@ M:
Pre svega 10x za tips, ochekujem od likova iz Smarttuninga odgovor/predloge i cene, pa odluchujem shta/kako dalje. Ipak, rekoh da motor necu da diram, znachi brega ostaje jer ne bih da chachkam...ne vredi...
Znachi, napisah da ne ochekujem nikakva radikalna poboljshanja, nekih 15 ks mi se chini "dohvativim", mozhda nekih 10% Nm vishe... Auto sam na benzin na autoputu vozio 200 km/h (trebalo mu je malo vrmena...
) jednom i verovatno nikad vishe, to su limiti motora i ne ochekujem 220 ili 230 jer mi max brzina nije ni cilj... Mnogo mi je bitnije malo bolje ubrzavanje sa nizhih obrtaja, dakle Nm, ovo o chemu brizk pishe... Zato sam i ja kao prvu opciju razmotrio "disanje" i postavio pitanje u vezi celog izduva, ali su i tu shvabe chini mi se izvukle neki max iz ovakvog setup-a... Mnogi motori sa 2 litra i 16 v se i danas prave sa 115-120 ks, josh vishe ih ima iz tih godishta, tako da ima malo mesta nekim velikim povecanjima kod ovog OHC 8V...
Znachi, malo bolja ubrzavanja na nizhim i srednjim rezhimima rada je ono shto trazhim, malo zeldi karaktera
@ brick:
Motor je M43, upgrade verzije M40 koji se isporuchivao u trojkama E36 od 1990 do 1994. Umesto kaisha za razvod koristi lanac. Cat mislim da je u redu, ipak je do proshle godine pio Ita chorbu (od tad sipam na Jugopetrol-ovim pumpama, trebalo bi da je bleifrei ok?
)
Shta ti je na umu?!
Pre svega 10x za tips, ochekujem od likova iz Smarttuninga odgovor/predloge i cene, pa odluchujem shta/kako dalje. Ipak, rekoh da motor necu da diram, znachi brega ostaje jer ne bih da chachkam...ne vredi...

Znachi, napisah da ne ochekujem nikakva radikalna poboljshanja, nekih 15 ks mi se chini "dohvativim", mozhda nekih 10% Nm vishe... Auto sam na benzin na autoputu vozio 200 km/h (trebalo mu je malo vrmena...

Znachi, malo bolja ubrzavanja na nizhim i srednjim rezhimima rada je ono shto trazhim, malo zeldi karaktera

over, da li taj motor ima lanac ili kais za pogon bregaste?
imas LPG a pomeranjem limita obrtaja nagore dobijas automatski i vise KS na oba goriva. pitanje je samo do koliko rpm moze da bezbedno izdrzi sistem razvoda ventila.
imas LPG a pomeranjem limita obrtaja nagore dobijas automatski i vise KS na oba goriva. pitanje je samo do koliko rpm moze da bezbedno izdrzi sistem razvoda ventila.
Motor je M43, upgrade verzije M40 koji se isporuchivao u trojkama E36 od 1990 do 1994. Umesto kaisha za razvod koristi lanac. Cat mislim da je u redu, ipak je do proshle godine pio Ita chorbu (od tad sipam na Jugopetrol-ovim pumpama, trebalo bi da je bleifrei ok?

Shta ti je na umu?!


Comment