                                Originally posted by 206
                                Originally posted by Dr Boca
                                Može..iskrojiš pun "dihtung" i zatvoriš ga da ne EGR-iše i
                                Pozzzzzz
                                BP
                                **************
                                Vec je najmanje 10 puta receno da se iskopcavanje EGR-a moze raditi na benzincu gde i nema neku preterano veliku funkciju osim ekoloske, medjutim na dizelu to nije preporucljivo raditi jer EGR pomaze ciklusu sagorevanja u dizelu i njegovo iskopcavanje dovelo bi do vise stete nego koristi.
                                Uz dužno poštovanje,da li si nekada izvadio LOPATU djubreta iz u**** i usisnih kanala...Lično sam ih potpuno , fizički,zatvorio XX i nisam video da se i jedan od tih motora pokvario zbog toga.Naša goriva EXTREMNO su lošeg kvaliteta, tako da su i produkti sagorevanja istih užasni.Mišljenja sam (subjektivno) da potpuno isključenje ne može da škodi...
                                Pozdrav!
                                BP
                                ***************

                                Comment

                                Working...
                                X