kako se sređuje Punto GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • POTR
    CBC Veteran
    • 11.01.2008
    • 129
    • Beograd

    #31
    Svaka cast da je celu tu pricu sa stavljanjem 2.0 16v tur +fr. ic+.. u malenog punta zavrsio za 3000eur,bez obzira sto je radio sam.

    Creva trebaju meni,100eur je super cena,jel imas neku fot. da mi posaljes.Prethodni link odnosio se na orig. Fiatov program-ja ne znam da li oni isporucuju "venair" i u kojim bojama?

    pozz

    Comment

    • midevcom
      CBC Član
      • 24.03.2008
      • 23
      • Milano-Bg

      #32
      ne fiat ne isporucuje veinar program creva,original fijatova kostaju da ne poverujes koliko...i mnogo su losa pod pritiskom...
      slike imam ali samo one sa veinarovog sajta..pazi sto se tice boje ima crvena ,plava,zuta i crna koja je nesto uvek skuplja...pitaj boga sto.ovih dana idem da ih vidim pa ti javljam za boju...
      sto se tice,motora t16 u puntu,duga je to prica...slupao je coupe na monci pa je prebacio motor,a ic napred je jedva ugurao ,morao je bukvalno sve da pomera,pravio ga je skoro god dana
      pozdrav

      Comment

      • POTR
        CBC Veteran
        • 11.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #33
        Mogu da zamislim kako ga je jedva spakovao .Za takav posao a da auto ne bude frankestajn treba imati znanje!

        Evo ti kako to rade "power on the road",Punto GT,derivat- motor Lancia delta integrale 380ks


        Comment

        • Fiat stilo
          CBC Senator
          • 12.02.2008
          • 205
          • Beograd - Kumodraz

          #34
          d

          Kako napreduju radovi jel si pri kraju?

          Comment

          • POTR
            CBC Veteran
            • 11.01.2008
            • 129
            • Beograd

            #35
            Re: d

            hvala na pitanju daleko od kraja Ipak dobro je da sam poceo sa radovima.Intercooler69x14x6.25 napred je montiran bez vecih problema.Auto je spusten na zeljenu visinu-50mm,citaj sada na 15' vuce se po patosu . Stigle su mi prednje gume 195/40/17 i one ce ici na 7.5jx17 .Zadnje gume 205/40/17 na 9jx17 .Tokom narednih dana sledi limarski deo i sirenje rub. pozadi za oko 20-25mm ,napred ok 10mm.Naravno sve u cilju da ne kaci,ne struze itd.. Sam mehanicki deo sklapanja motora bice najkraci i nece smetati dok auto bude u "fileru".Delovi su skoro svi tu,kao sto rekoh ceka se izduvna grana..

            pozz

            Comment

            • midevcom
              CBC Član
              • 24.03.2008
              • 23
              • Milano-Bg

              #36
              evo da obavestim sto se tice veinair creva,imaju plava,zuta crvena i crna
              cena 100e+10e za posiljku jer moraju da se naruce direktno od dobavljaca iz rima,u slobodnoj prodaji tj. u radnji ih nema po toj ceni
              ako ti je to ok,javi mi sta imas na umu
              cao

              Comment

              • BaneT
                CBC Senator XXL
                • 09.12.2005
                • 562
                • Beograd

                #37
                ako se ne varam GT1 je bio sa 136 konjica godiste 93-94, GT2 je bio sa 133 i proizvodio se do 1997, a treća generacija (do 99 god) je bila sa 130 konja.

                Comment

                • POTR
                  CBC Veteran
                  • 11.01.2008
                  • 129
                  • Beograd

                  #38
                  Bas tako!! GT 1 i GT2 su imali isti motor 176 A4 dok je poslednja i najredja serija imala 176 B6. I svaka serija se medjusobno razlikovala po razlicitim detaljima kako spolja tako i iznutra .GT3 je najbolji,ispravljene su greske prethodnika, imao je potpuno drugaciju glavu motora sa manjim komorama,i jedini manje pati od "puknute glave" takodje najlepsi enterijer,cuvene crne 14" ventilatorke itd.. GT1 se najvise razlikovao od "brace". GT 2 i 3 su spolja skoro identicni..itd,itd,itd...

                  Ja sam vidjao po Bg toliko dobro prepakovanih GT1,2 da jedino kad se otvori hauba i vidi broj motora moze da se provali godiste. Ima nekoliko `98 po Bg. Jedan crni vozio je covek iz Delte pa prodao ..Bio je jedan "Arandjelovcanin" pa ga je prodao liku iz Bg. Bio je jedan jako lep crveni `98 sa enterijerom 100%,vozio ga je covek sa Nbg. Ima takodje jedan crni `98 skoro je bio na oglasima iz Vince.

                  Comment

                  • POTR
                    CBC Veteran
                    • 11.01.2008
                    • 129
                    • Beograd

                    #39
                    Evo samo nekih fotki GT. Opet kazem sve se pakuje i dok se ne otvori hauba,vidi br. motora i ne proveri broj sasije,nista nije sigurno..Ovde je sve moguce










                    Comment

                    • POTR
                      CBC Veteran
                      • 11.01.2008
                      • 129
                      • Beograd

                      #40
                      Pozdrav svima.Evo kako sam i obecao prvih fot. pocetka radova.Iako je bilo isplanirano da se prvo radi mehanika, zbog problema oko delova prvo se krenulo sa limarijom. Nakon toga sledi meh. i na kraju opet farbarski radovi itd.. Felna pozadi je 9x17",guma je ostala 205/40.Moja ideja je bila da se rubovi izvuku sto diskretnije moguce,izbegne kiceraj i tone gita..mislim da je covek uspeo u tome 100% a da farba maltene nije ni "naceta". pozz


















                      Comment

                      • reaper_HGT
                        CBC Senator XXL
                        • 05.09.2007
                        • 888
                        • Beograd

                        #41

                        fasciniram sam!
                        koji si ti car!
                        izgleda skroz bolesno!
                        shta cesh napred?
                        nego, da nece malo da kache kad sunesh pun rezervoar?
                        ili neko sedne?
                        ili nece imati sedishte pozadi?

                        Comment

                        • POTR
                          CBC Veteran
                          • 11.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #42
                          Nece Zaboravio sam da napisem "test" (na fotkama) smo radili bez opruga!!! Nece biti bas toliko nizak jbg

                          Comment

                          • reaper_HGT
                            CBC Senator XXL
                            • 05.09.2007
                            • 888
                            • Beograd

                            #43
                            a onda je ok
                            ovo je skroz bolesno ovako lol

                            Comment

                            • POTR
                              CBC Veteran
                              • 11.01.2008
                              • 129
                              • Beograd

                              #44
                              Drago mi je da ti se svidja A i majstor je stvarno dobar!!! E da napred ide 195/40/17 na uzu felnu- ipak je to pogonska osovina. I bice laksi posao jer se krilo skida.Zadnji desni rub kod lule za gorivo bio je katastfofa tezak za rad

                              Comment

                              • reaper_HGT
                                CBC Senator XXL
                                • 05.09.2007
                                • 888
                                • Beograd

                                #45

                                jedva chekam da vidim uradjeno i napred
                                osecam da kod lule ima mesta oko 9mm, ne mozesh ni poshten shrafciger da ubacish

                                Comment

                                Working...
                                X