Turbo poredjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by BOOST
    2871R A/R 0,64

    370 do 380 Ks 480 do 500 Nm iz 1,9l motora ochekvano

    Sa E85 i 410KS

    Dobar spoolup na omanjem motoru (bas dobar)

    RS je vishe izvodba impele .. nema potrebe

    350ks apsolutno nema potrebe za externim WG
    Tek na 380ks pocinje da bezi u pritisak iznad deklarisang baznog.
    Ovoliko pove?anje samo sa drugom turbinom ili još neke dorade?

    Šta bih ja mogao na mojoj Imprezi da uradim da do?em do 350ks? Samo turbina ili...? Re? je o Imprezi 2000 turbo GT, 2000. godište.
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #17
      Mislim da ovde mozes naci odgovor na svoje pitanje

      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        #18
        Ok, hvala.
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Hm, 2871R izgleda nije vise opcija, ili 2860RS ili 2871RS...

          Iako nisam bas toliki stranac turbo motorima, sta znaci "dobar spoolup", jer je to jako relativan pojam? Dobar u smislu da pocinje sa boostom od 2500-3000 i ne umire pre jedno 7000, sa malim gubitkom momenta inercije pri pustanju gasa, ili...?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            Dobar SPOOLUP bi trebalo da bude...


            Dobar odziv, brzo se zavrti, brzo postize max boost pressure...

            recimo T25... spool pochinje na 2400 rpm, na 2600 raspolaze sa 0.5-0.6 BAR.
            na 3000 raspolaze sa 1.2-1.3 na 3100 svih 1.5 BAR overloada...
            to sve na B204 motoru SAAB-a.

            Recimo MHI TE05 ili T3 TuRbo koji se koristio na B202L motorima, pochinje sa spoolup-om na nekih 2800, na 3200 raspolaze sa oko 0.3, na 3600 sa nekih 0.8 i na nekih 4000-4200 raspolaze sa 1.5 BAR-a.

            Spoolup bi trebalo da znachi da se turbina zavrti.
            Brzi Spoolup - MHI TD04HL-15T na B 234L/R motorima MAX TOURGE na 1800 rpm!

            Na B202 ili B204 motorima verujem negde oko 2100 bi krenula, a na 2500 bi bilo drshte se polecemo.... a na 2800-2900 bi bilo verujem ko da Ma_gara_c opali po ****tu.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Tazz, znam sta znaci termin spoolup.

              Medjutim, "dobar spoolup" zavisi od definicije reci dobar, koja je jako subjektivna. Ono sto je nekome dobro, drugome je lose, dakle trazio sam neku vrstu poredjenja, a ne definiciju termina. Nije ni preterano bitno...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #22
                Sorry...

                ali da si upravu za Termin Dobar spoolup...

                to jesi...
                tebi je mozda na 3500 dobar, a ja bi od 2400...

                Slazem se...

                josh jedared sorry.

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #23
                  ako se radi o gumetinom autu ja sam mu rekao sta mu najvise odgovara(ono sto svi zivi ubacuju i sto je provereno da je odlican hardware za taj motor)...medjutim to ima i svoju cenu..
                  ako hoce da ima raniji spool onda mu je i taj fabricki dobar ali zato umire na 5500 ...
                  gt2860rs i to je to...
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #24
                    P dobro maki...


                    Mene je T 25 na B204 motoru na SAAB-u vozio od 2350- 5000 rpm...

                    shta tu `fali...
                    shta falishto umire na 5500, vuche ona sigurno i do 6000... ali ne sa explizovnoshcu i zivoshcu naravno.

                    2350-5000 je 2650 rpm za razvlachiti i jahati po MOMENTU...

                    5000 RPM u SAAB-u je oko 220 km/h u V...
                    A ide do 6000 Glat.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #25
                      A sta fali da vuce do 7000 pa jahati po momentu, ne moras ni da saltas...

                      mislim komentari su ti malo glupavi...

                      Ja sam pitao da li ce 2560 u odnosu na 2860 imati dovoljno protoka da izvuce <300ks (oko 280ks) ?

                      Osim toga auto provereno ide 250km/h a fora je naterati ga da ide preko 260km/h

                      Znaci fabricki t28 moze da istera cca 250ks ali onda vec na 5000rpm efekat opada turbo se prevrti i brzo krepava....

                      povrh svega ball bearing turbine su daleko otpornije dugotrajnije, bolje spooluju itd.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Gumeni, onda juri jedan TD04hl-18T ili 19T sa izduvnim kucistem #6 od 9000 Aera (samo tu ga ima).
                        Kompresor 18T sa Volva R ili 19T , izdrzljiva turbina u ovom setupu , 18 do 340 a 19 do 370KS bez prevrcabvanja.

                        T25 flensna.

                        206 >> Spulup kao spoolup kod danasnjih turbina zavisi vishe od software nego li od same turbine, izuzev ako nije uzet neki GIANT totalno neuskladjen sa motorom.

                        Dobrar spoolup je recimo da kad sa baznog pritiska prodje 0,5-1 sec do max pritiska.
                        Super dobar je kad je manje od 0,5 sec , ALI, dobar nacin za ubijanje transmisije i vesanja motora.
                        Sad vec pricamo rallycross

                        Od kojih obrtaja pocinje da puni je manje vazno ako je menjach kompatibilan sa prenosom.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #27
                          Gumi...
                          Nemoj se ljutiti, ali gde cesh naci turbo koji se zavrti od 2300 da pun pritisak na 3000 a vrti se do 7000 bez problema???
                          da da nije skup???
                          Moze da se vrti do 7000 ali spool tek na 4-4500...

                          kako god.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Konceptno moguce, 2L motor sa TD04-19T sa #7 i ima da popuni sve izmedju 2-9K rpm.
                            Naravno motor hemi treba da je kompresije 9,5:1.

                            Chak netreba ni neko silovanje sa pretiskom
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #29
                              daj nadji tamo neki turb ili neki exchange basis, da ti sa boxovima posaljem i moj t28

                              stvarno posto je takav turbo ?

                              posto ja blago pojma nemam gde da nadjem 9000 aero koji je za delove a da mu turbo valja, ili jos bolje da ga ja repariram....

                              pretisak, samo koliko sme

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                TD04-19T #7 se vrti na oko 750?
                                Medjutim oni su svi sa Volva R modela AWD i sa T3 flenshnom.

                                Problem je da je kuciste izduva od Aera #6 sa T25 flesnom zlata vredno, svi ga hoce

                                Polovan 19T naleti za oko 450-500? i za oko 100? se kod Ulfa dovede na nivo novog.
                                Tu su 360-stepeni lezajevi.
                                Rotor je fabricki balansiran, impela takodje i matica takodje.
                                Dakle, mos ga prepakujes bez balansiranja.
                                Vrlo servisabilna turbina.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X