zazori cilindar,klip,karike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Koji promer?

    Idealna je 1,5mm sirina i 1. i 2. karike. Zazor u zljebu prema promeru.

    80mm?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • tenzo RS
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2004
      • 309
      • Krusevac
      • Saab 9-3 TiD

      #47
      ...treba ni za cilindar 80,49...

      BOOST => Idealna je 1,5mm sirina i 1. i 2. karike. Zazor u zljebu prema promeru.

      ...ne znam tacno kolika je sirina nasih karika a zazor u zljebu ide za:
      1. kariku 0.15 do 0.20 mm
      2. kariku 0.25
      3. kariku 0.30

      ...mala odstupanja se tolerisu kod 2. i 3. karike...

      P.S. ovo je jedna od malih tajni "velikih" majstora
      8 i 300...u firungu !!!

      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Originally posted by tenzo RS
        ...treba ni za cilindar 80,49...

        BOOST => Idealna je 1,5mm sirina i 1. i 2. karike. Zazor u zljebu prema promeru.

        ...ne znam tacno kolika je sirina nasih karika a zazor u zljebu ide za:
        1. kariku 0.15 do 0.20 mm
        2. kariku 0.25
        3. kariku 0.30

        ...mala odstupanja se tolerisu kod 2. i 3. karike...

        P.S. ovo je jedna od malih tajni "velikih" majstora
        OK.. moj mali majstor bez tajni kaze ovako:

        Za dobro pariranje visokom obrtnom momentu:

        Karika 1.

        debljina 1,7
        zazoru u zljebu 0,05-0,08
        zazur u cilindru , otvorenost karike 0,3mm

        karika 2.
        debljina 2mm
        zazor u zljebu 0,04-0,07mm
        zazur u cilindru , otvkarike orenost 0,15mm

        ====================================

        Za obrtaje :
        Karika 1.

        debljina 1,5
        zazoru u zljebu 0,02-0,065
        zazur u cilindru , otvorenost karike 0,3mm

        karika 2.
        debljina 1,5mm
        zazor u zljebu 0,04-0,075mm
        zazur u cilindru , otvkarike orenost 0,3mm

        =====================================
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #49
          Originally posted by Uros Piperski
          hehe

          206, koje si godiste? Cime se bavis?

          Sto se tice karika, posto su imali u vidu nitro verujem da nisu previse smanjili zazor, tako da neces imati problema sa zaribavanjem. E sad, da li taj zazor moze jos malo da se smanji da bi dobio bolje zaptivanje - nemam pojma
          '76, poslovna administracija/marketing. Privatluk

          Pa za te karike daju posebne specifikacije za zazor zavisno od aplikacije, konkretno za highperformance auta daju zazor (znaci, razmak na spoju dva kraja karike) od PROMER x 0.0045"= 0.385mm (1 karika) i 0.428mm (2 karika). Za Nitrous aplikacije, 1 karika je 0.428mm, a 2 karika 0.470mm. E sad, ako ja dobro razumem BOOST-ovu tabelu, to je dosta vise nego sto je u njoj navedeno...mozda ja ne tumacim/citam to kako treba???
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Pa sigurno je tumachis kako treba nego nisi navikao da vidis sta znachi termicko uskladjenje i preciznost .
            Zamisli sebi motor koji uvek radi kao na papiru

            Ovo je za mene stvarnost koja prolazi 300.000 sa 100+KS/1000ccm

            E sad, ako imalo sumnjas u termichko uskladjenje materijala koji se koriste u cilindru (blok, karike, klip) onda se rachuna po pravilima koja navodis.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Ma vidi, ne sumnjam ja ni u sta jer nisam dovoljno tehnicki potkovan da se upustam u takva razmisljanja, zato imamo tebe Salu na stranu, ovi podaci su podaci proizvodjaca klipa/karika. Iskreno, u poredjenju sa tvojom tabelom to je dooosta veci zazor. Naravno da bih voleo da to sve radi na manjim tolerancijama, ali ne znam kako ce se to pokazati u praksi. Treba mi motor koji ce sa ovim sra***ma koje stavim da relativno pouzdano radi uz solidan rok eksploatacije (recimo jos jedno 100.000...?).

              Ono sto ja ne smem da se usudim je da napamet, bez tehnickog znanja i 99% sigurnosti, donosim pausalne ocene o tome da ce ta karika i klip da rade lepo i sa manjim zazorima, zato i pitam sta drugi misle? Znam da se ovaj klip siri u radi, ali to je meni spansko selo, koliko se siri, sta to prakticno znaci, s kakvim se rizicima srecem ako stavim manji gap, sta dobijam ako je manji...kapiras?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                Hehe.. pa nisi ti postavio pitanje o zazoru karika, ili?

                Ti imas kovane klipove i oni se sire puno vise kda se zagreju, primetices kako samo zvekece kad ga upalis kao gladnog, kao drobilica za beton
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #53
                  Originally posted by BOOST
                  Hehe.. pa nisi ti postavio pitanje o zazoru karika, ili?

                  Ti imas kovane klipove i oni se sire puno vise kda se zagreju, primetices kako samo zvekece kad ga upalis kao gladnog, kao drobilica za beton
                  Ja ne verujem da moj Opel ima takve klipove ali ako je zvuk merodavan onda ih imam )
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    Originally posted by Dora
                    Originally posted by BOOST
                    Hehe.. pa nisi ti postavio pitanje o zazoru karika, ili?

                    Ti imas kovane klipove i oni se sire puno vise kda se zagreju, primetices kako samo zvekece kad ga upalis kao gladnog, kao drobilica za beton
                    Ja ne verujem da moj Opel ima takve klipove ali ako je zvuk merodavan onda ih imam )
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #55
                      Dobro, zvekecu, koliko to ne valja za motor? ili je to normalno?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #56
                        Normalno.. observera da se cilindar kad se zagreje siri za oko 0,1mm jos , ako misli na sve to onda svatas koliko treba da se rasiri klip

                        BTW: Negde ste diskutovali sirinu klipa.. meri se pod uglom od 90 stepeni u odnosu na bolcnu i na 10mm od donje ivice klipa
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • tenzo RS
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2004
                          • 309
                          • Krusevac
                          • Saab 9-3 TiD

                          #57
                          OK.. moj mali majstor bez tajni kaze ovako:

                          Za dobro pariranje visokom obrtnom momentu:

                          Karika 1.

                          debljina 1,7
                          zazoru u zljebu 0,05-0,08
                          zazur u cilindru , otvorenost karike 0,3mm

                          karika 2.
                          debljina 2mm
                          zazor u zljebu 0,04-0,07mm
                          zazur u cilindru , otvkarike orenost 0,15mm

                          ====================================

                          Za obrtaje :
                          Karika 1.

                          debljina 1,5
                          zazoru u zljebu 0,02-0,065
                          zazur u cilindru , otvorenost karike 0,3mm

                          karika 2.
                          debljina 1,5mm
                          zazor u zljebu 0,04-0,075mm
                          zazur u cilindru , otvkarike orenost 0,3mm

                          =====================================
                          ...doslo je do malog nesporazuma...termin "zljeb" ja sam protumacio kao otvorenost karike...
                          ...a da li je taj zazor razlika unutrasnjeg precnika karike i precnika klipa u zljebu (sedistu) karike???

                          ...koliko ce uticati takav set karika (za obrtaje) na obrtni momenat...?
                          8 i 300...u firungu !!!

                          trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                          Comment

                          Working...
                          X