ZNAM ZA TO, TO IZISKUJE CEO SISTEM.
ALI STA BI JOS MOGLI DA SIPAMO U BENZIN?
sta god da sipas u benzin u dovoljnoj kolicini da promeni osobine benzina kao goriva (neki dobitak u latentnoj energiji koju ima gorivo u sebi) podrazumeva da napravis novi motor/ ceo sistem kako ti kazes.
u obican serijski motor predvidjen da radi samo i iskljucivo na benzin bez prepravke ne mozes nista sipati da dobijes neke spektakularne rezultate, vece od greske merenja tipa 1% ili slicno jer je motor OPTIMIZOVAN bas za benzin sa pumpe.
za svako drugo gorivo mora da se nanovo opitmizuje motor i radni parametri pneumatike motora (glava, usi, ventili, izduv), hidraulike (sistem podmazivanja), ubrizgavanja goriva i pripreme eksplozivne smese, paljenja (jacina, duzina, energija varnice) itd.
prakticno razvoj novog motora sto je naravno moguce ako ti posedujes adekvatne resurse (finansije, znanje, alate, instrumente, laboratoriju itd).
ili da se mozda kupi resenje onoga koji je vec sve prosao kroz to.
ako je pitanje da li ima neke magicne tecnosti ili bocice koja se prosto sipa u rezervoar i postojeci benzin pa auto od 100 konja postane auto sa 150 konja- ne postoji.
Mislim da ste nesto opasno pomesali. Potrebna je energetska moc da bi se dobio neki dobitak a to nema direktne veze sa oktanskim brojem.
Od pocetka objasnjavam da mi ne treba veci oktanski broj, jer nemam nameru da povecavam kompresiju.
BOOst mi je dao jedan interesantan link sa aditivima.
Da li jos neko ima neka iskustva sa "obogacivanjem benzima?
Caos !
Pazite sad obadvojica:
Samo da razbijem malo neke teze, uzimajuci na primer, nitrometan.
CH3NO2 (CH4+NO2)
Energetski je prilicno slabiji od brnzina, i mesanjem sa benzinom 50/50 , bez obzira sto nitrometan zahteva odnos smese 4:1 umesto poznate labde za benzin, isti, sak i gori sporije od benzina te i smesa takodje. Optimisanje paljenja izmedju 10-20 stepeni na ranije otvara nove vidike.
Motor garantovano i pored toga sto dobija gorivo sa manjom energetskom vrednosti zahvaljujuci svojstvima oplemenjenjem oxidanta ima da rzavije DUPLO vecu snagu. Finta je ovde da je idealna smesa 4:1 te samim tim omogucuje ubacivanje PUNO vece kolicine goriva u cilindar.
Nemojte se fixirati na 14 ili 13:1 sto je idealno za benzince.
Nadam se da sam vas doveo na drugi nacin gledanja oktanske vrednosti.
Kolikio ce biti smanjen vek trajanja motora zavisi od eksploatacije i procenta nitrometana u gorivu.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Mislim da ste nesto opasno pomesali. Potrebna je energetska moc da bi se dobio neki dobitak a to nema direktne veze sa oktanskim brojem.
Od pocetka objasnjavam da mi ne treba veci oktanski broj, jer nemam nameru da povecavam kompresiju.
BOOst mi je dao jedan interesantan link sa aditivima.
Da li jos neko ima neka iskustva sa "obogacivanjem benzima?
Caos !
Pazite sad obadvojica:
Samo da razbijem malo neke teze, uzimajuci na primer, nitrometan.
CH3NO2 (CH4+NO2)
Energetski je prilicno slabiji od brnzina, i mesanjem sa benzinom 50/50 , bez obzira sto nitrometan zahteva odnos smese 4:1 umesto poznate labde za benzin, isti, sak i gori sporije od benzina te i smesa takodje. Optimisanje paljenja izmedju 10-20 stepeni na ranije otvara nove vidike.
Motor garantovano i pored toga sto dobija gorivo sa manjom energetskom vrednosti zahvaljujuci svojstvima oplemenjenjem oxidanta ima da rzavije DUPLO vecu snagu. Finta je ovde da je idealna smesa 4:1 te samim tim omogucuje ubacivanje PUNO vece kolicine goriva u cilindar.
Nemojte se fixirati na 14 ili 13:1 sto je idealno za benzince.
Nadam se da sam vas doveo na drugi nacin gledanja oktanske vrednosti.
Kolikio ce biti smanjen vek trajanja motora zavisi od eksploatacije i procenta nitrometana u gorivu.
Da li to znaci da smesom 25% nitometana a 75% benzina dolazimo do smese 8:1 ili se primenjuje neka druga formula.
Vek motora nije bitan, posto je u pitanju trkacki yugo.
Samo da razbijem malo neke teze, uzimajuci na primer, nitrometan.
CH3NO2 (CH4+NO2)
Energetski je prilicno slabiji od brnzina, i mesanjem sa benzinom 50/50 , bez obzira sto nitrometan zahteva odnos smese 4:1 umesto poznate labde za benzin, isti, sak i gori sporije od benzina te i smesa takodje. Optimisanje paljenja izmedju 10-20 stepeni na ranije otvara nove vidike.
Motor garantovano i pored toga sto dobija gorivo sa manjom energetskom vrednosti zahvaljujuci svojstvima oplemenjenjem oxidanta ima da rzavije DUPLO vecu snagu. Finta je ovde da je idealna smesa 4:1 te samim tim omogucuje ubacivanje PUNO vece kolicine goriva u cilindar.
Nemojte se fixirati na 14 ili 13:1 sto je idealno za benzince.
Nadam se da sam vas doveo na drugi nacin gledanja oktanske vrednosti.
Kolikio ce biti smanjen vek trajanja motora zavisi od eksploatacije i procenta nitrometana u gorivu.
...sto se u principu i slaze sa onim ranije recenim. Poenta povecanja oktanske vrednosti nije samo u izbegavanju detonacija (odnosno jeste, zavisi kako se na to gleda). Povecanjem oktanske vrednosti benzina na recimo 120 oktana, moguce je paljenje pomeriti MNOGO ranije a da ne dodje do samozapaljenja smese - u tome i jeste cela poenta vece oktanske vrednosti i aditiva koji se u benzin dodaju, etanola, toluena itd... Samim pomeranjem paljenja unapred,a naravno dobija se veca snaga - zato se i korisit veca oktanska vrednost da bi paljenje moglo da se pomeri sto vise unapred radi dobijanja sto vece snage.
Samo jedno malo upozorenje sto se tice nitrometana: nitrometan je tecnost po hemijskoj strukturi i efektu vrlo slicna suzavcu tako da nije bas bezopasan...kad se koristi u dragsterima obavezno se koriste gas maske
The difference between men and boys is the price of their toys
Nije mi samo jasno kakve tu veze moze imati motor Yuga sa nitrometanom cak da neko dozvoljava upotrebu takvih mesavina goriva. Egon, veoma je vazna trajnost motora jer moze biti i 2-3 sekunde samo. Tacka pretpaljenja ima fizicku granicu pa nije potrebno ni 120 oktana a granica je uglavnom vec preskocena kod motora uobicajene konstrukcije a posebno onih losih.
Nije mi samo jasno kakve tu veze moze imati motor Yuga sa nitrometanom cak da neko dozvoljava upotrebu takvih mesavina goriva. Egon, veoma je vazna trajnost motora jer moze biti i 2-3 sekunde samo. Tacka pretpaljenja ima fizicku granicu pa nije potrebno ni 120 oktana a granica je uglavnom vec preskocena kod motora uobicajene konstrukcije a posebno onih losih.
Pa poceli bi sa manjim odnosom nitrimetana, npr 10%, pa da vidimo efekat.
Imamo Dynojet.
Ne, nazalost nikakva jer je Benzen klasificiran odavno kao nervni otrov i iskljucen iz upotrebe bez posebne od vlade date odluke ovde u Svedskoj.
Obrati paznju sa nitrometanom, takodje kad se mesa sa benzinom , izmesati smesu posebno pa sipati u rezervar. I , NIKAD vise nego li cete potrositi.
dakle pusti motor da odradi izvlacenje do zadnje kapi iz sistema .
Ja da sam u potrebi da se koristim nitrometanom, imao ni poseban rezervar i navodjenje ubrizgavanja istog u potrebnoj proporciji naspram benzina.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ne, nazalost nikakva jer je Benzen klasificiran odavno kao nervni otrov i iskljucen iz upotrebe bez posebne od vlade date odluke ovde u Svedskoj.
Obrati paznju sa nitrometanom, takodje kad se mesa sa benzinom , izmesati smesu posebno pa sipati u rezervar. I , NIKAD vise nego li cete potrositi.
dakle pusti motor da odradi izvlacenje do zadnje kapi iz sistema .
Ja da sam u potrebi da se koristim nitrometanom, imao ni poseban rezervar i navodjenje ubrizgavanja istog u potrebnoj proporciji naspram benzina.
Posto je u pitanju motor sa klasicnim karburatorom napravicemo dovod iz posebne flase.
Comment