Evo posto sam napokon pronasao auto koji sam oduvek zeleo, voleo bih da cujem vasa misljenja u vezi sledece dileme - zamena motora ili budzenje postojeceg u cilju dostizanja oko 300KS.
U pitanju je Audi Quattro 2144ccm, 10V, turbo, 200KS/5500rpm, 285Nm/3500Nm, petak sa K-glavom, stepen kompresije 7.00:1
E sada, cilj mi je da sledece godine uradim nesto sa motorom u cilju dizanja snage, pa me interesuje sta je po vama najbolja opcija od sledece tri:
1. Budzenje postojeceg motora (naravno ne znam odakle bih poceo i koliko je izvodljivo nabaciti 50% snage, tako da bih voleo da cujem neke predloge ako je realno izvodljivo, cisto da napomenem da chipovanje otpada posto je K-glava u pitanju)
2. Motor 2226ccm, 20V, turbo, 220KS/5900rpm, 309Nm/1950rpm, stepen kompresije 9.30:1 (chipovanjem bih dobio izmedju 250 i 260KS) i zamenom turbina, moje postojece i ove verovatno jos 20-ak, posto je moja dosta veca i jaca). Za ovu varijantu potrebno je kupiti Audi 200 u Nemackoj koji se moze naci u dobrom stanju za 1500-2000e, ocariniti motor i zameniti naravno.
3. Motor 3600ccm, 32V, V8, 250KS/5800rpm, 340Nm/4000rpm, stepen kompresije 10.60:1 (chipovanjem na oko 265-270KS). Za ovu varijantu je potrebno kupiti Audi V8 u Nemackoj koji se moze naci za 800-1500e, ocariniti motor i uraditi zamenu.
Sto se tice varijante 1, nemam predstavu sta bi moglo da se uradi i za koje pare tako da sam otvoren za sve predloge izuzv onih - KN filter +15KS, izduv 25KS i slicno
Varijanta 2 mi se dopada posto ostajem na turbo motoru, ali je znatno skuplja od trece (sigurno 700-800e).
Varijanta 3 mi je interesantna poste bi ispod haube bio famozni V8 koji u startu ima 250KS, ali ne znam kako se ponasa takav atmosferac u svakodnevnoj voznji u odnosu na 2.2 20V turbo koji ima 30KS manje)
Cisto da napomenem da nigde ne zurim ali mi je veoma bitno da cujem sto vise misljenja kako bih se odlucio za najbolju varijantu.
Sto se tice kriterijuma, bitna mi je potrosnja (iako to mozda deluje malo smesno ali ne bih da mi auto trosi 30l normalne voznje ako moze 20l sa drugom varijantom) i mogucnost nabavke rezervnih delova motora.
Nije mi bitno sto bi auto sa V8 masinom bio tezi napred i sto ne bih mogao na reli
ili sto bi registracija za njega bila 600e.
Sve u svemu raspisao sam se kao Nušić i nadam se da će neko da se javi sa predlozima
Pozdrav!
U pitanju je Audi Quattro 2144ccm, 10V, turbo, 200KS/5500rpm, 285Nm/3500Nm, petak sa K-glavom, stepen kompresije 7.00:1
E sada, cilj mi je da sledece godine uradim nesto sa motorom u cilju dizanja snage, pa me interesuje sta je po vama najbolja opcija od sledece tri:
1. Budzenje postojeceg motora (naravno ne znam odakle bih poceo i koliko je izvodljivo nabaciti 50% snage, tako da bih voleo da cujem neke predloge ako je realno izvodljivo, cisto da napomenem da chipovanje otpada posto je K-glava u pitanju)
2. Motor 2226ccm, 20V, turbo, 220KS/5900rpm, 309Nm/1950rpm, stepen kompresije 9.30:1 (chipovanjem bih dobio izmedju 250 i 260KS) i zamenom turbina, moje postojece i ove verovatno jos 20-ak, posto je moja dosta veca i jaca). Za ovu varijantu potrebno je kupiti Audi 200 u Nemackoj koji se moze naci u dobrom stanju za 1500-2000e, ocariniti motor i zameniti naravno.
3. Motor 3600ccm, 32V, V8, 250KS/5800rpm, 340Nm/4000rpm, stepen kompresije 10.60:1 (chipovanjem na oko 265-270KS). Za ovu varijantu je potrebno kupiti Audi V8 u Nemackoj koji se moze naci za 800-1500e, ocariniti motor i uraditi zamenu.
Sto se tice varijante 1, nemam predstavu sta bi moglo da se uradi i za koje pare tako da sam otvoren za sve predloge izuzv onih - KN filter +15KS, izduv 25KS i slicno

Varijanta 2 mi se dopada posto ostajem na turbo motoru, ali je znatno skuplja od trece (sigurno 700-800e).
Varijanta 3 mi je interesantna poste bi ispod haube bio famozni V8 koji u startu ima 250KS, ali ne znam kako se ponasa takav atmosferac u svakodnevnoj voznji u odnosu na 2.2 20V turbo koji ima 30KS manje)
Cisto da napomenem da nigde ne zurim ali mi je veoma bitno da cujem sto vise misljenja kako bih se odlucio za najbolju varijantu.
Sto se tice kriterijuma, bitna mi je potrosnja (iako to mozda deluje malo smesno ali ne bih da mi auto trosi 30l normalne voznje ako moze 20l sa drugom varijantom) i mogucnost nabavke rezervnih delova motora.
Nije mi bitno sto bi auto sa V8 masinom bio tezi napred i sto ne bih mogao na reli

Sve u svemu raspisao sam se kao Nušić i nadam se da će neko da se javi sa predlozima

Pozdrav!
Comment