APC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    #61
    Daj dizne, daj dizne...he,he Odlicno ako imas te 380.....

    ustvari sad sam se setio te 380 su visokoomske 99% , meni trebaju niskoomske
    Moje su Bosch 0 280 150 200 niskoomske protoka 300ml/min na 3bara.
    Te od 380ml/min su najverovatnije Bosch 0 280 150 043 , proveri ali mislim da su visokog otpora.
    Znaci sta god imas jace od mojih samo da su niskog otpora, pa da probamo.
    Res non verba!

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #62
      Gresim taj su broj kao sto sam napisao verovatno,ali je vrlo moguce da su niskog otpora,cim su bile na 745i, inace procitao sam negde isto da su se te 380 koristile za tunirane 745i. Proveri molim te.
      Res non verba!

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #63
        Originally posted by duxducis
        Gresim taj su broj kao sto sam napisao verovatno,ali je vrlo moguce da su niskog otpora,cim su bile na 745i, inace procitao sam negde isto da su se te 380 koristile za tunirane 745i. Proveri molim te.
        Pa ove su bile na 745i pa su verovatno nisko omske nego nikad ih do tada nisam video nit su narandzaste ni svetlo zelene ni crne nego neka cudna zelena pa cu videti sutra ako drugar bude tu da premerim protok posto on ima masinu.
        Nego taj drugar ima 2.54 diff sa sperr-om na svojim kolima pa cu ga varam da ti proda a on zna ko ima rezonantnu ALPININU usisnu granu pa ce i on gledati da prevari tog lika posto njemu ne treba jer je na obicnom 3.5 Opsta ludnica zamisli sve ima.

        Nego bas sam se malo bacio na tvoju problematiku, treba dobro pregledati tvoj motor jer sam gledao stvarno ima mnogo vrsta u zavisnosti od godista. Nasao sam tri tipa klipa razlicitih precnika za turbo isto tako ima i 3 razlicita dihtunga glave debljine 1.72mm ; 1,74mm i 2.16mm+0,03
        Znaci postoji vise kombinacija glave, klipova i dihtunga.
        Sto dovodi do zakljucka da je mozda tu nastao problem jer ti imas glavu vece kompresije koja mozda nije u kombinaciji sa tanjim dihtunzima. Mozda jeste fabricki ali mozda ti imas ove vece klipove koji su sa plicom glavom koristili ovaj deblji dihtung.
        Neznam nisam pametan al trebamo sad detaljnije isproveravati.
        Plus sto je glava malo liznuta a mozda je nekad i blok
        Aj videcemo
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • duxducis
          CBC Senator
          • 19.10.2004
          • 207
          • Beograd

          #64
          Pa ove su bile na 745i pa su verovatno nisko omske nego nikad ih do tada nisam video nit su narandzaste ni svetlo zelene ni crne nego neka cudna zelena pa cu videti sutra ako drugar bude tu da premerim protok posto on ima masinu.
          Nego taj drugar ima 2.54 diff sa sperr-om na svojim kolima pa cu ga varam da ti proda a on zna ko ima rezonantnu ALPININU usisnu granu pa ce i on gledati da prevari tog lika posto njemu ne treba jer je na obicnom 3.5 Opsta ludnica zamisli sve ima.
          Bravo majstore zeleni
          Jeste i moje dizne su zelene(e sad da li su svetle ili tamne, ne znam morao bih videti obe nijanse pa da bi zakljucio )
          Ma samo mi daj broj odmah cu da ti kazem za protok
          Sto se tice klipova i dihtunga, jeste razlicite varijante za razlicite specijale(generalne). I jeste ja imam 1.72mm dihtung i klipove na prvoj specijali, blok i glava ne bi trebalo da su brijani. Kapiram da hoces da kazes da mozda za dlaku imam veci odnos kompresije(ukoliko je slucajno neko nekad malo friznuo blok ili glavu).

          Mozda jeste fabricki ali mozda ti imas ove vece klipove koji su sa plicom glavom koristili ovaj deblji dihtung.
          Mislis tanji,bilo bi bolje da je deblji(jer deblji snizava odnos kompresije).
          Kako god, imam da ga napravim da radi,u svakom slucaju mislim da mu fali goriva,a ako i to ne pomogne onda pomeriti jos malo paljenje na kasnije.
          Res non verba!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #65
            Sve i da nije brijana glava, ako imas vece klipove (na speccijali ) imas i veci odnos kompresije. Glava i blok nemora da su bili dirani !!!

            Sazanajem da je od B10 jedini dihtung izmedju ostalog koji drzi za monstrozna tuniranja na M30-kama.

            Ali isto tako saznajem da pri samodetonacijama sa B10 digtungom , pali klipove

            Zato, vecina njih i nekoristi taj, jer zeli "sigurnosni ventil"
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #66
              Zato, vecina njih i nekoristi taj, jer zeli "sigurnosni ventil"
              To mi je rekao i Nemac od koga sam kupio glavu a koji takodje ima tuniran 745i i servis (evo njegovog sajta http://www.turbopage.de.vu/). Kaze>Mozemo promeniti dihtung ali tad trpe drugi delovi u motoru .

              Znaci sad sigurno znam da mi je malo jaci odnos kompresije(pa i delovalo mi je uvek da ima nekih 300ks na 0.55bara, a ne na 0.65fabrickih).Eto mene sutra na dinometru.
              Sta sad dalje ciniti, gorivo,paljenje...
              Res non verba!

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #67
                Dobro jutro he...he
                Idem da vidim br.dizni
                Znaci specijala pa to i kazem da je mozda motor sa manjim klipovima imao dihtung 1,72mm kao i obican 535 a da je taj sa vecim imao 2,16
                zbog kompresije.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Hm... izgleda da nemas srece
                  i ove su
                  0280 150 200
                  B 060
                  jedino mi nije jasno nasli smo neki papir gde je bio zapisan protok davno kad smo merili i bio je
                  330ml i to na 2,5 bar
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    1 bar veci sistemski pritisak daje na tom motoru rezervu za oko 50KS , ali pod uslovom da su injektori 450ccm

                    Rachunajuci da je geometrijska kompresije nesto negativno izmenjena za TuRbo motor nevidim drugo reshenje do :

                    Veci injektori : sad pitanje mapinga za iste?

                    Korektno nastelovan APC treba da ti da sigurnost koja ti je potrebna.

                    Odradi LED diodu za sto laksi uvid u "sta APC misli" o knack situaciji.
                    Ista ce ti pomoci da nastelujes K pot korektno.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • duxducis
                      CBC Senator
                      • 19.10.2004
                      • 207
                      • Beograd

                      #70
                      Ipak je nesto vrisnulo na glavi ili dihtungu, posto sam sad ****o da pokledam rashladnu tecnost kada je hladan. Tecnosti je bilo dovoljno, ali je bila pomesana sa motornim uljem ,tako da...
                      Res non verba!

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #71
                        nasli smo neki papir gde je bio zapisan protok davno kad smo merili i bio je
                        330ml i to na 2,5 bar
                        Jeb... verovatno je greska, jer sam ja za te moje dizne nasao barem na pet mesta da su 300ml/min @3 bara
                        Res non verba!

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #72
                          Originally posted by duxducis
                          Ipak je nesto vrisnulo na glavi ili dihtungu, posto sam sad ****o da pokledam rashladnu tecnost kada je hladan. Tecnosti je bilo dovoljno, ali je bila pomesana sa motornim uljem ,tako da...
                          Nista steta al ajde sad sto kaze BOOST idemo sve iz pocetka ako vec budes skidao glavu znaci:koji dihtung koji su ti klipovi promer cilindra kakva je glava i ostalo pa da nadjemo odgovarajucu varijantu.

                          BOOST da li znas za neke dizne konkretno koliko je veci protok za 1bar vise u ml za iste dizne i dokle ima svrhe, do koje granice podizati pritisak goriva a da dizne ostanu stare
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          Working...
                          X