Usisna grana kupljena tako da mi sad ostaje da se bacim na deo oko napajanja gorivom. Karburatori su otpali,tako da mi treba pomoc oko izbora ubrizgavanja. Kao sto sam vec napomenuo da nemam njegovu instalaciju (od mog motora) tako da sam razmisljao da stavim nesto od nekog drugog auta npr Fiat jer sam cuo da se dosta lako adaptiraju. Znaci molio bi da date neke predloge oko toga.
Golf 1 2.0 16V
Collapse
X
-
Golf 1 2.0 16V
Od proslog projekta sam odustao zbog nedostatka delova i zbog loseg bloka motora kojeg nije vredelo raditi. U medju vremenu sam kupio blok motora koji je u perfektnom stanju,ali na moju (ne)srecu blok je od 16V tako da sam kupio i glavu za njega za koji dan mi stize i menjac,anlaser,usisna grana sa diznama i jos neke sitnice.
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
ako sklopis to sve kako treba bice to jako brza kocka od 800 kghttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Drugar moj je pre par godina to sklopio,auto je jos uvek ziv i zdrav,samo je promenio vlasnika.
Naime,sve je bilo prebaceno sa scciroca 16v, zajedno sa trapovima.Scciroco ima dosta kraci menjac nego Golf 2 16v i auto je mnogo mnogo zivlji...
To ide sasvim korektno....
Keep up the good work!Doris je vozila mini moris.
Comment
-
-
Tako je....evo Uros ima 5 zapocetih projekata a ja ni jednog juga ne mogu da dovrsim do kraja
Generalno taj motor u karoseriji keca ima da izuva kako ide.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Sad sam resio da neodustajem od ovog ni po koju cenu,jer kako znate i sami prvo sam poceo 1.1 znao sam u startu da je to slab motor za neke ozbiljnije zahvate i da necu izvuci niste fenomenalno iz njega,pa sam onda nabavio (citaj dobio za DZ) 1.8 koji je stajao 3-4 godine ispod oraha. Naravno isti kad sam otvorio imao sam i sta da vidim,cilindri zardjali,klipovi zapekli ostalo je relativno bilo u ok stanju ali problem je bio sto je blok bio iz stranca i to bi me skupo kostalo. Da uradim generalnu treba mi oko 200e ako bi hilznovao ili 350e ako bi kupovao nove klipove i plus carina,nisam imao nikakvu racunicu. Pa sam onda jurio drugi blok jer je glava bila OK,u medju vremenu sam nasao kompletan blok isto stranac ali za 30e,ali mana ovog bloka je sto je sa 16V znaci nemoze da se napasuje 8V zbog razvodnika paljenja. A covek od koga sam uzeo blok me vec dobro poznaje jer stalno nesto idem kod toga pa mi je nabavio i 16V glavu. Jedino sto cu morati da uradim je da poravnam glavu i mislio sam da zamenim teflone kad je vec glava dole da nebi posle trebao da se zezam ako slucajno pustaju. E sad tu je nastao mali problem u mojoj glavi,kome da odnesem da poravna glavu a da se ne plasim da ce da mi zezne nesto?Inace kupio sam menjac za njega tako da sigurno cu da uradim ovaj motor i projekat samo je pitanje vremena i para,ali ne zuri mi se i zelim da bude sve kako treba.
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Pa vidi, nije neki zahvat, obicno ravnjanje glave. Valjda ima tu u ZR. neka masinska radionica.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Znam,ali treba da se upuste usisni ventili posle ravnanja jedino zbog toga me brine. Ima u gradu par njih koji radi ali ono fora je da kad cujes nesto lose o toj radionici onda posle nije ti svejedno.
E da kad smo vec spomenuli,nemogu da nadjem u zr-u teflone za njega,jel imas mozda ti i da li pase od necega? Opel ima isto od 7mm stablo.VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
Comment