Sasha Fabrika Duhana Sarajevo. Još malo čekati sa ulazom i onda maksimalno punjenje. Ja gledam uvijek na zaradu od dvije godina a onda se sve to nekako ubrza
Tko me je slušao od početka sad bi trebao imati lijepu svotu novaca. No naravno meni nitko ne vjeruje i ljudi baš nemaju povjerenja u mlade sa SSS. Više vjeruju bankama i slovenskim fondovima, no.... No imaš i ulaganje u nekretnine. Zarada duplo na godinu i pol ako mene znaš i ako sam knap sa parama
Q:Honda S2000
Collapse
X
-
Da sam na tvom mestu ja nebih gledao Turbo varijante ... deluje mi nekako prenapregnuto tih 225 konjica iz starog dobrog 1.8 20V
, znam par drugara koji su imali varijante sa 150ks i nisu prosli bas najbolje....
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
TT prodan. Kod nas prstenje ide kao da je đabe
Najlakše prodaš Audia
I ja sam svoga prodao kad mi je otpao točak
4700 eura od toga je 500 otišlo na servis i na tri posrednika
Ne žalim on mi je zaradio dosta
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
tak
Znate kad kupujete pa čujete sto čuda kod auta? E kad ga je tip turirao onda je to naravno grmilo
No kad je pustio gas čuo sam TAK. Sto posto sam čuo nisam izmislio niti što drugo. Pošto je auto na skladištu izvan dometa prometnica nije moglo biti od nekog dsrugog auta. Definitivno je S napravio tak. Kad sam mu rekao da ponovo zaturira, nije zaturirao tolike okretaja kao onda. Naravno TAKa nije bilo. Taj tak se čuo kao da čvrsti metal manje mase udari mekši metal veće mase i to u nekom zvučnom izolatoru. Baš recimo kao da uzmeš čekićak potpiš blok u ulje i onda ga u ulju čvrkneš sa čekićem. Ne želim reći da je hondin motor u banani samo Vam prenosim sve detalje. Voljan sam otići ponovo u ZG snimiti rad motora i sve i postati još više slika i filmića. Samo mi molim vas recite na što da obratim pažnju. Vozilo je zabarakedirano sa ostalim autima, nije registrirano i nemogu ga provozati niti odvesti kod servisera. Ali mogu dovesti koga hoću. Nazvat ću danas ovlaštenog trgovca gdje je kupljena da vidim jeli dolazio na servise. Kako da provjerim da je u tom S2000 original motor? Pazite ljudi to tamo su jaaako veliki maheri. Jedan je navodno skurio 3 S2000 motora sa eksperimentima. Ljudi freakovi za autima nisu prosječni vozači kao mi. Oni mjenjaju software, skidaju blokade i dr.
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
I znate što još? Neki dan u ZG je prodana S2000 iz 2001 godine, sa 106000 km. Cijena 22 000 eura. Čudno kako ne bi netko dodao još 3 i kupio dvije godinu mlađu sa 4 puta manje kilometara? A kad sam postavio pitanje na hondafanclub.hr forumu svi šute. Evo zna Honda, interesantno kao nitko ništa ne odgovara. Hoću reći da je S2000 u HR petnajstak i da se maltene zna što mama od tih vlasnika jede četvrtkom za ručak a ne da ne znaju što je sa motorom?? Na forumu ima bar 500 hondaša iz ZG i da nitko ne zna za taj S2000??? Čudno...... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
ja znam koja je to honda. culi smo se i upoznat si s tim. da ja imam tu lovu, bez razmisljanja bih je ubo.Originally posted by EfI_77Na forumu ima bar 500 honda?a iz ZG i da nitko ne zna za taj S2000??? ?udno..."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Konacno neko zna nesto vise o nikasilu!! Malo skrecem sa teme ali me zanima da li mogu da se vide neki znaci da se nikasil sjebao pre nego sto ode sve u.....Originally posted by BOOSTEfi, gde god je Nikasil u upotrebi neide sa benzinom koji ima puno sumpora.
Sta znas o benzinu koji ces sipati?
Koliki je procenat sumpora da li je na nivou EU normi ili ne?
Desavale su se havarije na njima od 80-130K km, znam i to ovde u Svedskoj, sve visi na ivici mariginala koji mehanika podnosi. Kilometri mu nisu problem koliko godine, sa tako napregnutim materijalima.
Puno hladjenja i grejanja materijala u motoru im je smrt. Najvise bi volio vrtiti se non stop.
Znam da su zelje i "gusht" jedno a realnost i potrebe drugo.
Malo mi je previse nepoznatih za resenje jednacine da bi ti dao blagoslov i rekao : Kockaj se sa tolikim parama.
Nadam se da me razumes.Ford Puma 1.7 16V
Saab 9-3 1.9 TID
Comment
-
-
Efi >> Neznanje je cudo, nisu oni maheri vec su sebi utuvili u glavu da jesu
Bedak, chesto i neznaju sta diraju od parametara , zato i odu motori.
Sad, sto se tice TAK zvuka, normalno da kad se VTEC deaktivira i preskoci sa veceg zubana nizi na bregastoj da se cuje zvuk.
Dakle kad je prvi put zaturirao otisao je preko obrtaja i aktivirao VTEC a drugi put nije tako da si cuo normalan zvuk deaktivacije sistema.
==========================================
O Nikasilu, nevidis tragove, sve se desava po celoj povrsini matrixa , sve je tanji sto nemozes videti
Neka spectralna analiza bi sigurno mogla dati podatak o stanju no to je previse avansirano i nepristupacno verujem
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Dakle ovo vazi za BMWa i Nikasil
Sad, kad je u pitanju motor u S2000 od modela za 2004, dakle prodavan od 2003/09 vazi sledece:Code:Avoid the 1993 - 1995 BMW's with the M60 V8 engine (3.5 and 4.0 liter versions, used in the five and seven series). Gasoline fuel sold in United States (you didn't mention your geographic location) has a high sulfer content which damaged the cylinder bores of the M60 V8 cast in Nikasil aluminum alloy. Many of these engines were replaced by BMW with the same engine cast in Alusil aluminum alloy which has proven to be trouble-free. This is a "good thing", buying an older car with a newer engine. However, instead of being hand assembled in a BMW factory by precision engine builders, these replacement engines are assembled by Dealer mechanics of varying capability. Some mechanics are excellent, many are not. They are paid on a flat-rate basis (a fixed amount of hours) so if they can "beat the system" by assembling the engine faster, they earn more income. By far the worst case is purchasing one of these cars with the original Nikasil aluminum alloy engines. Stay away from the 7-er years with the Nikasil engines....even if already replaced. That's the 1994-95 years I believe. After that they went to larger .4-liter engine, and different metallic composition. A 1995 with a new engine will still be hard to sell because of the negative perception of those years....thus, I'd suggest staying with 1996 and newer. You also get a few other niceties, such as a glass sun/moon roof, rather than just the metal sun roof on the 1994-95 models.
Sto ostaje nejasno je sama tehnika nickofrikcionog matriksa i vrlo je moguce da je Nikasil zamenjen armiranjem cilindra vlaknima, chak vidim da su odradili motor da bude niskofrikcione konstrukcije koriscenjem vise opcija i tehnologija.Code:The S2000 engine's highly rigid, aluminum-alloy cylinder block features Honda's long-wearing FRM (Fiber-Reinforced Metal) cylinder liners. The lightweight pistons are made of forged aluminum alloy and the forged-steel connecting rods and crankshaft are heat-treated for added toughness. Numerous friction-reduction techniques, such as, roller-bearing cam followers, special pistons and advanced bearing materials, are used in the engine. A compact version of VTEC (Variable Valve Timing and Electronic Engine Control), Honda's variable valve timing system, is used on the S2000 engine. The VTEC system optimizes torque output over the engine's entire operating range, improving both driveability and performance. The S2000's VTEC uses compact, high-strength, low-friction, roller-bearing cam followers.
Sama napomena da je u pitanju cilindar koji je impregniran vlaknima, verujem ugljenika ostavlja za zakljucak da nema Nikasil jer ugljena vlakna su niskofrikcioni elemenat u celoj prici.
Sad, na tebi da se odlucis.
Moracu naci malo vise podataka, u toku dana...Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment