1,9 TDI budženje.....
Collapse
X
-
Tdi
Au,Tetak..uzećeš ti *leba čuvenom Despotu...
Molim te da ovu sliku prebacis gde su modeli "Alfe 145"
cenim da joj je tu mesto
Unapred hvala!
Pozdrav!
Boki
***********ps.obratite pažnju na vreme uploada..pedantno na 8 minuta po slikica
Comment
-
-
malo je off ali sta da se radi,uglavnom ja danas menjam ulje i ja to sve lepo zavrsim kad reko daj da skinem crevo sa usisne grane da vidim da li se zaprljala i kad sam video bilo jezaprljano,umasceno,katastrofa sad ne znam da li je do goriva("par puta" sipan obican dizel) ili je taj egr,steram mu ga!jel ima neko preporuku za nekog majstora da je proveren(da zna sta radi) i da nije nesto preskup da mi to lepo isproverava kako treba.
Comment
-
-
Tetak,
Sam kazes da ti taj auto sluzi samo za vikend. Pa ti neces stici do 400k tako godinama. Sto se brines. To je i vise nego solidan motor. Za voznju i za prodaju takodje. Neces valjda da se "okoves" u njemu
Comment
-
-
Re: TDI
Originally posted by Dr BocaDa li voziš ovaj auto sa slike,te da li je to 1Z motor?
Jel* usis samo "mastan" ili ima tu i čadji?
Pozdrav!
BP
************
Comment
-
-
mast i cadj nemaju nikakve veze sa gorivom.... to je do VWovog motora i nacina rada sa EGRom.
da li je uradjeno isto sto je na primerku motora sa slike ?
to je (gotovo) nuzno za 1.9 dizele- fabricki sistem ne radi kako treba u najvecem broju slucajeva i dovodi do zagusenja usisnog sistema u sta si se i ti licno uverio.
uradi update softvera motora, uz nadu da nije prekasno vec za motor.
i posle toga jedan dobar "italian tune up" da motor procisti pluca nece skoditi.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
TDI
Imenjače...žao mi je što nisi pažljivije pogledao šta smo pisali i one slike gore.Pogledaj i na prethodnoj strani,pisao sam o promeni "EGR rate" ...
VIdi...standardne vrednosti u prva tri bloka su obično 32768,da smanjiš EGR "rate" povećavaš taj broj koliko je moguće(na kanalu 3).
Nadam se da je sada jasnije...upravo je na Tetkovoj mašini uradjeno to.
Pozdrav!
BP
***************"Italian tune-up" je vožnja na većem broju obrtaja,što bi mi rekli "žiška"da se motor "produva" ,sipa se tu i neko sredstvo u gorivo
i
Comment
-
-
mislim da smo se nesto pogubili sa ovim postovima.kapiram ja sta ste radili na oktaviji da ste menjali vrednosti za egr nego sam ja postavio pitanje da li cadj i masnoca koju sam nasao na usisnoj grani ima veze sa egr i ako ima sta raditi da bi se to otklonilo jer ja mogu da ocistim usisnu granu ali ce mi se to ponovo skupljati
Comment
-
-
Re: EGR
Originally posted by 206Originally posted by Dr BocaMože..iskrojiš pun "dihtung" i zatvoriš ga da ne EGR-iše i
Pozzzzzz
BP
**************
Pozdrav!
BP
***************
Comment
-
Comment