Iskustva sa K&N filterima za vazduh?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Uobichajena slika kad se ide preko 400KS na SAAB motorima






    Ulaz vazduha u kuciste je restrikcija, buka u**** se stvara niskofrekventnim pulsevima pumping efekta i da bi se zagusila pravi se kutija koja je sa svojom zapreminom usporava usisne pulseve te i njihov zvuchni efekat.

    Manja cev na ulazu u kutiju znaci da se vazdusna struja ubrzava da je talas ulaza brzi te radi kao prigusivac zvucnog pulsa koji bi inace napustio kutiju kroz otvor.

    http://photo.platonoff.com/Auto/2005052 ... nlet_Pipe/




    Originalno filtersko kuciste ima smanjen promer na usisu vazduha i sama cinjenica da je taj otvor manji od otvora na trotelu znachi da ce vazduh strujati brze u kuciste filtera i prigusivati pulseve ali u isto vreme ce i stvarati podpritisak u usisnoj cevi.

    Ovo se sve radi iz vishe razloga, jedan je da je cesto u konstrukcijama sam iberlauf vezan na kuciste filtera upravo iz razloga da je linija pod blagim vaccumom i da je linija dovoljno dugacka da obezbedi da se eventualni ulje nepopne u usis.

    Naravno, 850KS trazi nesto ovako u stilu MAN filtera namenjenog za ubacivanje u kamione i ucista, no , ako se lepo ogradi moze da funkcionise i u ovoj okolini.



    Posto iskreno sumnjam da cete preci restriktivnu granicu ostavite se corava posla i uzivajte sa najboljom zastitiom koja je vec na motoru iz fabruke.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #62
      Hvala BOOST! Znao sam za ogranicenja na trotelu i zasto to tako funkcionise, kao i da je propusna moc fabrickog filtera prevelika za svaki stock motor, ali a ogranicenje na kucistu filtera ... e to nisam znao...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #63
        Evo...znam da vas zanima pa vam dajem animaciju koja mi je upravo pristigla od MANN-a

        Kada je pogledate odmah cete otici da zamenite filter na kolima
        Nadam se da ce ova animacija staviti tacku na ovaj topic!
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Moo-StangGT
          CBC Član
          • 11.03.2007
          • 13
          • Kanada/Nis

          #64
          Ima dosta istine u ovom videu ali je ipak sve ovo nishta vishe osim reklame za MANN filtere. Teorija im je super, al dajte neke test rezultate, da vidimo koliko to motori duze traju sa MANN filterima, koliko potrosnja opada itd......al nema, naravno da nema, jer razlike ako i uopste ima izmedju novog fabrichkog i novog MANN filtera na netaknutom motoru nemaaaaa. Meni je majke mi zao kad vidim kako klinci pucaju lovu na te skupe filtere a nikakve razlike nece osetiti, bar u njihovim aplikacijama gde je auto netaknut iz fabrike.
          Na Rolerima #1
          Na Rolerima #2

          "No Replacement For Displacement"

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #65
            Nije u opste reklama u pitanju za MANN filteri i nisu to nikakvi sportski filteri i filteri koji daju snagu i vracaju motor u zivo, vec je poenta price koliko je bitan kvalitetan filter za pravilan i dugovecan rad motora ii koliko on cuva motor.
            Oni su vrsili ispitivanja i to cuvaju za sebe jer je smesno prezentirati formule obicnim ljudima.

            Ovo nije video klip sa neta vec sam ga dobio kao prodavac sa nizom drugih testova.

            Koliko puta sam izvukao izvitoperen filter kao u prezentaciji.

            Trebalo bi ozbiljno da se porazmisli o vaznosti cistog i kvalitetnog filtera za vazduh.
            U animaciji se prezentira najvise moguci problem sa vrucom zicom.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #66
              Prica o filterima se uvek vrti i vrti oko love i nista vishe.

              Postoje filteri koji imaju vecu propustnu moc ali su po pravilu redji jer fizika tako nalaze.
              Redji filter daje manju razliku u pritisku ispred/iza filtera.
              Redji filter propusta vishe sitnijjih partikala u motor i samim tim steti motoru.


              Gusci filter je sa druge strane stvar optimizacije povrsine istog. Najblji filter ima veliku gustocu, veliku propustnu povrsinu i opet trazi cheste zamene.

              Sve sto je interesantno kad su filteri u pitanju je da da pad pritiska iza filtera nebude veci nego sto elektronika za ubrizgavanje moze da adaptira.
              U realnim labaratorijskim testovima sve sto je interesantno se moze videti po pitanju performansi motora koriscenjem MAP senzora ispred i iza filtera gde se jasno da uociti razlika u protocnosti filtera kroz ceo period njegove exploatacije u svim rezimima rada.

              Primera radi jedan T7 ECU sistem ima dijagnosticki kod smanjenog protoka na usisu izazvan redukcijom filtera kad isti pocinje da biva zapusen. Sama cinjenica da je normalna servisna sema izmene filtera na ovim motorima na 40.000km dovoljno govori o dimenzionisanosti filtera.
              Dakle, VELICHINA IMA VEZE
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #67
                [off]Znam da kod devojaka ima Veze Velichina... znam i kod auta... gde josh?[/off]

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #68
                  Kod stanova, kuca, bazena, njiva ... nekretnina uopste
                  Gde je jos bitna ? Kod broja zuba u glavi, broja dlaka na glavi... broja junaka u banci...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • low rider
                    CBC Senator XXL
                    • 03.04.2006
                    • 613
                    • Beograd

                    #69
                    Originally posted by BOOST
                    Originalno filtersko kuciste ima smanjen promer na usisu vazduha i sama cinjenica da je taj otvor manji od otvora na trotelu znachi da ce vazduh strujati brze u kuciste filtera i prigusivati pulseve ali u isto vreme ce i stvarati podpritisak u usisnoj cevi.

                    Ovo se sve radi iz vishe razloga, jedan je da je cesto u konstrukcijama sam iberlauf vezan na kuciste filtera upravo iz razloga da je linija pod blagim vaccumom i da je linija dovoljno dugacka da obezbedi da se eventualni ulje nepopne u usis.
                    Bas interesantno !
                    Koliko razumem iberlauf se povezuje na prosireni deo pre u**** zbog manjeg vakuuma nego u cevima manjeg precnika ,super. Stavicu cev veceg precnika jer je kod mene poceo da ubacuje ulje .

                    Inace sto se tice zvuka, malo mi je cudno da promena brzine vazduha dovodi do utisavanja, jer brzina zvuka je oko 340 m/s, pa bi mi bilo logicno da tom brzinom mora teci i vazduh se zvuk uopste ne bi cuo. A sto se tice promene brzine sa precnikom to stoji povrsina*brzina=const.

                    Hm, sto se tice intervala promene filtera, florida je efi, a filter i kuciste su bas poveliki, BMW koristi iste (takav trazim kad kupujem), postoje i manja kucista i filteri za efi modele. Nego bas sam pre neki dan otvorio kuciste, filter je bio jako prljav prasina je letela na najmanji udar rukom, 10kkm je presao...[/quote]

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Niko nije rekao da se zvuk prigusuje vec pulsevi budu u razlicitim fazama tako da dolazi do prigusenja , modulacije.

                      Isto kao sto je u kucisto filtera izrazito niskofrekventan zvuk, taj isti se necuje na samom uzisu u filter vec ima drugu frekvenciju i neizaziva rezonancije.

                      Prvi je zvuk u**** do filtera, to je jedna frekvencija
                      Drugi je u samom kucistu koji je kao bas kutija.
                      Treci je na samom usisu kucista filtera.

                      U pitanju je odmerenost istih da bi se dobio efekat "prigusenja" zvuka u****..

                      Tako ni otprilike radio efekat "prigusivacha" zvuka.

                      ==================================

                      To sto je poceo da ubacuje ulje moze vrlo lako da ima veze sa samim stanjem filtera koji opisujes kao "zastopan".
                      Kad je filter cist vaccum u toj cevi je korektan.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • low rider
                        CBC Senator XXL
                        • 03.04.2006
                        • 613
                        • Beograd

                        #71


                        Nego cudi me da jos niko nije patentirao vodeni filter, kao za usisva?e, nemoj da mi neko ukrade ideju .

                        Comment

                        • marinac
                          CBC Senator
                          • 13.03.2006
                          • 277
                          • Beograd
                          • Alfa 156 JTS

                          #72
                          Pa imas uljni filter, npr. na vw bubi. Samo cantra u kojoj se nalazi oko 1 dl ulja i to je to.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #73
                            Mislis onakav filter kao sto radi nargila?
                            Patent je poznat samo da se jos ugradi u auto. I plus vlazi u****ni vazduh.
                            Ja sam imao drugaciju ideju samo sto mene to mrzi da pravim. Pominjao sam negde na forumu i to.
                            Stavio bi na ulazu ispred filtra ili su samoj cevi ispred jedan ali zaista jak ionizator vazduha. Ako je recimo kucni na 5-6kv ja bi napravio da bude recimo 10kv.
                            Posto je problem filtracije skoro uvek kvalitet filterskog materijala tj. njegova nemogucnost da zaustavi najsitnije cestice onda bi ionizator od takvih sitnih napravio krupnije koje bi se kao takve zadrzale bez problema cak i na relativno retkom (losem) filtru.
                            Naravno da bi ovo bio cist overkill ali je super dobra stvar a nije ni skupa izrada ili modifikacija vec postojecih kineskih drangulija sa pijace koje rade na 12VDC.

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #74
                              Veoma orginalan predlog.Do sada nisam nigde našao nešto slično, milslim kada je reč o auto-industriji.Ako grešim neka me neko demantuje!?
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                Pa u relativnim statickim uslovima ce funkiconisati, ali kad se brzina strujanja primakne brzini zvuka ... nja... ideja teoretski funkcionalna, praktichno?
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X