definitivno treba uzeti tablu lima, cevi razlicitih precnika, razlicitih debljina zidova i 7 dana odmora... odlicna prica momci, ovih dana cu se poigrati!
Supersprint, analiza, poredjenje...
Collapse
X
-
Malo sam istrazhivao, Imasafov univerzalni katalizator koshta nekih trichavih 330 eur.
Shteta shto se i na ovakvim stvarima ide sa ogromnom marzhom...
Comment
-
-
Ma, za katalizator - kupi ceo auspuh od neke stare Chrome sa katalizatorom, ili tako necega... Nema tu neke specijalne filozofije - katalizator je glupa cigla sa malo nikla i ne znam vec cega koja apsorbuje CO i nesagorele ugljovodonike i spaljuje ih neredukovanim kiseonikom koji se uvek zatekne u izduvu. Pogotovo ti matori EURO1 katovi... Sad cu da okacim fotku...
(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Originally posted by killazMalo sam istrazhivao, Imasafov univerzalni katalizator koshta nekih trichavih 330 eur.
Shteta shto se i na ovakvim stvarima ide sa ogromnom marzhom...
Ja sam svoje dovukao iz SAD. Kostali me 166 USD za komad plus 35$ za transport (carina se ovde ne placa na tako malu sumu). Od Magnaflow www.magnaflow.comBoost or bust...
Comment
-
-
Thx, ali nemoj da se cimash - btw, gledao sam onaj shto si uzeo za sebe - fina spravica.Sutra idem do Vlaste, pa cu videti kako je raspolozhen za projekat "gutach plamena" pre svega, a zatim javljam rezultat - ukoliko ga bude...
P.S. Eventualno ako cela pricha propadne uzmem neshto sa OVE ADRESE
CSC catalytic converter replacement for Alfa 155
more HP (only for motorsport)
149.- eur.
Comment
-
-
Kog proizvodjacha je ovaj lonac Nenade?
Inache info shto se tiche mene;
Bio sam do Vlaste, ugradnja treceg lonca zakazana za utorak veche, pozicionirace ga izmedju prvog i drugog jer je prvi lonac suvishe veliki za pomeranje nazad. Poenta ce biti samo dodatno prigushenje.
Inache, treci ce isto biti freeflow.
Hm... Josh malo sam "produvavao" sistem i danas je zvuchao znatno tishe, a chini mi se i da je prestao izbacivati vunu pozadi, na neki nachin je korak do Alfa Supersprint zvuka...
Comment
-
-
Originally posted by killazKog proizvodjacha je ovaj lonac Nenade?Boost or bust...
Comment
-
-
Update; dodat josh jedan protochni lonac kod Vlaste (perforirana cevka oko nje staklena vuna), zapremine nekih 7-8L. Zvuk u kabini odlichan, chuje se Alfin metal i tera te da vrtish motor u visokim obrtajima.Napolju zvuk prosechan, i za nekih 40% tishi (nekima od slushalaca se ne svidja).
Videcemo kako ce ceo sistem zvuchati kada se malo izduva.Sve u svemu, nema one potmule grmljavine izmedju 2500-4000 obrtaja koja je zamarala.
Comment
-
-
nadovezao bi se na ovu temu sa mojim slucajem!
naime, juce sam zavrsio pravljenje lonca sa drugarom, u pitanju je lonac koncepcijski slican onom koji je nenad postavio (pola lonca ide jedna cev, zatim se racva na dve i dve izlaze na kraju)...
sam lonac je 54x15x25 otprilike, perforirana cev precnika 50mm, da kazem blago napunjen vunom (ostala je sredina slobodna da bi provukao cev, dakle nije ugurana na silu - zipovana).
moj kat je ostao, dakle prvo kat, zatim cev do jednog jedinog lonca! sve je to bilo sjajno u mojoj glavi, kako ce zvucati, rezati... ali kada sam upalio auto smeh sa lica je pao - razocaran sam! glasniji je svega 10% od fabricke varijante (3 lonca + kat), nisam mogao da verujem... do nekih 3000 ima malo dublji zvuk, posle se gubi i jednostavno ga nema (ono o cemu je bilo reci: kao da ga preduva, takav osecaj sticem)
nisam pametan sta raditi? da li da skidam kat, ili da prepravljam lonac...? mozda treba manji lonac pozadi totalno prazan bez vune u mom slucaju? sta bi dobio s tim?
nisam naveo da hocu da auto bude ipak malo bucniji, pogotovo u visem opsegu obrtaja... hocu rezak italijanski zvuk da dobijem ako je ikako to moguce?!
ono sto mi se cini je da sam dobio malo obrtnog momenta u nizem rezimu, cini mi se da lakse krecem... ili je to subjektivan osecaj...
Comment
-
-
Originally posted by Milosglasniji je svega 10% od fabricke varijante (3 lonca + kat), nisam mogao da verujem... do nekih 3000 ima malo dublji zvuk, posle se gubi i jednostavno ga nema (ono o cemu je bilo reci: kao da ga preduva, takav osecaj sticem)...
...ono sto mi se cini je da sam dobio malo obrtnog momenta u nizem rezimu, cini mi se da lakse krecem... ili je to subjektivan osecaj...(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Ja se izvinjavam sto vadim temu iz naftalina, ali neke stvari mi nisu jasne
Dakle, nije mi jasna uloga prednjeg lonca...nenad kaze da mu je uloga da uspori i ohladi izduvne gasove...a u toku rasprave kazete da izduvni gasovi treba da izadju sto brze i da se sto manje ohlade jer topliju gasovi brze izlaze...e sad ja vas pitam, chemu onda prednji lonac ako loshe utiche na brzinu izduvnih gasova?
Interesuje me ze atmosferski motorMy crew is all fired up
Y'all better just wise up
Comment
-
-
Izduv iz SUS motora ima dve funkcije, koje su u relativnom konfliktu:
1. da sto efikasnije odvede izduvne gasove iz motora i masinskog prostora do nekog mesta na kolima sa koga ce se najlakse rasprsiti u atmosferu, po mogutstvu uz koriscenje par fizicko/akusticnih trikova za poboljsanje snage motora
2. da tom prilikom sto efikasnije prigusi zvuk motora, a gasove odvede na neko diskretno mesto gde ce sto manje ugrozavati druge ucesnike u saobracaju (znaci, sto blize podlozi, ili dobvoljno visoko u slucaju velikih kamiona)
Kod protocnog, ili "sportskog" auspuha, stvar je jasna (u glavnom se ovde time bavimo) - dobro projektovana izduvna grana olaksava rad motora, a sistem cevi i protocnih lonaca omogucava neometan protok gasova do spoljne sredine. Buka i temperatura gasova nisu problem. Kod "civilnog", odnosno fabrickog auspuha stvar je malo drugacija - gasovi prolaze kroz sistem "zamki" u zadnjem loncu - najcesce upadaju u jednu komoru, pa pomocnim cevima prolaze u dve druge, gde se skupljaju u kratku cev (ili dve kratke cevi) koje ih izvode napolje. Ovaj sistem odlicno prigusuje zvuk, ali izaziva drasticno usporenje gasova - znaci, nista od protoka. Da bi zadnji lonac duze trajao, pozeljno je da se gasovi pre toga malo uspore i ohlade - zbog toga srednji/prednji lonac. Na sportskim auspusima dobro projektovan prednji/srednji lonac menja akustiku auspuha, i time sa jedne strane olaksava rad motora a sa druge strane daje lep "kao na trkama" zvuk. Bez srednjeg lonca, na "srednjim" obrtajima dobija se jedan zvececi metalni zvuk...(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
Comment