trajnost motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Svaki TAP na kolenastom vratilu zavrsava povrsinu naleganja sa radijusom.
    Problem prilikom potiskivanja radilice aksijalno je jedan od parametara koji uticu na potrosnju axijalnih lezajeva.
    Direktno odatle dolazi do ugaonog poremecaja kontakta leteceg lezaja na tapu itd. itd.. ceo niz habanja motora koje je normalno sa automatskim menjacem je izbegnut.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #32
      Veliki guru se oglasio.... havla cika boost "E neka si im rekao"
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • DELracing
        CBC Veteran
        • 08.04.2005
        • 127
        • BGD

        #33
        Naravno da nije bolje voziti na ogromnim obrtajima. Uvek je zlatna sredina, ali je uveg bolje na visokim nego na jako niskim.
        Ford Puma 1.7 16V
        Saab 9-3 1.9 TID

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #34
          Originally posted by civi
          Probaj da vozis punta 1.1 145kmh jedno 1000 sati pa cemo da vidimo sta ce da mu bude, da ne pomisljam na 1.9d
          Sta ce da mu bude? Ili, bolje pitanje: sta ce da im bude?

          Voznja Punta maksimalnom brzinom je vrlo cesta pojava - cim se uhvatis nekog autoputa, eto zabave! Punto 1.1 stize do oko 150km/h (navodno, 155 - +/- par kilometara), i bez problema tom brzinom prelazi put Beograd - Amsterdam - Beograd. Mnogo gora je gradska voznja, jer je tanak sa obrtnim momentom (u svim obrtajima, a pogotovo u niskim), pa mora da se "dzibri" i da se stalno salta. Za grad, mozda bi mu prijao automatski menjac - da malo ublazi "kreni - stani" cimanja. Puntu 1.1 vise prija da se vozi 100kmh na otvorenom putu, nego da se vozi 150kmh - i zbog potrosnje, i zbog udobnosti, i zbog habanja motora. Al' da ce nesto strasno da mu se desi zbog voznje maksimalnom brzinom - nece! (ako je auto ispravan i redovno servisiran, ulje odgovarajucih karakteristika i kvaliteta, kaisevi, lamela... na de nabrajam)
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #35
            Da zbog toga se i navodi u fabrickim uputstvima da nije preporucjljivo voziti auto max brzinom duze vremena?
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            Working...
            X