APC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Cekaj bre, kako , sta?

    Koliko si siguran u kompresijski odnos motora, mislim na geometrijsku kompresiju?

    Nemoj sad da odustajes, blizu si da napravis motor koji ce da ide i da traje!!!

    da, glava ili dihtung odu od par samodetonacija , nezvuchi mi nimalo normalno !!!

    EDIT: sad neces sklapati motor dok neprodjemo zajedno kroz njega!!!!

    To sto ti pravis nije nikakav standard tuning, pkusavas da tuniras vec tuniranu mashinu od strane Alpine, tako da moras rachunati na sitne omashke.
    Znam ponela te zelja da ga lupas po gasu da bi ga osetio pre nego si ceo sistem ustabilisao.
    Zuris malo, mlad si
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #32
      Geomatijska kompresija je 8:1 1000%
      Ni meni ne ide u glavu, jes da se kada ispuca na 0.9bara zacuje malo pucketanje ali ne vise od 2s koliko apc treba da ga spusti na oko 0.5.
      Sutra cemo videti, mozda i nije dihtung, medjutim simptomi su isti kao i prosli put. Naglo je poceo da se greje u voznji, ja sam ga odmah ugasio i stao. Otvorio sam haubu i video malo izbacene tecnosti za hladjenje....
      idem da slikam glavu....
      Res non verba!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Nezaboravi slike !!!
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          Bas mi zao toliko se trudis
          Koji si dihtung imao koje marke
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #35
            Evo ga novi rezervni dihtung Goetze, aluminijumski je, ovaj na autu je inace original bmw za 745i (isti je kao za standardan535).


            Evo sfere


            Evo cele rezervne glave spremne za ugradnju
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Ovako, TuRbo kovertirana 535 (E-28) sa
              Mahle klipovima kovanim,
              kompresija 8,5:1 ,
              injektori 465ccm!!! ,
              paljenje retard 10 stepeni pre GMT pod overloadiom preko 0,2 Bara,
              MAX TuRbo pressure 0,8 Bar
              ========================

              Bez knockninga, extra goivo neophodno zbog upravo kako sam pretpostavio previsoke temperature sagorevanja

              Digtung glave od Alpine B10 biturbo i sa ARP srafovima za glavu.

              Originalni dihtung za glavu nedrzi preko 0,9 bara, tu mu je granica!!!

              Ovak kombinacija daje 377 KS na pogonskim tochkovima, sa G-TECH prikazanih 450KS u motoru.
              .
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #37
                Donja povrsina te glave mi izgleda cudno. Kao da je neko smirglom ili celicnom cetkom cistio... nekako deluje talasasto na ovim slikama... Da li mi se cini? Da li je glava poravnata kako treba?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  To je rezervna glava i meni izgleda dobro, naviko sam da gledam kroz optichke varke koje blic nudi
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #39
                    verovatno nije radjena u "ciklusu" na CNC-u ili mozda je samo velik inkement kada je ravnata...mislim da nije nista strazno...
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #40
                      Kapiram da je rezervna, ali mogao bih se zakleti da se vide pojedinacni tragovi nekog tela a ne kontinualni od noza ili kamena... Posebno ispod druge komore sa leva.
                      Ma dobro, zna covek da li je ravnana ili ne


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Novi podatak:
                        Sa glavom od e-34 535 (m30b35) dobijas spustanje kompresije sa 8:1 na 7:1

                        Razlog je da je sfera veca (motor ima 8,9:1 kompresiju) za trzista sa bezolovnim benzinom, dakle KAT modeli.
                        Takvih glava ima dosta i mogu da se nadju za male pare.
                        Sledece: Glava e-34 535 (m30b35) ima dobre marginale sa brijanje tako da imas malo vise podataka, koje si mozda vec i znao.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          http://www.firstfives.org/faq/cylinder_ ... ad_faq.htm
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • duxducis
                            CBC Senator
                            • 19.10.2004
                            • 207
                            • Beograd

                            #43
                            Glava je takva kakva je drugu nemam. Verujem da bi mi majstor rekao u slucaju da nije dobra. Ovu mi je inace poslao Nemac koji se bas bavi ovakvim motorima, pa valjda nece Svaba da zezne...
                            Pa meni i ne treba preko 0.9.Znam i ja da je ovaj dobar sigurno na 0.7, a da je granica 0.9.Ja bi i da ostanem u tim okvirima. E sad jedno ako mu smeta to sto ga APC za trenutak baci na oko 0.9 pa ga smanjuje, da li to moze da prouzrokuje stetu?
                            Znaci i meni treba max10 stepeni pre GMT, jer ako ovaj ima 8.5:1, tada ce i meni sa mojih 8:1 biti sigurno dobro. Mislim prerano ne moze da bude, moze biti samo malo kasnije nego sto bi stvarno trebalo kod mene s obzirom da mi je manji odnos kompresije, ali taman mi je to neka zona sigurnosti. Jesam li u pravu?
                            I veci injectori naravno.
                            Res non verba!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Da, u pravu si.

                              Sto se tiche injektora, moraju veci i to dosta veci nego sto sam ja navikao , zato sto je sfera mala tako da zona koja je gladjena vodom tu je najtanji zid. Ostatak sa strane koji pripada swirlu ima dosta deblje zidove tako da mora da se dodatno hladi sa gorivom. Tu je problem jer nastaje termichka nestabilnost zone koja pritiska dihtung za glavu
                              bi ga takva mu je konstrukcija, zao mi je sto nisam video slike malo ranije
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #45
                                Uh... znaci ti ne znas da li je glava ravnana? Verujem da nece Nemac da te zezna, ali mozda podrazumeva da ces poravnati glavu... Proveri je lenjirom, posebno oko komrpesione komore gde naleze emtalni prsten sa dihtunga. Ako je ciscena smirglom tu blicu ivice kompresine komore je skinuto najvise materijala i moze da se desi da je pritisak na fire-ring manji i zato moze biti problema sa dihtungom. Da li je i tvoja na kolima takva?


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X