Grejanje automobila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #16
    Dobro onda necu da ga grejem vishe toliko
    Minut i krecem

    I love my

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      #17
      U jednoj fabrickoj bmw-ovoj knjizi je pisalo da je najbolje kretati neposredno posle paljenja automobila da bi se svi sklopovi ravnomerno grejali!

      Tako mi je preveo otac od mog prijatelja koji predaje nemacki!

      Od te informacije upalim 20-30s do 1min i krecem lagano!
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Okrenem kljuc, upalim svetla, vezem pojas i krecem. Otprilike toliko i traje koliko treba da se procita.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • JNC
          CBC Senator XXL
          • 19.12.2006
          • 1332
          • Beograd

          #19
          U upustvu za Mazdu 3 pise, kad se upali auto na leru pustiti oko1 minut da radi i voziti lagano dok se ne ugreje, a zimi pustiti minut dva duze.

          Comment

          • M@rio
            CBC Veteran
            • 13.07.2007
            • 166
            • Čačak-Beograd(studiram)

            #20
            Sednem u kola, vezem pojas, upalim motor 10 sekundi u mestu i krecem.Dok je hladan ne prelazim 2,5k do 3k rpm plafon, mada i kada je ugrejan tesko vise jer je jos uvek klizavo.
            If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Ukljuchis preluber pumpu, kad ostvari pritisak, proversis da je auto u prvoj brzini, nestiskas kvacilo , okreces kljuc i to je to .. posle ide samo

              Halo bre, kakvo cekanje, ulje dok je hladno je gusto i ugasi lampicu brzo jer je pritisak veliki a protok MINIMALAN.
              Vas motor zavisi od protoka ulja a ne od pritiska!!!!

              Krece se odma po paljenju stim da se nepretera sa obrtajima jer ni redukcioni ventil pritiska u motoru nemoze da drzi pritisak na max liniji kad je ulje hladno, rizik od pucanja semeringa i slicno ma uljanim pumpama, shebavanje filtera za ulje i slicno ako su obrtaji previsoki kad je ulje hladno.

              Vi sto natenane cistite led sa soferki, imate pritisak ulja a protok???
              Pola vazduh pola mast na lezajevima radilice

              Recept: Kreci par sekundi po paljenju, nekoristi vise od 30% Mn koje motor moze da isporuci, neprelazi preko 2500 rpm prvi kilometar, rado 2.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Laki GSi
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2006
                • 2426
                • Beograd-Vozdovac

                #22
                Au,ja sam bas kreten po tom pitanju
                Ja ga sacekam da dodje do nekih 70C pa tek onda krenem.
                Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  #23
                  I ja sam do otvaranja ove teme bar 5 minuta u mestu grejao
                  E da josh jedno pitanje, jel kad se na plin vozi auto sporije greje nego na benzinu ili obrnuto?Ili ni jedno ni drugo?Poshto sad upalim auto predjem par km na benzinu i prebacim na plin.

                  I love my

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    #24
                    Teoretski, sporije se greje na plin, jer gas u isparivacu dodatno oduzima toplotu rashladnoj tecnosti. Prakticno, ne verujem da je primetna razlika.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #25
                      dam kontakt, tamo pise OK, palim, krecem... vozim ... 2000rpm, drugi stepen prenosa sve dok ne postigne radnu temp. negoooo, ima druga fora. kako da ustedite ujutru vreme oko struganja stakala od leda. dakle, kada parkirate auto sa namerom da ga ne palite do ujutru, ostavite ga da duva unutra hladno tj iskljucite grejanje da se auto unutra ohladi. nece biti kondenza i stakla ce ujutru biti suva. cak i ako padne sneg samo ocistite sneg bez struganja.
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #26
                        E sad posle majstor Rileta imamo i zverkove majstorije!
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #27
                          Stavis najobicniji novinski papir na soferku i pritisnes brisacima, i nema leda.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • zvrle
                            CBC Senator XXL
                            • 01.11.2005
                            • 961
                            • Beograd, Batajnica
                            • Golf 4

                            #28
                            Da to je ok za spolja ali zverko prica o ledu sa unutrasnje strane, to mi se sinoc desilo
                            Ostavio zagrejan auto napolju ~2.5h i zaledio iznutra jer se pojavio kondezat.
                            “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                            Comment

                            • Antoaster
                              CBC Senator XXL
                              • 07.12.2007
                              • 343
                              • Beograd, Voždovac

                              #29
                              Pa unutra kondenzuje ako ima vode iznutra, ako ostavis snega dosta na patosnicama, mokre novine takodje ili ako avto pusta vodu iz nekog razloga (na kederima ili ako je cukan pa ispravljan). Znaci obavezno istresi sneg i vodu sa patosnica kolko mozes i novine baci kad se ukvase. Ako su kederi na vratima njih zameni a deformacije lima zavise od slucaja do slucaja. I kao sto Zverko kaze za spolja ohladi avto pre ostavljanja, mozes da mu ostavis vrata otvorena minut dva.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                O kakvom ledu iznutra pricate, jel to nesto specijalno vezano za nemce ili?
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X