Pre neki dan sam bio na dyno jet-u i dobio rezultat od 151ps cini mi se a sa nekom korekcijom 159 ili tako nesto....posle toga sam razgovarao sa nekim ljudima iz nemacke po cijem "receptu" je i napravljen moj motor i oni su mi poslali grafik sa njihovog dino merenja,e sad ja bash ne razumem najbolje nemacki ali cini mi se da je prva kolona snaga na tockovima a ispod nje snaga u motoru,gde se dobije razlika od 37-38%,da li je moguce da moze da se izgubi toliko procenata do tocka?
BMW 325i e30 (motori su identicni):
schrick bregasta 288
2700ccm
10.5:1 kompresioni odnos

Bilo bi dobro ako bi neko od dyno majstora mogao da postavi moj diagram ili da mi posalje na mail
hvala unapred
BMW 325i e30 (motori su identicni):
schrick bregasta 288
2700ccm
10.5:1 kompresioni odnos

Bilo bi dobro ako bi neko od dyno majstora mogao da postavi moj diagram ili da mi posalje na mail

Comment