sa 8v na 16v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #61
    Originally posted by neshaoct
    Originally posted by Mans
    ...Sto se evolucije tice....mislim da to nema veze sa dizelom vec sa turbocardzerima,jer su atmosverski dizeli i dalje mrtvi! Dakle samo izdrzljiviji motori sa jacim turbinama i dani testiranja kako bi se dobila odredjena mapa.
    Eto, objasnio je to Mans na najbolji nacin...

    I ja se salzem da je u turbo mapama biznis....
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Semi
      Pa, to je vec dostignuto
      Primer : BMW 120d i BMW 120i
      http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=160908
      http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=152449

      A pogledajte obavezno ubrazanja i max. brzinu
      A pogledajte i razliku u masi, skoro 100 kg tacnije 80, a 80 kila da mogu da skinem s punta to mi je oko 1,2 desete na 400m i mozda 3 od 0-100kmh.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Originally posted by POTR

        Covek je upotrebio los izraz ali je u pravu!
        Ukratko-Oto motor razvija vecu snagu iz jedinice zapremine zbog mogucnosti rada sa smesom teorijskog sastava.laksi su i dobro prihvataju promenljive rezime rada. Dizel motori rade sa vecim viskovima vazduha,zbog cega razvijaju manju snagu iz jedinice zapremine.S ozirom na vece pritiske u cil .masa delova je veca nego kod Oto. Tacno je da su savremeni diz. druga prica ali i ovo gore je sustina. Vankel motori su skoro potpuno izbaceni.Razlog je sama konstrukcija komore za sagorevanje koja je izduzenog oblika pa je visoka emisija stetnih ug.vodonika i losija ekonomicnost. Takodje je nepovoljno to sto se vreli gasovi nalaze uvek na istoj strani komore kao i kriticno zaptivanje vrhova obrtnog klipa.
        Iz ovoga se da zaključiti da dizeli nisu OTO motori a jesu. Po Nikolaus August Oto-u koji je napravio prvi motor se zovu OTO motori ili kako mi kažemo SUS (sa unutrašnjim sagorevanjem) a to ej svako i dizel motor,
        Vankel je imao manu kratkog trajanaj motora zbog tadašnjih materijala, danas taj problem nije toliki i vankel radi sasvim ok i veujem da će se vratiti čim bude interesa da se masovnije pravi. Nema interesa jer ima znatno manje delova od OTO motora.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        Working...
        X