Sednem u kola, vezem pojas, upalim motor 10 sekundi u mestu i krecem.Dok je hladan ne prelazim 2,5k do 3k rpm plafon, mada i kada je ugrejan tesko vise jer je jos uvek klizavo.
If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.
Ukljuchis preluber pumpu, kad ostvari pritisak, proversis da je auto u prvoj brzini, nestiskas kvacilo , okreces kljuc i to je to .. posle ide samo
Halo bre, kakvo cekanje, ulje dok je hladno je gusto i ugasi lampicu brzo jer je pritisak veliki a protok MINIMALAN.
Vas motor zavisi od protoka ulja a ne od pritiska!!!!
Krece se odma po paljenju stim da se nepretera sa obrtajima jer ni redukcioni ventil pritiska u motoru nemoze da drzi pritisak na max liniji kad je ulje hladno, rizik od pucanja semeringa i slicno ma uljanim pumpama, shebavanje filtera za ulje i slicno ako su obrtaji previsoki kad je ulje hladno.
Vi sto natenane cistite led sa soferki, imate pritisak ulja a protok???
Pola vazduh pola mast na lezajevima radilice
Recept: Kreci par sekundi po paljenju, nekoristi vise od 30% Mn koje motor moze da isporuci, neprelazi preko 2500 rpm prvi kilometar, rado 2.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
I ja sam do otvaranja ove teme bar 5 minuta u mestu grejao
E da josh jedno pitanje, jel kad se na plin vozi auto sporije greje nego na benzinu ili obrnuto?Ili ni jedno ni drugo?Poshto sad upalim auto predjem par km na benzinu i prebacim na plin.
dam kontakt, tamo pise OK, palim, krecem... vozim ... 2000rpm, drugi stepen prenosa sve dok ne postigne radnu temp. negoooo, ima druga fora. kako da ustedite ujutru vreme oko struganja stakala od leda. dakle, kada parkirate auto sa namerom da ga ne palite do ujutru, ostavite ga da duva unutra hladno tj iskljucite grejanje da se auto unutra ohladi. nece biti kondenza i stakla ce ujutru biti suva. cak i ako padne sneg samo ocistite sneg bez struganja.
Da to je ok za spolja ali zverko prica o ledu sa unutrasnje strane, to mi se sinoc desilo
Ostavio zagrejan auto napolju ~2.5h i zaledio iznutra jer se pojavio kondezat.
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
Pa unutra kondenzuje ako ima vode iznutra, ako ostavis snega dosta na patosnicama, mokre novine takodje ili ako avto pusta vodu iz nekog razloga (na kederima ili ako je cukan pa ispravljan). Znaci obavezno istresi sneg i vodu sa patosnica kolko mozes i novine baci kad se ukvase. Ako su kederi na vratima njih zameni a deformacije lima zavise od slucaja do slucaja. I kao sto Zverko kaze za spolja ohladi avto pre ostavljanja, mozes da mu ostavis vrata otvorena minut dva.
Comment