Voznja sa uljem na minimumu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #61
    Pogresno sam shvatio kako se menja, posto ventile automatski povezujem sa otvaranjem glave

    Vec su mi na jednom mestu rekli da gumice ventila mogu da budu razlog vece potrosnje ulja, drugar mi je to potvrdio koji je imao isti problem na istom autu kao mom samo sa 1.5 motorom.
    Nista drugo osim benzina ne trosi.

    Al' me i dalje interesuje ovo sto je Uros napisao

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #62
      Originally posted by cozmo
      Postoji alat koji pod pritiskom (navrne se na mesto svecice) gura ventil i gumica samo ispadne... ubaci se nova i to je to... Nema potrebe da se dira glava...
      Na koju foru pritisak iz cilindra (od vazduha) gura ventil pa gumica ispadne? I gde ispadne? Da bi ispala mora da se skine opruga sa ventila, samo je posle problem vratiti oprugu... Ili se nekako ventil fiksira da ne upadne u cilindar?
      A kad se vec skine opruga onda gumica moze i kehanicki da se skine. Jer je ionako komprimovan vazduh ne bi izbacio... Cak i kada bi hteo morali bi usisni odnosno izduvni kanali da budu pod pritiskom... Znaci da se zapusi leptir sa jedne i auspuh sa druge strane...

      Ili sam nesto propustio?

      @vocko
      Uros se zezao covece . time dobijas povecanje snage . Ali moras posle da remapiras ECU sto ej glavni problem... ne znam ko moze to da odradi kako treba.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Vocko
        CBC Senator XXL
        • 25.04.2005
        • 4556
        • nBGd

        #63
        Pa sto mora da se remapira ? Piggyback je uvek resenje
        Nema se toliko para, al' bice jednog dana

        p.s. inace kod mog motora se sa MX-5 ili 323F GT stavi izduvna bregasta, klipovi i dobije se instant 25ks

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #64
          A mislis da se piggyback sam remapira?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #65
            Da

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Lose mislis
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #67
                Dastek, npr

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  ...se takodje remapira.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #69
                    Pa ako oni tamo ne znaju sta bi trebalo da se uradi, zasto su uopste u tom poslu ?

                    Comment

                    • npetar
                      CBC Član
                      • 21.08.2006
                      • 98
                      • Beograd

                      #70
                      Metoda jednog majstora:
                      Izvuci sipku preko koje se mere nivo ulja. Dok motor radi, staviti prst preko otvora u koju ulazi sipka. Ako baca cisto ulje, tj. prst bude umazan, znaci da su otisle uljne karike.

                      Koliko po vama ovo ima smisla?
                      Poz!
                      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #71
                        Originally posted by Vocko
                        Pa ako oni tamo ne znaju sta bi trebalo da se uradi, zasto su uopste u tom poslu ?
                        Vidi, ne znam o "kojima tamo" pricas, niti odakle ti ideja da se Dastek ne reprogramira, ali bilo koji sistem koji na bilo koji nacin menja signale, odnosno mape paljenja i goriva, mora da se reprogramira, jer takav sistem koji se sam podesava i radi od nule, bez prethodnog mapiranja, jos nije napravljen. Toliko o tome.

                        Sto se tice ovoga sa sipkom ulja, moze da bude jedna od indikacija da su karike lose, ali ne obavezno i sasvim pouzdan indikator...ako ranije nije duvao ama bas nikako, a sada izbacuje ulje, nesto definitivno nije u redu, ali da bude sasvim pouzdan faktor da se kaze da su karike crkle, to vec ne...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • cozmo
                          CBC Član
                          • 08.11.2004
                          • 67
                          • Zemun

                          #72
                          Za gumice ventila:

                          Dakle, alat gura ventil (nasfrafi se na svecicu radi pod pritiskom komprimovanog vazduha). Ventil se izbija gore, tj. skida se opruga, skida se gumica, vrati se opruga, otpusti se alat i ventil se vrati nazad.

                          Malo je drugacije od motora do motora, ali to izgleda otprilike ovako (ovo je u kucnoj radinosti, ali da steknete utisak):



                          Za Toyotu moj majstor ima alat i moze to da zavrsi za kojih sat-dva najvise

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #73
                            Pa uz male ispravke moglo bi...

                            Pritisak nabijen u komoru kroz navoj za svecice ne izbija ventil nigde, samo ga drzi pritisnutog uz sic, i to je sve sto radi...Opruga mora da se skida pa mora, skidao glavu ili ne. Pritisak zapravo ne izbija gumicu nigde, samo drzi ventil na mestu da ne upadne u cilindar...

                            Pa dobro, ustedis otpustanje glave i eventualno dihtung
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • cozmo
                              CBC Član
                              • 08.11.2004
                              • 67
                              • Zemun

                              #74
                              Znam samo da je procedura sa originalnim Toyotinim alatom max sat do dva. Ortak je maltene sedeo u servisu i dok je popio kafu, pice... gotovo.

                              Comment

                              • jeronimo
                                CBC Senator XXL
                                • 27.10.2005
                                • 390
                                • beograd
                                • ваз 21214-20

                                #75
                                dobra stvar, nema ravnanja glave ispuštanja antifriza i kupovine nivog dihtunga + skra?en interval boravka u pit stopu...
                                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                                Comment

                                Working...
                                X