APEXi AVCR boost controller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #16
    kako radi anti-lag (cisto informativno) i koliko mogu postici vecim IC-om i sirim i kracim cevima
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Dodatna dizna ili neki drugi sistem koji ubrizgava gorivo pred turbinsko kolo, eksplozija benzina vrti turbo.

      Muljanje crevima i IC-om nema neke veze sa spoolup-om.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #18
        pominjao mi je ortak ubacivanje pete dizne
        a biva li sta ako se posle turbine stavi dizna?

        a sto se IC-a tice, zar mu ne bi znacilo da i na niskim obrtajima dobije hladan vazduh
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Uf uf uf...ne mesaj 5 stvari sve u istu korpu.

          Sta bi trebalo da radi peta dizna posle turbine? Na kom kolu, turbinskom, kompresorskom...? Gde god da je ubacis, ne vidim sta bi tu radila.

          IC je dimenzionisan prema kapacitetu turba, kao i creva. Mali IC dovodi do restrikcije u usisu, i nedovoljnog kapaciteta hladjenja. Veliki IC treba napumpati te je pitanje da li bi turbo imao kapaciteta za tako nesto, a i cemu bi sluzilo?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #20
            heheh, ok

            zaboravio sam da antilag ide na izduvnu granu pre turba
            zaboravi das sam pitao

            a sto se IC-a tice, kapiram da je dimenzionisan prema turbu, ali su mi cevi nepotrebno predugacke, jer mi je IC ispred levog tocka

            istinaje da bi vecim IC-om bila veca zapremina vazduha koji treba poterati, ali ako bi se drasticno skratio put vazduha ,verujem da se kolicina u sistemu ne bi mnogo promenila
            a i olaksao bi se njegov protok sirim cevima
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Nije bitna debljina i duzina creva koliko zapremina, turbo ne pumpa sirinu i duzinu, nego zapreminu. Mozes da skratis putanju creva, time bi smanjio zapreminu koju turbo pumpa. Povecanjem precnika creva imao bi opet povecanje zapremine sistema koji turbo pumpa...imaj sve to u vidu.

              Ako je fabricko crevo toliko koliko jeste nema sta da mu olaksavas protok sirim crevom, ono je taman dovoljno. Ako vec hoces da smanjujes nesto, izracunaj zapreminu creva koje sad imas, zapreminu koju nameravas da stavis, pa ako se nesto i smanji, super, u suprotnom ostavi kako jeste.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #22
                pa da, ali kazu da je najmanji lag na top mounted kulerima, kao sto je kod Impreze, jer je tu ultrakratak put vazduha od turba do IC-a i od IC-a do motora
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Opet on, put...nije put, nego zapremina. Savrseno je moguce napraviti FMIC manje zapremine nego taj na Imprezi, i nema nikakve veze sto je put duzi ako je ZAPREMINA manja.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #24
                    heheh, a kako se racuna zapremina valjka (cevi)

                    precnik osnove puta visina
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      r (poluprecnik) na kvadrat x Pi x h (visina, odnosno duzina cevi)
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #26
                        a mosh i tako

                        greska u kucanju
                        nije precnik osnove
                        mislio sam na povrsinu osnove
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #27
                          ok, i kako onda na zapreminu vazduha ne utice duzina cevi?
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #28
                            Utiche ako povecash zapreminu.



                            Za par meseci ce trazhiti da obrishemo ovu temu...
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • skyline
                              CBC Senator XXL
                              • 31.07.2007
                              • 3149
                              • Cacak

                              #29
                              nisam je ja ni postavio
                              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                kako da poboljsam odziv na gas ispod turba
                                vidim da vas dvojica lepo divanite i fino se razumete, ali ne uspevam da vidim šta vam je polazna osnova same konstrukcije.

                                boost, kako se reguliše.
                                mehanički oprugom ?

                                električno, analognim upravljanjem preko klasičnog omskog senzora pritiska ?

                                elektronski, digitalno upravljanom mapom iz ECU preko MAP senzora ?

                                koliko iznosi i gde je limit komresora, u natpritisku.
                                koliko iznosi na 3500 rpm pritisak kompresora.

                                koliki je kompresioni odnos samog motora ?

                                8:1. , 9:1, više ?

                                manje, tipa 7:1.

                                od kompresije dosta toga zavisi, praktično osnovni faktor za vozljivost i dobar odziv iz manjih obrtaja.

                                koji je bazni pritisak, kako je podešen.

                                postoji li već boost kontroler fabrički ugradjen.

                                odgovor na pitanje,kako poboljšati rad motora u opsegu kada ne radi (praktično osetno) turbina je povećanje stepena kompresije.

                                ako je manje od negde 8,5 do 8,8:1 teško da možeš išta bolje da očekuješ, takva je konstrukcija da je motor slabašan bez turbine usled malog pritiska sagorevanja i tek kada se turbina zaleti pritisak poraste i dostigne/ prestigne onaj standardnog atmo motora.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X