Posto imam kod kuce jedan 1.1 motor iz golf-a,onda sam odlucio da ga malo uradim cisto da mi ne bude dosadno kod kuce i da pokazem da znam i ja nesto!
E sad sam nasao podatke za glavu da je minimalna dozvoljenja dubina glave (visina jer je tako pisalo na engleskom) 119.3 mm mereno od lezaja bregaste na strani gde je remenica. E ja sam neki dan uzeo da izmerim istu i imerio sam priblizno 121 i nesto malo jer nisam nikog da mi pomogne za tacnije merenje! E sad sam razmisljao da ga "obrusim" na 119,5 jer je to jos uvek bezbedno,jer ne znam koliko je tolerancije fabrika ostavila na tih 119.3
Usisni kanali su mu 27x31 mm a izduvni 25x27 razmisljao sam da prosirim usisne kanale i izduvne samo tek jer sam citao da izduvni ne uticu toliko??? I uradio bi Port Matching ako sam dobro napisao. I na sve ovo bi dosli karburatori od Suzukija GSXr 750 znaci od motora njihov difuzor je 32 mm. Sto se izduva tice isao bi 4-2-1 mozda 2-3mm sire od fabrickog. Jedino sto ne znam da li da malo olaksam zamajac ili da ostavim kako jeste i da odem samo da mi balansiraju radilicu zajedno sa zamajcem za neke vise obrtaje? Sta vi mislite o ovome? E da i znam da je 1.1 motor slab i da ne ocekujem neke velike performanse! E da nisam reko cilj mi je nekih 8000 rpm-a!

E sad sam nasao podatke za glavu da je minimalna dozvoljenja dubina glave (visina jer je tako pisalo na engleskom) 119.3 mm mereno od lezaja bregaste na strani gde je remenica. E ja sam neki dan uzeo da izmerim istu i imerio sam priblizno 121 i nesto malo jer nisam nikog da mi pomogne za tacnije merenje! E sad sam razmisljao da ga "obrusim" na 119,5 jer je to jos uvek bezbedno,jer ne znam koliko je tolerancije fabrika ostavila na tih 119.3


Comment