tu si skroz u pravu da to treba imati na umu. ovde u mojoj okolini ljudi koji tjuniraju dizele kazu da ako i dodje do problema to najcesce bude otkaz kvacila koje ne moze da izdrzio tako jake obrtne momente. kazu da sa samim menjacima nisu imali frke. kvacila koja otkazu najcesce zamene nekim pojacanim modelima koji prilicno kostaju ( tipa 400 funti) i koji izdrze sta god hoces.
inace ovdasnji tjuneri takodje tvrde da oni mogu ucitati mapu u ecu sa tacno ogranicenim obrtnim momentom , tako da do tog problema ne dodje.
nisam bas siguran, ali mislim da sam reno koji taj auto prodaje u nekoliko razlicitih nivoa snage ne menja nista sem te ecu mape.
tjuner koji je meni radio oktaviju ( DNA Tuning ) kaze da u 99% slucajeva nema nikakvih problema ako se taj posao odradi kvalitetno.
ja nakon ecu remapa nisam imao bas nikakvih problema sa kolima. ide extra, trosi isto kao i ranjije, ponasa se skroz normalno. moze se voziti skroz balavo kao jugo 45 , a moze i da povuce kao lokomotiva po zelji. inace ono cega se ja ovde drzim je menjanje ulja na svakih 5000km i to motul 300v ili silkolene pro s i menjanje svecica na 10000km. takodje kod tjuniranog turbo benzinca pozeljan je jako dobar benzin tipa shell optimax. velika je razlika u voznji sa normalnim bezolovnim i optimaxom. dnx filter ( nesto kao kn) perem na 5000km. i to je odprilike to. sve radi kao zmaj.
samo da nadje covek nekog dobrog tjunera koji 100% zna sta radi i sta da radi ako bilo sta krene po zlu.
pozdrav svima
inace ovdasnji tjuneri takodje tvrde da oni mogu ucitati mapu u ecu sa tacno ogranicenim obrtnim momentom , tako da do tog problema ne dodje.
nisam bas siguran, ali mislim da sam reno koji taj auto prodaje u nekoliko razlicitih nivoa snage ne menja nista sem te ecu mape.
tjuner koji je meni radio oktaviju ( DNA Tuning ) kaze da u 99% slucajeva nema nikakvih problema ako se taj posao odradi kvalitetno.
ja nakon ecu remapa nisam imao bas nikakvih problema sa kolima. ide extra, trosi isto kao i ranjije, ponasa se skroz normalno. moze se voziti skroz balavo kao jugo 45 , a moze i da povuce kao lokomotiva po zelji. inace ono cega se ja ovde drzim je menjanje ulja na svakih 5000km i to motul 300v ili silkolene pro s i menjanje svecica na 10000km. takodje kod tjuniranog turbo benzinca pozeljan je jako dobar benzin tipa shell optimax. velika je razlika u voznji sa normalnim bezolovnim i optimaxom. dnx filter ( nesto kao kn) perem na 5000km. i to je odprilike to. sve radi kao zmaj.
samo da nadje covek nekog dobrog tjunera koji 100% zna sta radi i sta da radi ako bilo sta krene po zlu.
pozdrav svima
Comment