Dobro je da si racionalno sagledao situaciju i primio misljenje ekipe...
Oko sinter lamele bi verovatno bio najvise nezadovoljan. Prvo bi nekoliko dana ucio kako da krenes s njom, jer s njom nema `ocu-necu, stani kreni...ili ti se ugasi motor (sto bi ti se stalno desavalo) ili se ispaljujes kao raketa. Izgledao bi kao kreten u gradu jer bi morao da skoro da potpisujes auto na svakom semaforu da bi mogao da uopste krenes kako treba. Posle nedelju dana bi se toliko smorio da bi vratio na staro. Nepotrebna stvar za civilnu voznju...
Chip tuning na atmo motoru je delotvoran, ali samo kad je sve ostalo preradjeno na motoru - to dolazi na kraju. Bez toga je besmislen.
Ovo mi zvuci zabavno sa lamelom Ali stvarno bih izgledao smesno. Mada moram da pitam, ukoliko se toliko brze odlepljuje sa tom lamelom, logicno je da bi se ubrzanje malo povecalo, zar ne?
@Neman:
Drage volje! Samo mi reci gde na Banjici i kad i ako budem bio slobodan u nedelju - dolazim obavezno! Jos se nisam vozio u novom nikad, a strasno bih zeleo...
Da, jeste ubrzanje jeste bolje, ali to je sekundarni efekat. Niko ne stavlja to zbog ubrzanja vec da ono sto je napravljeno u motoru i menjacu moze besprekorno da funkcionise i da se prenese na put, tj. pistu jer za ulicu i nije...
Imao sam i ja te ideje nekad na nekim prethodnim kolima, pa su mi dali da probam kako izgleda...
To sam se raspitivao pre nekog vremena. Ima za moj model da se uzme ceo cold air intake system od K&N u sklopu kog ide i filter i sve to kosta 370Eur. To mi ne deluje skupo, a ako je verovati ljudima, oseti se poboljsanje u performansama i to, kazu, primetno! Ako je stvarno tako, to cu uzeti 100%. Sto se tice izduvne grane, imas li predlog koju konkretno da instaliram (marka, model) i o kojoj cifri pricamo?
@Starac Vujadin:
Slazem se. Brze saltovanje MNOGO znaci. Reci mi koliko kosta ta Sinter lamela, gde moze da se nabavi i ima li zaista stetan uticaj na motor i transmisiju? Takodje, barem okvirno mi reci koliko povecava ubrzanje od 0-100.
@Neman:
Znam tacno gde je kafic. Nekada davno sam cesto visio na Banjici na bilijaru sa nekim drugarima, a igrao sam i par godina tenis na Ser Zilu Ako svratim, verovatno cu prepoznati ljubitelje Honde u kaficu
Za japanska kola mogu da ti preporucim Fidanzu i AP Racing. Mislim da to ovde neces naci, bar ja ne znam da moze. Cene isto ne znam, jer je to potpuno besmisleno stavljati sem na potpuno nafriziran auto koji bi samo sluzio za ulicne trke ili za takmicarske trke, pa me ni ne interesuje. Vek sinter kvacila je najvise 30000km i to da se ne vozi po gradu. Naravno da lose utice na delove jer da bi mogao uopste da je koristis takvi kvacilo bespotrebno naprezes motor i menjac koji ce biti serijski, a oni su bitniji od lamele.
Za sve radove sto si pobrojao sto hoces da radis izgubices garanciju.
Mislim da mozes da prodjes sa panel K&N, kao i eventualno chipom, mozda auspuhom, ali samo zadnjim loncem, da ne diras izduvnu i katalizator, tako da nema bas puno opcija..
Stvarno, mislim da ti sinter lamela ipak nije potrebna...
Comment