NOS da ili ne??????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #76
    E sad nemamo platine nego sta imamo?
    isto to, elektricni prekidacki element koji prekida struju u primarnom kolu bobine. nigde napon ne figurise, uvek je 12V

    Pitanje je kako izgleda shema tj da li je neko ima, kola za okidanje bobine, i gde ja tacno treba da secem da ubacim moj rele i ostalo...
    prosto, + sa kontakt brava na kontakt 15 bobine, kontakt 1 sa bobine na prekidacki element u modulu i dalje na masu.

    potpuno identicno kao sa platinama, isti princip rada i stvaranja VN i varnice na svecici.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #77
      Dakle fali mi dokumentacija, i nemam ideju gde bih mogao da je nadjem, imate li vi?
      sad vidim sta ti ocekujes. ne, nema sazvakane dokumentacije. ti si taj koji treba da konstruises novi sistem paljenja prema tvom motoru/njegovim potrebama i ti si taj koji treba da formira tehnicku dokumentaciju koja prati tvoj razvoj novog sistema.

      ako zelis mozes da kupis gotove sisteme poput MSD ili Motec na primer i za pare od njih dobijas i pratecu dokumentaciju za ugradnju i podessavanje njihovog sistema.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #78
        Originally posted by Darko_NS
        Originally posted by 206
        Samo jedno pitanjce, taj tvoj Jugo 1.1 od 62ks, da slucajno nema Pezoov motor?
        a sto jel bi onda bilo lakse
        Da, jer ovaj motor ima knock senzor, koji moze da koriguje paljenje taman koliko mu treba.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #79
          to mi je trebalo dakle pin 15 je plus pin jedan je impuls a onda je treca zica minus zar ne?

          dakle sad imam i uputstvo kako da nakacim obrtomer...

          a taman sam hteo i to da pitam....

          to je sve od dokumentacije...

          inace zice koje ulaze u bobinu (tri komada) su plave crvene i zelene boje?

          da li su to te 15 1 i jos ona masa?

          Pozdrav,

          RAle

          P.S. Poceo sam da ga konstruisem, podelicu ga sa vama kad zavrsim...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #80
            Opisi detaljno sta mislis sa 2 bobine i kako su povezane visokonaponski prema svecicama...etc.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #81
              a taman sam hteo i to da pitam....

              to je sve od dokumentacije...
              nisu to pinovi, to su oznake signala po standardu u auto industriji i vaze za sve automobile i proizvodjace.

              ako uzmes neku knjigu ili servisno uputstvo za elektriku naci ces kompletan spisak, dakle 15 je plus posle kontakt brave, 30 je plus pre konjtakt brave (akumulator), 1 prekidacki impusl sa bobine, 87 i 87a izlazi sa jedno ili dvogranog releja posle svicovanje, 85 i 86 spulna upravljanja relejom, 51 signal pobude (magnetnog polja) alternatora, 31b signal upravljanja intervalom brisaca, 53 signal napajanja elektromotora brisaca, 53a signal motorne kocnice brisaca/ ili kontakta produzenog rada za zavrsetak ciklusa, itd...

              ne znam za internet, u prvoj knjizari bi trebalo da ima neka knjiga na temu auto elektrike sa primerima kako rade pojedini uredjaji, sta se kako vezuje i sa elektricnim semama izabranih vozila.

              ovo sve pricam o klasicnoj elektro instalaciji bez optike, bez CANa, bez multipleksa bilo koje vrste ili LANa lokalnih racunara pojedinih sistema vozila. znaci cista klasika.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #82
                Sa desne strane dekle ima zavareno liveno kuciste u kome su u plastici zalivene 2 bobine sa kojih ide 4 visokonaponska kabla a sa donje strane ulazi dzeksna sa 3 zice, dakle crvena plava i zelena...

                bila je slika mashine tu negdene znam da li je jos ziva, ako ne okacicu opet!

                Bobine su zalivene u plasticno kuciste zajedno, jedna i druga, i imbusima zavrnute u kuciste koje je na motoru...

                ali na toj dzeksni ne pishe nista, moracu da merim kad dam kontakt koja je zica sto mi ostavlja jos 2 nepoznate?

                ideja? posto nemam nijednu knjigu, imate li neku da mi preporucite?

                Pozdrav,

                RAle

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #83
                  Nemam knjigu ali sam protrcao kroz bazu "inhead " i kaze mi da je crvena + konstanta, dok su ove 2 koje su ostale, trigeri.
                  Kod tebe sistem pali tj. daje varnicu na 2 cilindra istovremeno.
                  Dakle, imas na jednoj bobini istovremeno bacanje varnice na cilindru koji pali i na ovom koji je upravo na 180 stepenu exspanzije.

                  Sto znachi da moras da imas 2 pulsa sa radilice , jedan za jednu i drugi na 180 stepeni za drugu bobinu.
                  Umesto da se patis sa elektronikom koja treba da ti ochita koji je par bio na paljenju, najlakse ti je da napravis 2 triger sistema za te 2 bobine.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #84
                    Hvala za info , ideja sa 2 trigera je u sustini mnogo bolja nego vidovita elektronika...

                    stanje me malo buni jer je krajnja zica (crvena) i druga krajnja (zelena) iste debljine, a u sredini plava nesto tanja....

                    takodje konstatacija da su 2 bobine je napravljena na osnovu toga sto se naziru 2 jezgra kalema ... iz kojih "vire" po 2 kabla.
                    takodje javicu i raspored vn kablova.

                    poslacu sliku cim uhvatim ....

                    Poz,

                    RAle

                    Comment

                    • SaL
                      CBC Veteran
                      • 12.01.2006
                      • 121
                      • Srbija

                      #85
                      Izvinte sto upadam ovako, al nisam hteo da otvaram novu temu.
                      Nego...pitanje je-
                      Postoji li neka zamena za N2O sistem?
                      Koja?
                      Da li je jeftinija?
                      Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                      Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #86
                        Zamena u smislu dodavanja "neceg" u motor radi ostvarenja vece snage? Postoji, zove se AFTERBURNER i dodaje dodatno gorivo u mlazne motore Za SUS motore, ne.

                        Doduse, postoji i nitrometan recimo, i jos kojekakve gluposti koje koriste samo dragsteri, ali za obicne motore, to je otprilike to.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #87
                          turbo?
                          kompresor?
                          kompresija?
                          obrtaji?
                          NOS je vise slag na tortu...

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #88
                            Za sve to vec postoje teme u prvoj temi Motor ecu itd ....

                            a za NOS nema zamene bar ne kod benzinaca....
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            Working...
                            X