
1,9 TDI budženje.....
Collapse
X
-
Narode moj, stvar je ovde jasna, motor zatvaranjem EGR-a osloboditi čadji i ostalog(kako god da se zove), izbaciti iz pogona i odvratni katalizator i pustiti mašinu da radi svoj posao.....a njen posao nije da sadi cveće pored puta, već da šeta naše guze, što dalje i što brže.....Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
TDI
Aha..došlo se i do drugog problema.."iberlaufa" ..Separator-prava stvar,mada i sami znate koliko naših ljudi vozi sa '(dž)iberom' u atmosferi..
Vidim ja , pretvorismo temu od "budženja" u "kako zagaditi atmosferu što više"...
Da vidimo ko ovde OFF - uje...
Ok,malo šale...Šta vi mislite o tome,da pored na pr. nas 100 koji vozimo aute u normi izd. gasova prodje jedan autobus koji puši kao parna lokomotiva i grdje.?
Šta smo onda uradili...A ovde se slomismo sa nekim NOx-ima i hemijama ....
Pozdrav!
BP
**************
Comment
-
-
1 autobus ili ne, pravilo #1: Negledajte druge , budite pozitivan primer sami
Tetak, samo dimi , oprosteno ti, nepusish
Ja kad sam poceo da sagorevam vise goriva uvatila me griza savesti pa se bar cigara odrekohAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
@zoranbg- postoji poseban filter separatora uljnih para u kome se taloze cestice prljavstine i sve drugo sto nije ulje, ujedno sluzi i kao filter ulja pa se u karter nazad sliva precisceno ulje.
taj filter je mali, relativno lako se menja i recimo predvidjena je njegova zamena/ kontrola (Volvo) na svakih 40.000km. u praksi taj filter se zapusi na oko 200.000km kada pocinje da pravi probleme u cirkulaciji uljnih para tako da je u proseku optimalno ciscenje ili zamena na oko 150-160.000km sto se poklapa sa svakim drugim servisom.
mnogo nezgodno je smesten (treba vremena i rasklapanja da se dodje do njega) pa ga servisi pri redovnom odrzavanju izbegavaju i da taknu a poneki nemaju ni pojma da postiji i taj filter.
kada vec stigne servis na 80.000 ili 160.000km onda nema osnova za izgovor da se "nema vremena" i taj filter pogledati, po mojim shvatanjima.
inace kosta oko 2 evra a moze i da se cisti inace.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
jedno pitanje ako se blokira egr koliko ce vise da dimi auto
EGR nema tu svrhu, on povecava rizik da nastane vidljivi dim, pogotovu kada je prica o TDI 1.9 konstrukciji.
EGR ne treba da se blokira, on nastavlja da radi samo sa drugim softverskim kontrolnim parametrima koji bolje odgovaraju prosecnim realnim uslovima upotrebe tog motora.
niti CO niti CO2 niti NOx nemaju boju kao dim, niti se vide kao rezultat sagorevanja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ako uklonite EGR,kolicina vidljivog dima ce se naravno povecati.Svi dizeli sa rotacionim i linijskim pumpama prilikom dodavanja "gasa" isporucuju u momentu max. kolicinu goriva odredjenu za taj motor.To,normalno,uzrokuje "oblacic" crnog dima koji traje dok regulator ne odradi svoj deo posla i smanji ubrizganu kolicinu goriva(i nestane crni dim).Na samo malo starijim motorima ,sa mehanickim regulatorima,komanda EGR-a je uglavnom bila na bos pumpi i to tako da je na neki nacin komandovala(pneumatski,elektricno) EGR-u da se otvori u oko prvih 10% hoda pedale.I bilo kom od tih motora da uskratite EGR,oni ce taj oblacak dima gurnuti u atmosferu,a ne u usis.Kod 1.9 TDI je stvar identicna,samo sto racunar odredjuje interval otvaranja EGR.Pozdravi.
Comment
-
Comment