Dijagnostika greske: Klipnjaca kroz blok, zasto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Dijagnostika greske: Klipnjaca kroz blok, zasto?

    Interesuje me kako vidite stvari:
    Sta je izazvalo havariju?
    Slike govore sve no, da li svi vidimo slike na isti nacin?






    Slike model VELIKE:
    http://saab.ath.cx/community/presho/Fel/B234L_ras/ (4Mb po slici)

    SMANJENO ZA MODEME 800x600 32Kb po slici:

    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #2
    Ouch!

    Na slici br. 1 vidi se da je sraf koji je ostao u klipnjaci pokidan. Ovo mi najvise lici na pretegnut sraf prilikom sklapanja, koji je tad oslabljen, pa je popustio pod opterecenjem. Sa druge strane, nikad nisam sklapao motor, al' sam mnogim srafovima dosao glave...
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Rubi: Nije to razlog, nastavi da trazis pomocne elemente na slikama
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Spuzz
        CBC Član
        • 18.12.2005
        • 61
        • Bitolj

        #4
        Ja znam

        Na trecoj slici (brojeno odozgo) vidim ruku sa burmom - znaci ozenjen tip - mozda ... problemi u braku
        Salim se....
        Ipak mislim
        da se nesto pokvarilo
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Velike slike nemam zivaca da otvaram
          A sa malih koliko uspevam da vidim, do pucanja srafa je doslo uvijanjem klipnjace. Vidim i paljenu polutku (veliku pesnicu) ili je sprzena posle toga!?
          Verovatno , greska u tacki paljenja?; neko lose podmazivanje (naglo okrenut lezaj-sprzen)?; gornja pesnica (bolcn). itd.itd. preveliki pritisak-sila (van granicnih marginala).
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            M > Naveo si jedan deo stvari koje imaju veze, moras da skines slike da bi mogao ici dalje i da das opis desavanja, dakle, od pocetka do kraja

            Evo , bicu dobar pa cu da resize slike na nivo za modem a da pokusam da zadrzim kvalitet.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Dok ne smanjis slike da probam jos jedared
              Prejaka expanzija, temperatura (stres), otkidanje delova klipa koji je u GMT uleteo u prostor glave i klipa pa je klipnjaca trazila mesto da se smesti u skraceni hod, uvila pukla, i dalje karambol, itd.
              Mada tesko da parce zaustavi jednu klipnjacu, ali je mozda dovelo do zacetka lezaja i ako se sve to desilo u nekom velikom naletu momenta u sekundi je sve jedno drugo povuklo.

              Ma daj te slike
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Editovan u prvom postu sa dodatim linkom:
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Dok studiras, da navedem:

                  Motor 300.000Km
                  Od toga 20.000 sa tuningom od 290KS 450Nm

                  Temeratura napolju: 36 C

                  Obrtaji 6800 rpm

                  Motor u blokadi obrtaja u trenutku desavanja.

                  Pitaj jos od podataka koji te zanimaju i mogu biti relevantni.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Aha...skinuo slike.
                    Ono dole ostecenje na klipu je od prskalica jel?

                    Ne znam....deluje mi da je sve odozdo pocelo. Mnogo je przeno!
                    Mozda przenje, G sila, ulje bezi, gubi pritisak na lezajevima u trenucima najace expanzije i celom rasponu naleta o/mom u poprilicnom vremenskom trajanju sve do tih obrtaja kad je zapalio, te pusta i nastaje karambol.

                    U kojoj brzini se to desilo?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      meni izgleda da klipnjaca nije dobro bila zavrnuta jedan saraf pretegnut i pukao
                      ili onaj sto je pokrivljan nije bio zategnut ,spala matica i donji deo gde je donji lezaj ispao iz lezista i otkinuo drugi daraf i radilica nabila klip u glavu pa ventil opalio u klip
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        U 3: na 190Km/h
                        Ono nije od prskalica, ima sa jedne strane sto jeste, sa druge strane je u prelomnom trenutku.
                        Oces sliku da vidis kako se zaustavilo?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Originally posted by SAAB PoWeR
                          meni izgleda da klipnjaca nije dobro bila zavrnuta jedan saraf pretegnut i pukao
                          ili onaj sto je pokrivljan nije bio zategnut ,spala matica i donji deo gde je donji lezaj ispao iz lezista i otkinuo drugi daraf i radilica nabila klip u glavu pa ventil opalio u klip
                          Ako malo bolje pogledas, vidi se trag deformacije na klipu od ivice sfere na glavi takodje.

                          Sta se desilo? Hm...
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Mozda malo usporim otvaranje prvi put ali nije strasno, jos 32Kb


                            Da li se da povezati

                            Sraf nije bio pretegnut!!!
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • SAAB PoWeR
                              CBC Senator XXL
                              • 26.04.2005
                              • 1394
                              • tu iza coska(Milwaukee USA)

                              #15
                              zadnja slika
                              klipnjacu je izbila radilica ,sto verujem da je to i bio krej tu se zaglavila
                              e sada kako je doslo do toga da se klipnjaca odkaci to treba studirati
                              saraf koi je pokrivljen pokrivio se dok je deo klipnjace izlazio kroz blok
                              ali onaj drugi kako je putao
                              on izgleda zanimljivo
                              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                              Comment

                              Working...
                              X