Misljenja: Zamena motora ili budzenje postojeceg!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Misljenja: Zamena motora ili budzenje postojeceg!!!

    Evo posto sam napokon pronasao auto koji sam oduvek zeleo, voleo bih da cujem vasa misljenja u vezi sledece dileme - zamena motora ili budzenje postojeceg u cilju dostizanja oko 300KS.

    U pitanju je Audi Quattro 2144ccm, 10V, turbo, 200KS/5500rpm, 285Nm/3500Nm, petak sa K-glavom, stepen kompresije 7.00:1

    E sada, cilj mi je da sledece godine uradim nesto sa motorom u cilju dizanja snage, pa me interesuje sta je po vama najbolja opcija od sledece tri:

    1. Budzenje postojeceg motora (naravno ne znam odakle bih poceo i koliko je izvodljivo nabaciti 50% snage, tako da bih voleo da cujem neke predloge ako je realno izvodljivo, cisto da napomenem da chipovanje otpada posto je K-glava u pitanju)

    2. Motor 2226ccm, 20V, turbo, 220KS/5900rpm, 309Nm/1950rpm, stepen kompresije 9.30:1 (chipovanjem bih dobio izmedju 250 i 260KS) i zamenom turbina, moje postojece i ove verovatno jos 20-ak, posto je moja dosta veca i jaca). Za ovu varijantu potrebno je kupiti Audi 200 u Nemackoj koji se moze naci u dobrom stanju za 1500-2000e, ocariniti motor i zameniti naravno.

    3. Motor 3600ccm, 32V, V8, 250KS/5800rpm, 340Nm/4000rpm, stepen kompresije 10.60:1 (chipovanjem na oko 265-270KS). Za ovu varijantu je potrebno kupiti Audi V8 u Nemackoj koji se moze naci za 800-1500e, ocariniti motor i uraditi zamenu.

    Sto se tice varijante 1, nemam predstavu sta bi moglo da se uradi i za koje pare tako da sam otvoren za sve predloge izuzv onih - KN filter +15KS, izduv 25KS i slicno

    Varijanta 2 mi se dopada posto ostajem na turbo motoru, ali je znatno skuplja od trece (sigurno 700-800e).

    Varijanta 3 mi je interesantna poste bi ispod haube bio famozni V8 koji u startu ima 250KS, ali ne znam kako se ponasa takav atmosferac u svakodnevnoj voznji u odnosu na 2.2 20V turbo koji ima 30KS manje)

    Cisto da napomenem da nigde ne zurim ali mi je veoma bitno da cujem sto vise misljenja kako bih se odlucio za najbolju varijantu.
    Sto se tice kriterijuma, bitna mi je potrosnja (iako to mozda deluje malo smesno ali ne bih da mi auto trosi 30l normalne voznje ako moze 20l sa drugom varijantom) i mogucnost nabavke rezervnih delova motora.
    Nije mi bitno sto bi auto sa V8 masinom bio tezi napred i sto ne bih mogao na reli ili sto bi registracija za njega bila 600e.

    Sve u svemu raspisao sam se kao Nušić i nadam se da će neko da se javi sa predlozima

    Pozdrav!
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Ako pocnes da budzis taj motor i ako hoces da to lici na nesto, racunaj odmah 1000-1500e za novi sistem ubrizgavanja jer K-jet nije ni za k...
    E sad, po ceni ubrizgavanja mozes da kupis novi motor koji skoro dai ma snagu koju zelis, tako da mislim da je to najbolja opcija. Nisam nimalo upoznat sa motorima koje si pomenuo (druge dve stavke) tako da ne mogu da ti preporucim nijedan.

    Uzgred, super ti je auto, lepo ga sredi


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #3
      Ako ces da "budzis" postojeci, ustedeces silno administrativno zezanje ("papirologija" za nov motor), a i prilicno zezanje sa "pakovanjem" novog motora. Kao solomonsko resenje, vidi da li na istom bloku imas moderniju ventilsku glavu/turbo/sistem ubrizgavanja, i da li modernija ventilska glava pasuje "sraf na sraf" na tvoj postojeci blok (polozaj srafova, dimenzije komore i cilindra, stepen kompresije...) Ako postoji takvo resenje, mozes da kupis "gornju polovinu" motora, lepo je sredis (a za to vreme vozis svoj auto) - odradis sta zelis sa ventilskom glavom i ventilima, usisnom, izduvnom... Servisiras turbo, napravis neki hibrid Posle montiras to finim jakim srafovima preko kvalitetnog dihtunga glave, i, u teoriji, vozis auto istog dana (sad sam lepo nasmejao svakog ko je ikad zamastio ruke). Posle se zezas sa chipovanjem i podizanjem pritiska turbine, ako procenis da je potrebno (ali chipovanje je kod nas prilicna lutrija, s obzirom da je najblizi dyno sa kocnicom u Zagrebu...)
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        #4
        Eh da, zaboravih da navedem i opciju 4, posto sada videh da je u domenu ostvarivog

        Motor 4172ccm, 32V, V8, 280KS/5800rpm, 400Nm/4000rpm, stepen kompresije 10.60:1 (chipovanjem na oko zeljenih 300KS)

        Za ovu opciju, tacnije auto bi trebalo negde oko 1500-2000e, znaci kao i kod opcije 2, ustvari mozda nekih 300e manje.


        Nekako mi je sada ova poslednja i najprimamljivija!

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          Jel moze da stane fizicki taj V8

          Comment

          • astrafan
            CBC Senator
            • 08.05.2005
            • 221
            • BG - PA

            #6
            Stavi ovaj novi iz Q7 V12 od 500ks i 1000Nm ima da ide ko blesav..... zezam se malo....

            Nego koji ti je ovo motor pod 4 stavkom iz kog audija?
            .. just fun, nothin more..

            Comment

            • shone190
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2004
              • 1877
              • Beograd
              • Dodge Charger 8.1l

              #7
              Na internetu sam gledao da ljudi stavljaju, a u audi jaje fabricki se stavljao i 2.8l V6

              U principu moze posto ima primera, pa cak i sajt

              Audi service, restoration, performance upgrades, parts and more. 2Bennett is a convenient and cost effective dealer alternative for all Audi years and models. Our 25 years of total focus exclusively on Audis means we understand how to diagnose and repair your Audi like no other. Extensive breadth of diagnostic resources and knowledge, from early examples to newest Audi models. Audi diagnostic equipment as well as parts access directly with Audi USA and Germany helps ensure efficiency and accuracy.


              gde se nude takve usluge, tako da je izvodljivo.

              Evo i cena:

              Some of the standard packages are:

              Stage1 10v turbo 5cyl. 220hp. $ 10,500.

              Stage1 20v turbo 5cyl. 285hp. $ 13,500.

              4.2L V8 300hp $16,500.

              2.7L Twin Turbo V6 375 lb ft torque $19,500

              Comment

              • shone190
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2004
                • 1877
                • Beograd
                • Dodge Charger 8.1l

                #8
                Originally posted by astrafan
                Stavi ovaj novi iz Q7 V12 od 500ks i 1000Nm ima da ide ko blesav..... zezam se malo....

                Nego koji ti je ovo motor pod 4 stavkom iz kog audija?
                )))

                Motori pod stavkama 3 i 4 su iz Audija V8, a njegov naslednik je A8, tako da je onaj 4.2 iz A8 ustvari ovaj iz V8 samo malo doradjen (citaj chipovan) na 300KS.

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  Pa V8 kako koji nekadasnji model 200

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #10
                    jok, bio je model "V8" iskljucivo sa V8 motorima i quattro.
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Varijanta 2
                      Kada vozis normalno imas potrosnju auta od 2,2 litre a kada przis imas performanse bolje od V8 (ako malo modifikujes 2,2 a kao malo vise.. ).
                      2,2T 20v je ubedljivo najpopularniji i jedan od najboljih Audi motora.
                      Ako stavis V8 dobices na kilazi, losije upravljanje,moras da modifikujes vesanje zbog tezine,nosace motora,itd.

                      P.S. chip+MAP senzor na 300kPa (oko 1400eura) i imas 290ks
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • shone190
                        CBC Senator XXL
                        • 10.12.2004
                        • 1877
                        • Beograd
                        • Dodge Charger 8.1l

                        #12
                        Iskreno receno ako ce mi trebati 1400e da bih nagurao 70KS, onda cu radije ubaciti V8 od 280KS i imati 2000e u dzepu za raznorazne dorade
                        To dobijanje na kilazi ne verujem da je ogromno, mozda elentualno 60-ak kg, tako da cu vise dobiti na kilazi sa vuferima i pojacalima u gepeku nego sa motorom

                        Ne znam, ali trenutno mi se 4.2l cini kao najprimamljiviji, jos kada bih mogao da iskoristim svoju turbinu i stavim na njega... Ne znam koliko bi to zezanje bilo

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Mislis da je 60kg motora u nosu malo? Uopste nije isto ako naguras 6kg vufera u gepek, i 60kg motora pod haubu, razlika je OGROMNA. A i razlika je malo veca nego 60kg, veliki je to motor. Ako su iz 2.2t mogli da izvuku po 450-500KS bez problema u Grupi B, mozes i ti vise od 300

                          Licno mislim da bi stavljanjem V8 pod haubu upropastio ceo auto...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • shone190
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2004
                            • 1877
                            • Beograd
                            • Dodge Charger 8.1l

                            #14
                            U kom smislu bi upropastio ceo auto?
                            Ako mislis na divljanje po krivinama, to me ne interesuje. Ne verujem da je razlika veca od 60-ak kg, posto sada kad bih probao da u sav slobodan prostor ispod haube naguram tegove iz teretane, nema sanse da bi stalo vise od 90-ak kg, tako da V8 nemoze biti tezi od 60-ak kila pa da je ceo napunjen gvozdjem
                            Kao sto sam rekao bitna mi je brzina na pravcu i ubrzanje, a naravno ni novac ne pada sa grane.
                            Sto se tice vufera, on je 18Kg zajedno sa kutijom, a kada ubacim sve sto planiram (pojacala, zvucnike,...) doci ce to bogami do 40-ak kg, pogotovo ako promenim vufer kao sto i planiram za dva velika u jednoj kutiji, ode to do 50kg komotno tako da napravih balans

                            Ako bude problema drzacu stalno 70l goriva (rezervoar ima 93l) tako da ne verujem da bih toliko poremetio balans za svakodnevnu voznju i pomalo cimanja od semafora do semafora (ako mislis suprotno reci, mozda gresim posto sam ipak laik po ovom pitanju).

                            U principu kada sve saberem V8 4.2l mi je jeftiniji za sigurno 1000-1500e od 2.2t (u dolasku do 300KS) tako da i to igra veliku ulogu po pitanju odluke.

                            Jednu bitnu stvar sam zaboravio, a to je da li menjac moram da menjam u slucaju V8 masine ili moze da ostane postojeci, posto su V8 Audiji uglavnom sa automatskim menjacem koji ne mogu da smislim.

                            Pozdrav!

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Vidim ja da si se ti vec odlucio sta ces raditi...20kg u nosu pravi veliku razliku, a kamoli najmanje 60kg koja je razlika izmedju tih motora. Nije poenta samo u balansu napred-nazad, visak mase u nosu je i dalje visak mase u nosu, inercija dodatnih 50-60kg iznad upravljacke osovine moze cudo da ucini za balans auta, odnosno vrlo drasticno da promeni karakteristike upravljanja.Visina odnosno teziste motora je verovatno potpuno drugacije, za menjac pojma nemam ali verujem da bi i tu morao debelo da se ********s, pitanje je uopste da li ce stati pod haubu, i koje ces modifikacije morati da pravis...kako hoces.

                              Imas turbo motor pod haubom koga relativno lako mozes da navijes za 50-60KS, koliko vec hoces, a razmisljas o V8 i to jos atmosfercu...hm Meni je to jako losa ideja.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X