1,9 TDI budženje.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #62
      Originally posted by BOOST
      vraca ili prazni ?

      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #63
        vraca, crevcetom na dnu "tehle"...
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #64
          Narode moj, stvar je ovde jasna, motor zatvaranjem EGR-a osloboditi čadji i ostalog(kako god da se zove), izbaciti iz pogona i odvratni katalizator i pustiti mašinu da radi svoj posao.....a njen posao nije da sadi cveće pored puta, već da šeta naše guze, što dalje i što brže.....
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #65
            Pardon
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #66
              TDI

              Aha..došlo se i do drugog problema.."iberlaufa" ..Separator-prava stvar,mada i sami znate koliko naših ljudi vozi sa '(dž)iberom' u atmosferi..
              Vidim ja , pretvorismo temu od "budženja" u "kako zagaditi atmosferu što više"...
              Da vidimo ko ovde OFF - uje...
              Ok,malo šale...Šta vi mislite o tome,da pored na pr. nas 100 koji vozimo aute u normi izd. gasova prodje jedan autobus koji puši kao parna lokomotiva i grdje.?
              Šta smo onda uradili... A ovde se slomismo sa nekim NOx-ima i hemijama ....
              Pozdrav!
              BP
              **************

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #67
                Sorry....bar za onaj EU deo na forumu!Naši će me odlično razumeti!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #68
                  1 autobus ili ne, pravilo #1: Negledajte druge , budite pozitivan primer sami

                  Tetak, samo dimi , oprosteno ti, nepusish

                  Ja kad sam poceo da sagorevam vise goriva uvatila me griza savesti pa se bar cigara odrekoh
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    @zoranbg- postoji poseban filter separatora uljnih para u kome se taloze cestice prljavstine i sve drugo sto nije ulje, ujedno sluzi i kao filter ulja pa se u karter nazad sliva precisceno ulje.

                    taj filter je mali, relativno lako se menja i recimo predvidjena je njegova zamena/ kontrola (Volvo) na svakih 40.000km. u praksi taj filter se zapusi na oko 200.000km kada pocinje da pravi probleme u cirkulaciji uljnih para tako da je u proseku optimalno ciscenje ili zamena na oko 150-160.000km sto se poklapa sa svakim drugim servisom.

                    mnogo nezgodno je smesten (treba vremena i rasklapanja da se dodje do njega) pa ga servisi pri redovnom odrzavanju izbegavaju i da taknu a poneki nemaju ni pojma da postiji i taj filter.

                    kada vec stigne servis na 80.000 ili 160.000km onda nema osnova za izgovor da se "nema vremena" i taj filter pogledati, po mojim shvatanjima.

                    inace kosta oko 2 evra a moze i da se cisti inace.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • bojan
                      CBC Senator
                      • 29.08.2005
                      • 232
                      • novi beograd

                      #70
                      Ko bi rekao da ce o dizelu ovoliko da se pise ali nekavam bude.Nego jedno pitanje ako se blokira egr koliko ce vise da dimi auto?

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #71
                        Kod mene je onaj big servis na 90000 pa ću u sklopu toga zameniti i taj filter!Bar na filterima ne treba štedeti.....
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          jedno pitanje ako se blokira egr koliko ce vise da dimi auto
                          hm, valjda koliko ce manje da dimi auto (?)

                          EGR nema tu svrhu, on povecava rizik da nastane vidljivi dim, pogotovu kada je prica o TDI 1.9 konstrukciji.

                          EGR ne treba da se blokira, on nastavlja da radi samo sa drugim softverskim kontrolnim parametrima koji bolje odgovaraju prosecnim realnim uslovima upotrebe tog motora.

                          niti CO niti CO2 niti NOx nemaju boju kao dim, niti se vide kao rezultat sagorevanja.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #73
                            Hvala svima na komentarima!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #74
                              Ako uklonite EGR,kolicina vidljivog dima ce se naravno povecati.Svi dizeli sa rotacionim i linijskim pumpama prilikom dodavanja "gasa" isporucuju u momentu max. kolicinu goriva odredjenu za taj motor.To,normalno,uzrokuje "oblacic" crnog dima koji traje dok regulator ne odradi svoj deo posla i smanji ubrizganu kolicinu goriva(i nestane crni dim).Na samo malo starijim motorima ,sa mehanickim regulatorima,komanda EGR-a je uglavnom bila na bos pumpi i to tako da je na neki nacin komandovala(pneumatski,elektricno) EGR-u da se otvori u oko prvih 10% hoda pedale.I bilo kom od tih motora da uskratite EGR,oni ce taj oblacak dima gurnuti u atmosferu,a ne u usis.Kod 1.9 TDI je stvar identicna,samo sto racunar odredjuje interval otvaranja EGR.Pozdravi.

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #75
                                E sad, hajde da čujemo i tvoje mišljenje.Dakle treba li, i da li koristi motoru "pritvaranje" ili potpuna blokada EGR-a?
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X