da ... izvinjavam se
pitanje u vezi Bregaste osovine
Collapse
X
-
-
Aj samo nesto da ubacim, jeste da nije 100% sa temom, ako mislite da je off obrisite....
Jednom za svagda, variator kod Fiata i Hondin VTEC nisu nikako iste stvari. Dok Fiatov variator menja samo fazu usisne bregaste, VTEC menja i fazu, i hod i duraciju ventila na obe bregaste.Usput moj motor ( HGT 1,8 16V) ima onaj sistem za varijabilno otvaranje ventila nesta slicno kao V-TEC
Da se razumemo, nemam nikakvu nameru da pokrecem neku novu svadju oko brenda ili slicno, samo razbijam zablude
Comment
-
-
nemam ni ja niakavu losu namjeru samo da dodam kako sam ja fino napisao:
napisao sam slican sto je grubo receno ok !?Usput moj motor ( HGT 1,8 16V) ima onaj sistem za varijabilno otvaranje ventila nesta slicno kao V-TEC
a evo jedan odlomak na temu sistema varijabilnog otvaranja ventila
pozdravItalijani su izmislili i prvi put primenili VVT na putničkom automobilu – Fiat tokom 60-tih i 70-tih na koncept-vozilima, a Alfa Romeo početkom 1980. na serijskim automobilima. Tada je i globalna auto-industrija postala zainteresovana za ovaj sistem, pa je tako japanski Nissan preuzeo inicijativu sredinom 80-tih. Popularni, sportski Nissan 300ZX je krajem 1987. godine postao prvi automobil sa elektronski kontrolisanim VVT sistemom. Napravljen radi boljih performansi, ovaj model je bio jedan od glavnih promotera VVT-a u široj javnosti. Međutim, krajem ove decenije, Honda dolazi do sličnog, ali evolutivnijeg rešenja. To je bio V-TEC, koji se blago modifikovan i dan danas koristi. Konkurentska kompanija Toyota početkom 90-tih kreira jednostavan VVT sistem, sa ciljem da na najlakši i najjeftiniji način implementira isti u sva serijska vozila. Iako su kasnije gotovo svi veliki svetski proizvođači ponudili neko svoje rešenje na ovu temu, Honda (V-TEC) i Toyota (VVT) su ostale zapamćene kao najefikasniji promoteri ove tehnologije.Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
http://www.tuningshop.ba/
Comment
-
Comment