za koje dizele, sa ili bez leptira ?
u dizel gas kombinaciji ionako je toliko velika kolicina vazduha koga ima 30% vise od potrebnog za sagorevanje pa niti venturi prigusenje ne utice previse.
pogotovu sto na dizelu je usis kao na usisivacu, pa je pitanje da lije venturi uopste potreban ili je dovoljno samo postaviti cevku dovoda u kutiju filtera vazduha.
kako god, kod dizela dodavanjem gasa snaga motora uvek raste vec i zbog prostog faktora katalizacije procesa oksidacije koje nosi LPG prirodno sa sobom, povecavajuci time iskoriscenost dizela u samom procesu oksidacije.
sa druge strane LPG koji se uvodi umanjuje kolicinu vazduha posto ga zapreminski zamenjuje (jedan deo).
ekologija je pride pozitivni dodatak.
u praksi venturi i dizel nemaju perspektivu, a ubrizgavanje gasa i ubrizgavanje dizela se komplementarno odlicno slazu.
jos da se dizela ne trosi tako malo po pravilu pa da i ekononija dual fuel sistema dodje do izrazaja.
u dizel gas kombinaciji ionako je toliko velika kolicina vazduha koga ima 30% vise od potrebnog za sagorevanje pa niti venturi prigusenje ne utice previse.
pogotovu sto na dizelu je usis kao na usisivacu, pa je pitanje da lije venturi uopste potreban ili je dovoljno samo postaviti cevku dovoda u kutiju filtera vazduha.
kako god, kod dizela dodavanjem gasa snaga motora uvek raste vec i zbog prostog faktora katalizacije procesa oksidacije koje nosi LPG prirodno sa sobom, povecavajuci time iskoriscenost dizela u samom procesu oksidacije.
sa druge strane LPG koji se uvodi umanjuje kolicinu vazduha posto ga zapreminski zamenjuje (jedan deo).
ekologija je pride pozitivni dodatak.
u praksi venturi i dizel nemaju perspektivu, a ubrizgavanje gasa i ubrizgavanje dizela se komplementarno odlicno slazu.
jos da se dizela ne trosi tako malo po pravilu pa da i ekononija dual fuel sistema dodje do izrazaja.
Comment