DYNO test

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    #31
    Originally posted by Honda
    Koliko ja znam...po jednom merenju je 30 eur!
    svako sledece je 10e , poshto je vezan auto itd. Ali to je samo za one koji oce da chipuju u realnom vremenu .... i odmah da znaju rezultate
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #32
      sta se desava sa turbo intercooled automobilima na dyno-u? auto stoji, nema protoka vazduha preko intercoolera=nema hladjenja, sto je razlicito od realnih uslova kad auto ide npr 200 kmh i vazduh intenzivno struji preko ic-a. mozda neki automobili imaju intercooler tako postavljen da ventilator hladnjaka vuce i kroz ic, ali neki (vecina) nema.
      kako realno izmeriti turbo ?(simulirati intercooling)
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Ventilatorima (koliko-toliko)
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          CO2 boca pa prskaj po IC-u.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #35
            Postoji jedan ventilator, ali u svakom slucaju nemoze da zameni protok koji postoji pri brzini od 200 km/h.
            Jedina olaksavajuca okolnost je sto merenje traje oko 10 sekundi.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Prenet post:

              Originally posted by mikimazda
              Pozdrav..
              Interesuje me jedna stvar koja se odadvo provlaci po pricama raznih skupova...pa bih hteo ovde da to razjasnimo..
              Elem da li se pri merenju na dinamometru koristi zadnji stepen prenosa u menjacu ili onaj najpriblizniji 1:1...i zasto ?i koja je razlika u merenju izvedenom u zadnjem stepenu prenosa ili u tom najpribliznijem 1:1?
              na primer na merenju ni sam ne znas u kojoj ti je brzini odnos priblizan 1:1 i jednostavno odlucis da meris u najvecoj brzini koju tvoj menjac poseduje..gubi li se nesto na tacnosti ili su razlike marginalne i ako su marenja netacna u kojem pravcu se merenje odrazava(baca vise na gore ili dole-HP-a)?
              hvala
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #37
                ok sada da li sam ja dobro razumeo..svejedno je u kojoj brzini se meri (pri ovome mislim na onu najblizu 1:1 odnosu ili najvecem stepenu prenosa),rezultat je uvek isti?
                ima li neko ovo da potvrdi u praksi(ili da kontrira)?
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #38
                  Pa obicno se meri u jednoj brzini iza poslednje jer je ona najpribliznija 1:1 ali u principu merenja se razlikuju u procentima izmedju brzina... 2-3% mislim izmedju 4 i 3 npr...
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    Za grafikon izmerene snage, u smislu gubitaka na tocku, savrseno je nebitno u kojem se stepenu meri, ALI:

                    Ne valja meriti na malom stepenu, jer ce kriva izgledati "skakutavo" zbog oscilacija u snazi. Ne valja opet ni previse visok stepen, da bas ne biste merili snagu i "vozili" maksimalnom brzinom. Neka kola ni ne mogu da "navrte" pun obrtomer u krajnjoj brzini.

                    Dakle, neka optimalna brzina bi bila jedna ili eventualno dve manje nego sto ih ima u menjacu.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #40
                      sale razumemo se..
                      znaci ako auto moze da izvrti tu zadnju brzinu,nema nikakve razlike u merenju kao da je to odradjeno u jednoj nize brzini ?
                      zasto ovo pitam jer jedni pricaju ovako,jedni onako,a ja ovde i na nekim drugim mestima (nemacka)sam video da se to radi skoro uvek u najvecoj brzini koju auto poseduje...automatici su isto posebna prica..
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • Tomic
                        CBC Veteran
                        • 20.06.2007
                        • 182
                        • Zrenjanin
                        • Audi A4, Corsa C

                        #41
                        Da li se pri merenju motor vrti pri najvecem broju obrtaja (da li se "siluje" auto do maximuma) ili se svaki auto meri pri 4000 ili 5000 rpm? Nemam predstavu kako se to uopste radi
                        Eto

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #42
                          Krece se od malih obrtaja pa skoro do blokade da se izmeri cela krakteristika odnosno snaga i moment kroz obrtaje...
                          Jer ako motor ima najvecu snagu na 6000rpm moras ga zavrteti bar toliko da vidis kolika mu je ta maks snaga.

                          Comment

                          • CannoN
                            CBC Senator XXL
                            • 15.09.2007
                            • 485
                            • Beograd

                            #43
                            Ja kapiram da moras da imas tacne parametre prenosa ako hoces validan rezultat.
                            Ne mozes da dodas 20% za bilo koji auto jer nemaju svi isti finalni prenos i prenos uopste.
                            Odnos 1:1 se odnosi na zamajac i menjac(odredjen prenos) a sta je sa diferencijalom? Cak i obim tocka menja stvari ali to moze da se zanemari.
                            Znaci nema veze u kojoj brzini meris dok god stize da razvije maksimalnu snagu tj. obrtaje.

                            Ovde je opisan odnos obrtnog momenta i nominalne snage motora:
                            http://auto.web1000.com/konjska_snaga.htm[/url]

                            Comment

                            • Igor
                              CBC Senator XXL
                              • 30.12.2004
                              • 394
                              • DORCOL REPUBLIKA

                              #44
                              Od tocka ne zavisi nista... zavisi ubrzanje i maksimalna brzina... ali snaga ne ...
                              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                              Comment

                              • CannoN
                                CBC Senator XXL
                                • 15.09.2007
                                • 485
                                • Beograd

                                #45
                                Zavisi obrtni moment tocka od njegovog obima.

                                Comment

                                Working...
                                X