sa 8v na 16v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanB
    CBC Početnik
    • 23.04.2008
    • 4
    • Slovenija

    #46
    merio sem kod nas u sloveniji kot firme chiptuning.si na Dyno Race.
    Ovdje imam rezultate:
    157HP:

    163.1HP:


    Remap mi je napravio prijatelj iz portugalske, onda sem ja napravio još 4 stilote sa ovim remapom i 2 sem napravio z 140HP(jedan nije dobro radio na više powerja)

    P.S. Moj avti nima ASR i ESP zato rado vrti kola u prazno

    Comment

    • Karter
      CBC Veteran
      • 06.05.2007
      • 133
      • NBG

      #47
      kako ja mogu da dodjem do tog chipa? auu....imash neki snimak na you tube da vidimo? ili neke slike kako to radi?
      2007 otishao Fiat Stilo 1.9 JTD
      sada Passat 2.0 TDI

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #48
        ...svaka cast...

        I, kazes da auto ide bez problema vec godinu dana...
        Nikakvih problema sa lamelom... ?

        Comment

        • DejanB
          CBC Početnik
          • 23.04.2008
          • 4
          • Slovenija

          #49
          Originally posted by Karter
          kako ja mogu da dodjem do tog chipa? auu....imash neki snimak na you tube da vidimo? ili neke slike kako to radi?
          Žao nimam nobenega filmčka posnetega(še), ko ga bom posnel bom dal link na you tube...

          Originally posted by neshaoct
          ...svaka cast...

          I, kazes da auto ide bez problema vec godinu dana...
          Nikakvih problema sa lamelom... ?
          Naredil sem cca. 25k km brez kakršnegakoli problema, samo redni servisi...

          Samo tko za info najvišji tuning ki sem ga videl na stilotu 8V 115HP je bil v veliki britaniji(United Kingdom) kjer so ga čipirali na 172HP, vendar je bil gor še športni filter i izpuh(exhaust), sveda je avto uporabljan za normalno uporabo...

          Comment

          • Fiat stilo
            CBC Senator
            • 12.02.2008
            • 205
            • Beograd - Kumodraz

            #50
            Brate neverujem u to al nek bude....A bas bi voleo da se probam sa tobom da vidim tih milion konja.........

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #51
              Originally posted by Fiat stilo
              Brate neverujem u to al nek bude....A bas bi voleo da se probam sa tobom da vidim tih milion konja.........
              Da si citao malo o pocetku i razvoju automobilizma ne bi tako pricao.Dizl i vankel su bili glavne trkalice ali je razvoj napusten zbog nedostatka vizije da ce se razviti mnogo jaci materijali koji su potrebni da vi jedan dizel dao maximum.Tako danas imas situaciju da dizeli brze evoluiraju od benzinaca jer konstruktori imaju na raspolaganju materijale koje onda nicu imali.
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #52
                ...samo jedna bitna stvar ''bokija''...

                Seat Leon TDI WTCC Tehnical data :

                Engine : Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed ;
                distribution : two overhead camshafts, 16 valves
                - Displacement : 2000 cc
                - Maximum power : 280KS/4.000 rpm-a

                BMW 320si WTCC Tehnical data :
                Engine : 4-cylinder in line
                - Displacement : 1,998 cc
                - Maximum power : 275KS/8.400 rpm

                Svi znamo... - Imaju dizeli jos mnooooogo da ''evoluiraju'' da bi stigli atmo. benzince sa istom kubikazom...
                Ako bi hteli da poredimo iste stvari, nek' se stavi turbina na tog benzinca....i, onda svi znamo koji bi rezultat bio...

                Comment

                • bokija
                  CBC Senator XXL
                  • 25.01.2008
                  • 640
                  • Beograd

                  #53
                  Pa i nemaju bas toliko mnogo,sad ekologija koci proizvodjace na oba polja ali evidentno da je konstrukciono u teoriji dizel taj koji bi trebalo da bude sportista.Mozda ti sve ovo zvuci smesno ali kad bi malo procitao vise o celoj stvari onda bi shvatio sta hocu da kazem.Neke druge stvari curi srecu kvare a to nije teorija vec ekonomija koja je u stanju u danasnjem svetu da promeni zakone fizike
                  I'm not beautiful,but I'm stupid

                  Comment

                  • Mans
                    CBC Član
                    • 23.11.2007
                    • 51
                    • Belgrade-Brooklyn

                    #54
                    Dizeli u sportu su sve cesca pojava,svedok je i Le Man gde se Audi provukako sa svojim 12-o cilindricnim motorom u TDI varijanti!
                    Sto se evolucije tice....mislim da to nema veze sa dizelom vec sa turbocardzerima,jer su atmosverski dizeli i dalje mrtvi!Dakle samo izdrzljiviji motori sa jacim turbinama i dani testiranja kako bi se dobila odredjena mapa.
                    Ekonomicnost,gde je tu ekonomicnost sem sto je evro dizel jeftiniji nesto malo!Pricamo o turbo motorima sa interkulierima,koji su svakako slozeniji od bilo kog atmosverskog benzinca...
                    PerforMance

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #55
                      Originally posted by Mans
                      ...Sto se evolucije tice....mislim da to nema veze sa dizelom vec sa turbocardzerima,jer su atmosverski dizeli i dalje mrtvi! Dakle samo izdrzljiviji motori sa jacim turbinama i dani testiranja kako bi se dobila odredjena mapa.
                      Eto, objasnio je to Mans na najbolji nacin...

                      Comment

                      • bokija
                        CBC Senator XXL
                        • 25.01.2008
                        • 640
                        • Beograd

                        #56
                        Dizel je dizel.Po tvome Benzinci sa karbom su totalno druga familija od onih sa direktnim ubrizgavanjem.Dizeli se razvijaju kao i benzinci na bazi ubrizgavanja goriva a dole se samo menjaju materijali da bi mogli da podnesu nove zahteve.Zato se ne bi slozio s tobom kad kazes da dizel ne evoluira vec samo turbak,pa to ti je to,razvijas deo motora koji ce ti povecati snagu i dugotrajnost.U principu na svim motorima se malo sta promenilo od kraja sedamdesetih ispod glave motora.Izucili su odnose hoda i precnika klipa i to je gotova nauka.Sad sve ide u pravcu kako naraniti motor i kako napraviti materijale da isti prezivi svoj rad bez ostecenjaTo ti je i ona prica kad neki nasi drugari misle da ako kupe obican motor mogu samo da nakaleme turbak i to je to,a nije,jer turbo verzija tog motora ima totalno druge delove po izradi i kvalitetu samo je oblik i dimenzija ista sa bratom bez kompresora.
                        I'm not beautiful,but I'm stupid

                        Comment

                        • POTR
                          CBC Veteran
                          • 11.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #57
                          Originally posted by neshaoct
                          ...samo jedna bitna stvar ''bokija''...



                          Svi znamo... - Imaju dizeli jos mnooooogo da ''evoluiraju'' da bi stigli atmo. benzince sa istom kubikazom...
                          Ako bi hteli da poredimo iste stvari, nek' se stavi turbina na tog benzinca....i, onda svi znamo koji bi rezultat bio...
                          Covek je upotrebio los izraz ali je u pravu!
                          Ukratko-Oto motor razvija vecu snagu iz jedinice zapremine zbog mogucnosti rada sa smesom teorijskog sastava.laksi su i dobro prihvataju promenljive rezime rada. Dizel motori rade sa vecim viskovima vazduha,zbog cega razvijaju manju snagu iz jedinice zapremine.S ozirom na vece pritiske u cil .masa delova je veca nego kod Oto. Tacno je da su savremeni diz. druga prica ali i ovo gore je sustina. Vankel motori su skoro potpuno izbaceni.Razlog je sama konstrukcija komore za sagorevanje koja je izduzenog oblika pa je visoka emisija stetnih ug.vodonika i losija ekonomicnost. Takodje je nepovoljno to sto se vreli gasovi nalaze uvek na istoj strani komore kao i kriticno zaptivanje vrhova obrtnog klipa.

                          Comment

                          • Mans
                            CBC Član
                            • 23.11.2007
                            • 51
                            • Belgrade-Brooklyn

                            #58
                            Nacin ubrizgavanja je vec standardizovana stvar samo je pitanje koji ce kakvo ubrizgavanje upotrebiti,dal ce biti u spreju,da ce biti sa vise tacaka i tome sl...
                            Polje u kome motori mogu da evoluiraju je upravo pomenuti Vankel....a jedan od primera je mazdin lepotan RX-8 sa motorom od 1300cc sa skromnih 237hp...mislim
                            PerforMance

                            Comment


                            • #59
                              Ae da ozivim malo ovu temu

                              Dizeli na ovom nivou nisu uopste ispod N/A benzinca iste zapremine, vec sta vise su za korak ispred. Posto fabrike automobila prave safe motore(motori odredjene snage koja je sigurna za svakodnevnu exploataciju i rkanje bez ikakvih kvarova nekoliko stotina hiljada km) ostave dosta rezervne snage za sobom, kako benzinski tako i dizel motori. Jos jedna stvar su i ekoloske mere koje prosto uguse motore (dizele cak i za 50% kod euro 4 i 5 sa filterom cestica...)a tu su benzinski u prednosti jer su malo cistiji a vidimo da bilo koji savremeni dizel euro3 norme ima manju emisiju stetnih gasova od benzinaca iste norme, samim tim dovodi do toga da su dizeli vise ustrojeni.

                              Sto je nesa napisao...


                              Seat Leon TDI WTCC Tehnical data :

                              Engine : Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed ;
                              distribution : two overhead camshafts, 16 valves
                              - Displacement : 2000 cc
                              - Maximum power : 280KS/4.000 rpm-a

                              BMW 320si WTCC Tehnical data :
                              Engine : 4-cylinder in line
                              - Displacement : 1,998 cc
                              - Maximum power : 275KS/8.400 rpm

                              U ovom slucaju Dizel motor ima malo vise od duplo veceg obrtnog momenta sto mu daje prednost nad ovim BMW-om, a ima i malo vise snage na nizim obrtajima sto znaci da duzi prenos nadoknadjuje obrtaje BMW-a tako da bi moglo da se kaze da je alfa u blagoj prednosti sto se nadovezuje na sledeci primer.

                              2. stvar su obrtaji, obrtni moment i snaga.

                              Posto dizel sporije zapaljuje smesu i samodetonacija je sporiji proces nego zapaljivanje smese svecicom dizeli imaju problem sa visokim obrtajima, tesko cete videti dizela koji se vrti preko 5000 rpm(gotovo nikad) a cesto se 99% vrti na 4500rpm. tu je benzinski motor u prednosti. Dizeli imaju veci obr. moment na nizim obrzajima i brze pada dok benzinci imaju nizi obrtni moment(1500-2000rpm) koji je konstantniji na visim obrtajima (oko 2500-3500rpm zavisi kako koji) i ide do 5-6000rpm sa manjim padom, sto dovodi i do vece izlazne snage, vise ks/KW. Ograniceni brojem obrtaja na 4500/5000rpm dizeli traze manju turbinu sa brzim spoolom ili promenjivu geometriju(kako bi spool bio sto manji a kapacitet na vecim obrtajima ne bi bio mali) nemaju mogucnosti za stavljanje turbina od kamiona isl. a o niskoj temp. izduvnih gasova ne bih ovom prilikom da smaram. Turbo benzinski motori imaju veci raspon obrtaja te im brz spool nije prioritetan jer ce veliku turbinu zavrteti pri visim obrtajima(kod vecih turbina cesto dizeli nemogu ni da stignu do tih obrtaja na kojima one dostizu pun kapacitet) te im fizika dozvoljava i vecu snagu.

                              Zakljucak je da se dizel motori krecu u pravcu dostizanja mogucnosti Overload benzinskih motora ali to u ovom trenutku je daleko nekih 5,6 a mozda i vise godina. Sve u svemu docicemo na to da stock dizel 2.0 bude iste snage kao i stock 2.0 benz.

                              Comment

                              • Semi
                                CBC Veteran
                                • 04.03.2008
                                • 192
                                • Smederevo

                                #60
                                Pa, to je vec dostignuto
                                Primer : BMW 120d i BMW 120i
                                http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=160908
                                http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152449

                                A pogledajte obavezno ubrazanja i max. brzinu

                                Comment

                                Working...
                                X