Udaljenost turbo-a i duzhine izduvnih grana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    pogledaj na crtezu tachku #9 i uporedi sa odgovarajucom tachkom za drugi benk cilindara i onda se vrati nazad pa procitaj jos jednom moj post o restriktoru
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #32


      Strava! Sad, poshto bih npr nastivo dodatno cev da li je bolje redukcioni prsten ostaviti gde jeste ili ga pomeriti na kraj cevi? -Mozhda idem u krajnost, ali...

      Predpostavljam da bi bilo dobro na kraju sve ovo uviti termoizolacionom trakom?

      Hvala na podrshci!
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Nja.. prsten ostavi slobodno gde jeste, sad je stvar proracuna restriktora i njegovog unutrasnjeg precnika VS. razlika u zapremini sostema cevi od tachke restriktora do turbine (razlika izmedju 2 strane).
        Kad budes znao duzine i promere cevi 3u1 , segment 1 na jednoj i na drugoj strane + unutrasnji promer samog kolektora tj izlaza iz kolektora 3u1 , ili ti mesta gde prsten dplazi, javis se dobijes podatak.

        Pozz
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        Working...
        X