Gubitci snage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    Gubitci snage

    Pre neki dan sam bio na dyno jet-u i dobio rezultat od 151ps cini mi se a sa nekom korekcijom 159 ili tako nesto....posle toga sam razgovarao sa nekim ljudima iz nemacke po cijem "receptu" je i napravljen moj motor i oni su mi poslali grafik sa njihovog dino merenja,e sad ja bash ne razumem najbolje nemacki ali cini mi se da je prva kolona snaga na tockovima a ispod nje snaga u motoru,gde se dobije razlika od 37-38%,da li je moguce da moze da se izgubi toliko procenata do tocka?

    BMW 325i e30 (motori su identicni):
    schrick bregasta 288
    2700ccm
    10.5:1 kompresioni odnos



    Bilo bi dobro ako bi neko od dyno majstora mogao da postavi moj diagram ili da mi posalje na mail hvala unapred
    Doris je vozila mini moris.
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    #2
    nemoguce... ni da je auto 4x4 nebi imao takve gubitke.. to mora bit nesto drugo...

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      moguce je , zavisi od prenosa
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Ma moguce je ako umesto ulja u menjacu imas pesak.

        Uobicajen metod "dizanja" snage


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BMW 325i
          CBC Senator XXL
          • 25.06.2005
          • 338
          • Novi Sad

          #5
          Pa imam malo gusce ulje ... ali mi je neverovatno da to toliko utice,inache ja sam zadovoljan kako ide a to mi se ne slaze sa brojkama koje pokazuje,znaci auto ide kao da ima 20-30ks vise...
          Doris je vozila mini moris.

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #6
            To moze da bude klasican PLACEBO efekat(promenis zvuk i imas 20 konjica vise)
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Prednji pogon jede oko 10%-12%
              Zadnji pogon jede oko 12-15%
              Pogon na sva 4 jede oko 20%
              Automat oduzima jos preko svega ovog 5-10%

              Ovo su grube cifre ali mogu da se razlikuju oko 2-3%.
              Boost or bust...

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by civi
                To moze da bude klasican PLACEBO efekat(promenis zvuk i imas 20 konjica vise)
                Ne u odnosu na zvuk i osecaj,nego u odnosu na normalan 325i koji sam vozio par godina pre nego sto sam ovo sklopio i u odnosu na druge 325i,po nekim podacima fabricki 325i od 170ks ima na tocku 155ks zato mi ove cifre nisu jasne...
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • Lord_o21
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2006
                  • 494
                  • Novi Sad

                  #9
                  Ptol su ti gubitci na prenosu... Meni na Puntu je to 20%.

                  Pnenn - prosek
                  nnenn - zadat max broj obrtaja
                  vmax - zadata max brzina
                  Prad - snaga na tocku
                  Pverl - gubitak prenosa
                  bei n - na koliko obrtaja je dobio vrednost
                  ....


                  Evo ti srpski primer sa istog takvog dina, cak mislim i da je verzija softvera ista...

                  ...technology is the only Replacement for Displacement.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Ma kakvih 20% na fwd, sta je vama?
                    Ne postoji nacin da dino izracuna gubitke u menjacu. To su samo procene i ljudi koji rade na dinu imaju obicaj da uvecavaju te gubitke jer je tada snaga na motoru prividno veca i musterije zadovoljnije.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BMW 325i
                      CBC Senator XXL
                      • 25.06.2005
                      • 338
                      • Novi Sad

                      #11
                      Originally posted by Uros Piperski
                      To su samo procene i ljudi koji rade na dinu imaju obicaj da uvecavaju te gubitke jer je tada snaga na motoru prividno veca i musterije zadovoljnije.
                      Upravo
                      Doris je vozila mini moris.

                      Comment

                      • Lord_o21
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2006
                        • 494
                        • Novi Sad

                        #12
                        ja sam shvatio, da ga izvrti, pa pusti u u istoj brzini da sam uspori do nekih 1000rpm i tako dobije gubitke... A i na fiat forumu, su se spominjale cifre od oko 20%... ne znam... ako su lagali mene i ja lazem vas...
                        ...technology is the only Replacement for Displacement.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Ma svi lazu sve... Najvise ljudi lazu sebe ili dozvoljavaju da ih drugi lazu
                          Taj postupak merenja gubitaka niej dobar jer su svi elementi transmisije optereceni na drugu stranu na koju nisu razradjeni pa je i otpor veci . To je jako grubo objasnjenje, stvar je malo komplikovanija.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            #14
                            Originally posted by Uros Piperski
                            Ma kakvih 20% na fwd, sta je vama?
                            Ne postoji nacin da dino izracuna gubitke u menjacu. To su samo procene i ljudi koji rade na dinu imaju obicaj da uvecavaju te gubitke jer je tada snaga na motoru prividno veca i musterije zadovoljnije.
                            Slazem se!

                            @Bmw 325i
                            Da li su ti uracunali i profil guma? Posto ne verujem da su blizu standarda!


                            Smejao sam se gledajuci onu Tuning Styling emisiju kad su na K&N filteru i Bata Sportauspuf-u na dynu dobili dvadesetak konja,jel gledao neko?
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15


                              Interesantno za procitati, moze se dobiti prilicno dobra ideja koliki su gubici u pitanju na kom pogonu i pri datim uslovima merenja.

                              Radi se o Rototest dinamometrima, vaze za nesto najbolje sto se na trzistu moze naci, i snagu mere tako sto se zakace direktno na glavcine, dakle nema gubitaka i greske nastale gubicima frikcije na tockovima, jako precizan i konzistentan metod.

                              Dakle prilicno siguran metod odredjivanja i pokazivanja koliki su u stvari gubici transmisije.

                              Gubici kod klasicnih metoda merenja su verovatno nesto veci zbog frikcije gume, ali o 20% gubitka i to na FWD nema govora. Na tenkovima, mozda, ali na normalnom autu i to sa prilicno male snage, nikako.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X