JUGO IN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #46
    Mani se Knezevica,kad se ujutru nadjemo kod Bate,vidi sa njim!
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #47
      vazi al da me ne udari po ushima???

      Comment

      • Sasha
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 4126
        • Novi Sad

        #48
        Ne brini,verovatno je povoljniji od knezevica..
        www.arcs.org.rs/forum

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #49
          Hm, koshir je u drugoj temi dao interesantan link gde sam izmedju ostalog naleteo i na ovo...
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #50
            Pozdrav ljudi,

            Jutros sam sa Sshom bio do coveka koji je trebao da mi ugradi box....

            Stanje je sledece, box za juga ne postoji... (sto se i ocekivalo)
            Covek je zatim pokusao da pronadje protokomer ne bi li ga prevario , koji takodje na jugu ne postoji, i opet ispala... (sto se i ocekivalo)


            - Ali kaze da, postoji neki cip koji je zastava ugradjuje u "trkacku " varijantu, pa ce pokusati da dodje do sadrzaja tog eproma, pa eto.... kad stigne imacemo osnovu za dalje razmatranje, u poredjenju sa mojim epromom npr.

            Takodje dosli smo do zakljucka da je moj jugo poseban iz razloga sto ima katalizator.... koji cu po preporuci cim pre tim bolje da "odvlaim" . . .

            Pa se opet javljam sa rezultatima.

            Pozdrav,

            RAle

            P.S. Cika je stvarno neverovatan, ima Reno Alpinu i kit kar lostusa... bruka...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Hm.. katalizator ako skines treba da promenis bregastu za onu sa modela bez katalizatora.. da nebi sagoreo izduvne ventile

              Opet , imas i hidraulicne potiskivace tako da moras da uzmes bregastu od modela bez katalizatora sa hidraulicnim, ako nema te , mras i portiskivace da stavis mehanicke (solid) .

              Nema protokomera? Ha
              Imas ga u usisnoj grani i nezove se protokomer nego MAP isenzor i daje informaciju stanja vakuma u usisu . To je dovoljno za ECU da prema vakumu i obrtajima zna sta treba da ubrizga i koja tacka paljenja treba .

              Cudan taj majstor , da nezna ovo?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Darko_NS
                CBC Senator XXL
                • 02.12.2004
                • 557
                • Srpska Atina

                #52
                Originally posted by BOOST
                Hm.. katalizator ako skines treba da promenis bregastu za onu sa modela bez katalizatora.. da nebi sagoreo izduvne ventile

                Opet , imas i hidraulicne potiskivace tako da moras da uzmes bregastu od modela bez katalizatora sa hidraulicnim, ako nema te , mras i portiskivace da stavis mehanicke (solid) .

                Nema protokomera? Ha
                Imas ga u usisnoj grani i nezove se protokomer nego MAP isenzor i daje informaciju stanja vakuma u usisu . To je dovoljno za ECU da prema vakumu i obrtajima zna sta treba da ubrizga i koja tacka paljenja treba .

                Cudan taj majstor , da nezna ovo?
                si siguran za bregastu, posto kad sam kupovao auto rekli su mi da su mi skinuli
                u fabrici kat samo da bi mogao da sipam i super benzin.... ne verujem da su menjali
                bregastu,........... nisam pametan :x

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Ja sam svoje rekao, a sta zastava radi, nije moj problem vec njihov!!! , i mozda tvoj!!!!
                  Sorry, ali cinjenice nemaju alternativu!
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #54
                    Boost mislim da si donekle u krivu...

                    Dakle, odakle u jugovinovoj glavi hidraulicni potiskivaci?

                    Zar to nema alfa romeo i sl. ?

                    Takodjer kakve veze ima katalizator sa izduvnim ventilima?
                    Koliko kontam gas iz cilindra ide kroz izduvni ventil u izduvnu granu, pa zatim u katalizator koji sagoreva co na co2 ? zar ne a zatim gas iz katalizatora ide u zadnji lonac i zatim napolje?

                    kako to moze da utice na izduvne ventile? ja ionako ne zelim da sipam super benzin ako sam do sada vozio na bezolovni (a i ulaz za sipanje je dimenzionisan za bmb dakle ne moze da udje onaj drugi - deblji pistolj...)

                    Ako sam negde omanuo molim te ispravi me da ne zivim u zabludi....

                    Za majstora, nije cudan vec jaaako cudan...

                    Pozdrav,

                    RAle

                    P.S. Map senzor nije protokomer zar ne? ne meri protok vazduha?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      MAP senzor je senzor apsolutnog pritiska vazduha u usisu i pored njega ima NTC otpornik koji daje info o temperaturi vazduha. Sa ovim onsovama uz informaciju obrtaja motora moze se i proracunava se masa vazduha koju je motor u****o i istovremeno goriva potrebnog za korektan lambda odnos.

                      Znam, jasan si mi, ciljas na NTC sa drugim opsego, jednostabvna fora za lagati sistem i dati bogatiju smesu, lanbda ce korigovati nazad na normalu, nezaboravi. Jedino kad trottle prkidac na zasunu da informaciju za maximalno opterecenje motora lamnda korigacija neradi.. moze da probas.

                      Sto manji otpor na izduvu to veca brzina gasova na ventilima na izduvu, veca temperatura, znaci, moras imati krace vreme otvaranja brgaste, znaci duracija mora da se prilagodi da nebi napravio pecurku da lici na prepaljeni sampinjon

                      Boost u krivu? Sta mislis?

                      Od 98 ako i sama zastava nelaze su hidraulicni potiskivaci u Efi modelima.

                      Mislim ipak da sam otkako si poceo da pitas vise procitao o tvom auto od tebe, zalosno jer je link dat na samom pocetku teme a tebe treba da zanima vise nego mene. Nemoj se ljutiti ali, pricamo o citanju. Ja bi najvise voleo da mogu da se prikljucim na USB ili nesto tako na netu pa da svi odma napravimo upp/download.. puno bi lakse diskutovali.

                      kako bi to bilo lepo ..
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #56
                        E boost, sad sam tek u buli....

                        Ako je otpor manji i gasovi brze prolaze, zasto je onda temperatura na ventilima veca? Zar ne bi trbalo da bude obrnuto, ako gasovi sporo prolaze imace vece sanse da prenesu temperaturu na okolinu a ako prolete brze, imace manje vremena za istu operaciju? Odakle ta obrnuta proporcionalnost?
                        Zar ne bi trebalo da se izduvna grana vise greje? Pitanje je vec iz dubokoga domena mashinskoga fakulteta... ili fizike cega li... al jbg, meni zvuci nelogicno!
                        (to ne pise na sajtu)

                        Pozdrav,

                        RAle

                        P.S. za lambda korekciju stvarno od srca hvala, mislim da sam sada popunio sve ili skoro sve rupe bar sto se mog motora tice!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Pa ventil se hladi kad je zatvoren, i sto je duze zatvoren a sto krace otvoren to mu je niza temperatura.

                          Duracija bregaste je za KAT modele manja, znaci da je ventil otvoren duze jer je brzina praznjenja cilindra duza (potrebno da bude) a ako se smanji otpor snaci da ce se uz zadrzanu duraciju poboljsati praznjene cilindra i samim tim vise toplote izneti preko ventila.
                          Jos jedan faktor je da je sada ostalo manje izduvnih gasova u cilindru te je smesa cistija i ima vecu temperaturu sagoravanja.

                          Znaci, samo dobra analiticnost je u pitamnju.. kad treba da kupujes stan, udji na ulazna vrata i pogledaj svaku prostoriju posebno, tako i sa motorom, budi molekul vazduha na proputovanju kroz motor od filtera za vazduh pa na dalje!!!

                          Sa srecom!
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Darko_NS
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2004
                            • 557
                            • Srpska Atina

                            #58
                            neverovatno kolko je auto mehanika komplikovana citajuci ove postove
                            stvarno svaka vam cast....

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #59
                              Darko da li si nekada video usporeni snimak vrtlozenja gasova u cilindru? i sta sve na to utice.... e to je komplikovano.... ovo o cemu mi govorimo ovde je vishe manje . . . ma znas i sam.... Svaka cast boost, stvarno se ne das pokolebati.... xexex ocu reci, sad si mi i to obrazlozio i zahvlajujem ti puno....
                              - Sad mi je i mnogo jasnije zasto su ventili na starom pezou 309 gti izgledali kao onaj nesretni sampinjon u tiganju zaboravljen.... Dakle skinuli smo kat, kad je bila nestasica benze i od onda smo radili glavu 2x..... hmmmm.... tek sad kontam koliko su majstori ustvari CHOBANI!

                              Dakle treba menjati pripushivace ventila, profil bregaste, a onda ... ufff

                              Toliko sma se razocarao u Juga da ne mogu da vam opisem.....

                              Eto toliko....

                              Idem da kupim alternator od kamiona i da budzim muziku, to bar znam, ovo je sve nekako..... sto kaze Damijanova registracija *JEBIGA . . .

                              Pozdrav svima,
                              ljudi stvarno ste najbolji.... hvala ....


                              RAle

                              P.S. Naravno ako bude razvoja situacije, javicu se . . . ako smem

                              Comment

                              • Darko_NS
                                CBC Senator XXL
                                • 02.12.2004
                                • 557
                                • Srpska Atina

                                #60
                                kontam sta pricas, ali svo moje interesovanje usmereno je prema stylingu....
                                a oko motora jako malo znam ... svako ima svoje, nego vidim da si se razocarao
                                u juga... znam i ja, ako je vec tesko oko kat sto ne probas sa zadnjim loncem malo
                                da eksperimetnises, pa ces se kasnije vratiti na to.... nisam pametan
                                cuo sam dosta pozitivnih stvari oko onog walker-ovog lonca...koji je inace
                                samo 40 eura

                                p.s. samo ti budzi muziku pa da pobedis na ICE tuning stylingu... samo napred

                                srecno

                                Comment

                                Working...
                                X