Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boris Lozac
    CBC Član
    • 14.06.2006
    • 38
    • Beograd

Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Pozdrav svima na forumu.
    Iako sam se registrovao sredinom 2006-e, nisam bio mnogo na forumu, ali vidim da zaista ima svega i svacega, sve pohvale!
    Trazio sam dosta po forumu, ali nisam naleteo na slicnu temu, izvinjavam se ako ima slicna.

Skoro sam tek dobio dozvolu, a i automobil sam uzeo pre par meseci, i poprilicno se ne razumem u mehaniku, motore, i ostalo, znaci totalni sam laik sto se tice toga, iako obozavam automobile, trke.. ali buduci da nisam imao automobil do skoro, sve te stvari su mi poprilicno nejasne.

Dakle, zanimaju me vasa iskustva sa K&N filterima za vazduh, jer sam cuo od dosta ljudi, gledao po raznim emisijama, itd, da je K&N filter vrlo pametna kupovina, buduci da je mnogo bolji protok vazduha do motora, dobija se cak i malo na snazi, a i menjaju se vrlo retko, na oko milion kilometara..
    E sad, taj deo mi je najsumnjiviji, da li je to zaista tacno, i da li zaista nema potrebe menjati ga, i da li on zaista sve vreme radi efikasno kao prvog dana.
    Buduci da kostaju oko, 50, 60 evra, ili vise, nisu jeftini, ali ako je tacno da se ne menja, onda je vrlo pametna kupovina.
    Zanima me dakle koje su sve koristi koje mogu ocekivati. Koliko sam informisan, bolje radi motor(bolji protok vazduha), dobija se malo i na snazi, lepse se cuje i ne mora da se menja.
    Da li ima nekih losih strana, na primer, veca potrosnja goriva, ili tako nesto?
    Da, u pitanju je Golf II 1.8GT, 90 ks.
    Hvala unapred..
    LFS - sheer driving pleasure
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

To što ti pitaš jeste pečurka (samo ono na vrhu što liči na pečurku) ili ceo cold air intake (CAI=pečurka + metalna ili karbonska cev), a KN je samo jedna od firmi koja pravi filtere.