aceton u benzin (bud-alaština) a etanol?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milos
    CBC Senator XXL
    • 12.05.2005
    • 700
    • Beograd, carraburma

    #16
    meni to zvuci kao premala kolicina da bi se nesto desilo na autu...
    ako budem naleteo na cist aceton (ne za nokte) probacu...
    ukoliko neko od vas proba - javite rezultate...

    Comment

    • imandic
      CBC Veteran
      • 10.01.2005
      • 124
      • Kragujevac

      #17
      A sa druge strane, da je to tako dobro, NIS bi sipao odavno aceton...
      Ivan Mandic
      www.spotkg.com

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Ovaj tekst gore, ukazuje na coveka koji bas nije upucen u sustinu materije, tj. samo je povrsno dotice.
        a sta je u tom citiranom tekstu povrsno/ netacno ?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          realnoj, svakodnevnoj upotrebi pre svega zbog toga shto bi do ozbiljnih problema doshlo vec pri prvoj reakciji acetona u kontaktu sa vodom iz goriva (koje, btw, ima "k'o pleve" )...
          e ovo je pravo pitanje. cisto hemijski sta je aceton i sa cime on treba da reaguje u benzinu da bi nastali ti pozitivni efekti ?
          nesto nisam nasao detalje o tome, zasto bi aceton uticao bilo pozitivno bilo negativno na potrosnju benzina ?

          btw, voda uvek postoji u gorivu i uvek u svakom autu se kondenzuje u rezervoaru kao vlaga iz vazduha i svaki auto je konstruisan da proguta tu vodu najnormalnije....voda u gorivu odavno nije nikakav problem u autima (ispravnim tehnicki).

          u uputstvu za uptorebu auta jasno pise- zimi UVEK drzite sto vise napunjen rezervoar goriva i time cete imati manji vodeni kondenzat, preporuka pisana masnim slovima
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #20
            Originally posted by imandic
            A sa druge strane, da je to tako dobro, NIS bi sipao odavno aceton...
            Da li bi? Sta njima vise odgovara, nasa manja, ili nasa veca potrosnja?

            Ako to stvarno stedi gorivo, NIS ce se (kao i drugi naftasi) ubiti da nas ubedi kako je to stetno i opasno.

            I ne bi bilo prvi put. Setite se onih magneta koji se stavljaju oko dovoda goriva; ubise se ubedjujuci nas kako je to glupost. Uredno su precutali da kada oni to ne bi koristili, ni jedan naftovod na svetu ne bi bio duzi od 20-25 km, jer nafta ima tendenciju zgusnjavanja kada se krece u nepreradjenom stanju. Naravno, na cevovodima se kriste indukovani elektro magneti.

            Samo se upitajte - kam gi pare? Ako stavim, ko dobija, ko gubi, i sve ce odmah biti jasnije.

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Pa ima i onih katalizatora. Ljudi koji voze oldtimere koji su predvidjeni na super u originalnoj verziji sada voze na bezolovni sa tim stvarcicama i nema detonacija. Mnogi i dalje ne veruju u to "chudo" mada postoji patent i koristilo se nesto tako u II Sv. ratu na avionskim klipnim motorima. Taj Rus je spasio engleske avione prakticno tim patentom. Da ne razglabam. Ne treba verovati u svasta ali treba biti obavesten na pravom mestu. Neko uvek zna

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                Sta njima vise odgovara, nasa manja, ili nasa veca potrosnja?
                definitivno nasa manja potrosnja benzina.
                prosto, manji gubitak posto je rafinerijska cena prerade odredjena od strane drugih i veoma je niska (najniza od svih okolo nas) i cesto usled krusnih razlika bude prodajna cena manja od proizvodne cene litra benzina.

                samim tim sto se vise proizvede i sto se vise proda veci je gubitak, tzv.. gubitak na supstanci.

                ona prodajna cena na pumpi nema nikakve veze sa stvarnom cenom benzina koja ostaje rafineriji ili NISu svejedno.

                ako ima drugacijih informacija od ovoga sto se zvanicno prica da cujemo.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  #23
                  Originally posted by brick
                  a sta je u tom citiranom tekstu povrsno/ netacno ?
                  Yet many people deliberately introduce turbulent air into their engines. There are many silly myths floating around the car industry to fool the average person.

                  Koliko sam ja ukapirao, on ovde prica o turbo punjacima. U redu je da je linearno vodjeni vazduh bolje puni cilidre za razliku od turbulentnog. Ali imati turbo ne znaci da se doci do turbulencije...

                  Another is that cold intake air improves mileage. NO. Warm air improves mileage.

                  A cemu sluzi Intercoller?



                  brick je u pravu sto se tice cene benzina na pumpama. Nas benzin je ubedljio najjeftiniji u Evropi. Medjutim, to se ne kosi sa onim sto je rekao DejanV


                  Jedino sto bi umesto NIS trebalo da stoji privatni naftasi-pumpadzije


                  Jos jedna stvar, pa cu da umuknem.
                  Jasno je valjda svima da dobro podesen i mehanicki ispravan motor nece trositi manje goriva i ako stavimo taj aceton. Jednostavno, moglo bi samo da dodje to boljeg sagorevanja (potpunijeg) pa ce i izduvni gasovi biti cistiji. Eventualne ustede bi se mogle ocekivati kod starih, istrosenih i nepodesenih motora, koji i inace dosta nesagorelog goriva izbacuju u atmosferu. Potpunije sagorevanje, znaci manje pritiskenje pedale gasa... a sam tim i "ustedu" tj. vracanje na fabricki podesene vrednosti
                  _________________


                  #008: alix napisao si 4 poruke za redom. Molio bih da pripazis. Imas opciju edit ukoliko si zaboravio nesto da napises pa dopuni
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Samo neka daju slobodan uvoz goriva pa ce se tek onda videti sta je sta. Monopol znamo sta je.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      introduce turbulent air into their engines. There are many silly myths floating around the car industry to fool the average person.

                      Koliko sam ja ukapirao, on ovde prica o turbo punjacima. U redu je da je linearno vodjeni vazduh bolje puni cilidre za razliku od turbulentnog. Ali imati turbo ne znaci da se doci do turbulencije...
                      nigde nema pomena turbo punjaca u tekstu- napisano se odnosi na laminarni (paralelni) i turbulentni tok kretanja fluida.
                      i tacno je ono sto je napisao, laminarni daje manju potrosnju (manji otpotr u****).
                      sve se odnosi na atmosferske motore.

                      Another is that cold intake air improves mileage. NO. Warm air improves mileage.

                      A cemu sluzi Intercoller
                      interkuler sluzi da poveca masu vazduha koja ulazi u motor, da poveca gustinu i time potencijalno vecu snagu motora odnosno vecu potrosnju goriva.
                      dakle, i tu je autor tacno napisao, uz topliji vazduh je potrosnja goriva (mileage) manja (isto i snaga ja dodajem).

                      hladniji vazduh se trazi zbog mogucnosti povecanja potrosenj goriva za istu zapreminu motora, vise snage.


                      obe citirane stavke su potpuno tacne, i teorijski i prakticno.

                      brick je u pravu sto se tice cene benzina na pumpama. Nas benzin je ubedljio najjeftiniji u Evropi
                      uopste ne pricam o ceni benzina na pumpi nego o ceni u proizvodnji- rafinerijskoj ceni koja je dirigovana, fiksirana od strane Vlade i nije trzisno odredjena vec socijalno.
                      isto kao i struja, socijalne cene radi drzanja socijalnog mira posredno...


                      losa ideja generalno, veoma daleko od modernog trzista energenata.

                      NIS je samo izvrsilac, EPS takodje i nisu ni krivi ni pravi kada je u pitanju zasto je bas ta cena odredjena.

                      potpuno slobodnog trzista energenata nece jos biti podosta vremena, mnogo sto sta u drustvu, privredi i opstem napretku drzave mora da se dogodi kao preduslov za otvaranje trzista energenata.

                      vec vidjeno kroz tranziciju pocevsi od Nemacke sredinom 80tih godina (kada je pocelo uvodjenje konkurenciju u prodaju benzina), Italije tokom pocetka 90tih, Rumunije pocetkom ovog veka itd.

                      po sadasnjem voznom redu, najave su da kod nas mogu nastati okolnosti da se oko 2010.te trziste energenata tovori kao posledica ostvarenog razvoja.

                      sta mi zelimo ili sanjamo je jedna stvar, sta je realnost i sta su vec utvrdjena pravila je druga stvar.

                      realnost je ipak jaci faktor od mastanja.

                      ja ne verujem u price o prebacivanju preko noci iz balkanskog u svedski standard bez truda, muke, znoja...niti o precicama da se preskoci razvojni put.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BaneT
                        CBC Senator XXL
                        • 09.12.2005
                        • 562
                        • Beograd

                        #26
                        i? Jel neko probao da sipa aceton?

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #27
                          Niko ko je duze na ovom forumu...
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #28
                            kakav bre Aceton...o cemu pricate uopste...
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #29
                              Pa onaj za nokte (kakav aceton?)
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              • ekonomik
                                CBC Senator XXL
                                • 28.01.2007
                                • 315
                                • Železnik

                                #30
                                Prosle su dve godine...
                                Je l neko probao sa acetonom?
                                Kakvi su rezultati?

                                Comment

                                Working...
                                X