Pozz
Zid o kojem pricas su niskofrekventni knockovi, dakle nesto tipicno za turbomotor prilikom preteranog punjenja turbine u nizim obrtajima motora koji se javljaju kao posledica :
1. Premalo goriva: prati ga zvuk tupe detonacije vishe lici kao pad zida kod komsije, tup zvuk , bezopasno po motror u vidu ostecenja klipova, dihtunga glavi itd ali prdstavlja izvesno opterecenje u vidu povecang kontakta nosecih povrsina na letecim lezajevima radilice. Posebno vazno u ovakvim slucajevima da sistem za podmazivanje motora radi po fabrickim specifikacijama i daje neki minimalno orijentisan pritisak ulja od oko 2,5 Bara na 2000 rpm. Za iskusnog vozaca LPG automobila lako prepoznatljiv zvuk slican detonaciji u usisu ili backfire u usisu kao posledica preranog paljenja.
2. Previse goriva: Nastupa rich missfire gde motor ima prepoznatljiv zvuk brbljivca, opet prati niskofrekventni talas zvuka uz njega ali ne u vidu detonacionog karaktera vec mucenika koji pored sve snage sedi zarobljen u svojim okovima
Posledica je spustanje EGTa te u isto vreme i nemogucnost dizanja pritiska.
Motor se slicno ponasa sa prekasnim paljenjem sa osnovnom razlikom da u slucaju prekasnog paljenja imamo izuzetno visok pritisak punjenja ali jasan dubok svuk motora davljenika.
Malo prigusen zvuk izduva/u**** zbog turbine i intercoolera cine da neiskusan lako promasi opisane simptome.
Kako god, kad se iskljuci strujna regulacija pritiska punjenja, motor treba da daje bazni pritisak i uvek je u redu 0,3-0,4 Bara za motore sa T25 turbinama i slicne velicine.
Pozz i nadam se da ce se ovo resiti.
Malo vise mernih parametara o pritiscima punjenja kroz obrtaje bi dalo bolji dojam sta je primarna greska. Mada, meni lici da ovde imamo jedan koktel od 2-3 neuskladjena primarna parametra. Kako god, malo podataka o pritisku je dobar pocetak u razlistavanju problematike.
Zid o kojem pricas su niskofrekventni knockovi, dakle nesto tipicno za turbomotor prilikom preteranog punjenja turbine u nizim obrtajima motora koji se javljaju kao posledica :
1. Premalo goriva: prati ga zvuk tupe detonacije vishe lici kao pad zida kod komsije, tup zvuk , bezopasno po motror u vidu ostecenja klipova, dihtunga glavi itd ali prdstavlja izvesno opterecenje u vidu povecang kontakta nosecih povrsina na letecim lezajevima radilice. Posebno vazno u ovakvim slucajevima da sistem za podmazivanje motora radi po fabrickim specifikacijama i daje neki minimalno orijentisan pritisak ulja od oko 2,5 Bara na 2000 rpm. Za iskusnog vozaca LPG automobila lako prepoznatljiv zvuk slican detonaciji u usisu ili backfire u usisu kao posledica preranog paljenja.
2. Previse goriva: Nastupa rich missfire gde motor ima prepoznatljiv zvuk brbljivca, opet prati niskofrekventni talas zvuka uz njega ali ne u vidu detonacionog karaktera vec mucenika koji pored sve snage sedi zarobljen u svojim okovima

Posledica je spustanje EGTa te u isto vreme i nemogucnost dizanja pritiska.
Motor se slicno ponasa sa prekasnim paljenjem sa osnovnom razlikom da u slucaju prekasnog paljenja imamo izuzetno visok pritisak punjenja ali jasan dubok svuk motora davljenika.
Malo prigusen zvuk izduva/u**** zbog turbine i intercoolera cine da neiskusan lako promasi opisane simptome.
Kako god, kad se iskljuci strujna regulacija pritiska punjenja, motor treba da daje bazni pritisak i uvek je u redu 0,3-0,4 Bara za motore sa T25 turbinama i slicne velicine.
Pozz i nadam se da ce se ovo resiti.

Malo vise mernih parametara o pritiscima punjenja kroz obrtaje bi dalo bolji dojam sta je primarna greska. Mada, meni lici da ovde imamo jedan koktel od 2-3 neuskladjena primarna parametra. Kako god, malo podataka o pritisku je dobar pocetak u razlistavanju problematike.
Comment