Sto bi muckali ulje?
Bitno je samo da se kupi originalno ulje, u originalnom pakovanju i da nije istekao rok.
I naravno da se sipa prvo manje, saceka se par minuta, izmeri se pa se doliva malo po malo.
Ja uspem 2,8-2.9 lit i dodje mi 2-3 mm ispod maximuma.
Posle jedne voznje pogledam nivo (filter povuce) i to je to. Obicno drzim ulje na pola. Dolivam kad padne na 2-3mm iznad minimuma i to samo malo, 100-200gr da dodje do polovine.
Proverim jednom na 200-300km ulje i to je to. (Svake nedelje recimo).
Inace, kad se menja ulje, obavezno skinut cep i izvucena sipka meraca, zbog vazduha... I, da, zagrejte motor na radnu temp. pre promene ulja.
Bitno je samo da se kupi originalno ulje, u originalnom pakovanju i da nije istekao rok.
I naravno da se sipa prvo manje, saceka se par minuta, izmeri se pa se doliva malo po malo.
Ja uspem 2,8-2.9 lit i dodje mi 2-3 mm ispod maximuma.
Posle jedne voznje pogledam nivo (filter povuce) i to je to. Obicno drzim ulje na pola. Dolivam kad padne na 2-3mm iznad minimuma i to samo malo, 100-200gr da dodje do polovine.
Proverim jednom na 200-300km ulje i to je to. (Svake nedelje recimo).
Inace, kad se menja ulje, obavezno skinut cep i izvucena sipka meraca, zbog vazduha... I, da, zagrejte motor na radnu temp. pre promene ulja.
Comment