NOS Diesel Nitrous System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    #31
    Hm

    moja iskustva sa dizelima su sljedeca

    na zadnjem SR402 na Grobniku u Rijeci, u klasi 15sec pobjedio je auto koji sam ja tunirao i ugradjivao mu WON sistem. Vozio je 14.5 u finalu. Auto je seat leon tdi.

    Drugi auto je opel astra 1.7cdti, 82ks. Sa nitrom 160ks. Isto tako, tuning i ugradnja moji. Ovaj auto vozi 15.4 najbolje vrijeme na 402.

    Dizel i nitro idu skupa, ali pazljivo. Treba itekako slusati motor da ne zaknocka. Carobna rijec je progresivni kontroler i solenoidi koji ih podrzavaju...a NOS i NX nazalost nisu bas kvalitetni solenoidi.

    Na jednoj drugoj Astri vec je 3 puta zastekao solenoind od nitra. Marka je NX (a NOS ima ISTE TAKVE SOLENOIDE, made in China). Ja vas pitam, sto bi bilo da je zastekao od goriva?!

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #32
      kako se kod dizela vrsi dodavanje goriva za nitro ?

      Drugi auto je opel astra 1.7cdti, 82ks. Sa nitrom 160ks. Isto tako, tuning i ugradnja moji. Ovaj auto vozi 15.4 najbolje vrijeme na 402.
      npr, ovde imamo duplo povecanje snage i to grubo gledano, trazi duplo vise goriva koje treba ubrizgati u tacno odredjenom trenutku... da li se ide na vece dizne i pumpu ili se koriste neke druge metode ?
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Sto se pumpe tice, povecanje snage se uvek dimenzionise prema kapacitetu postojece pumpe jer se dodatno gorivo "krade" sa voda redovnog sistema napajanja gorivom.

        Ubrizgavanje se ne vrsi preko vecih dizni, jer se ne koriste standardne dizne redovnog sistema ubrizgavanja goriva, vec posebne dizne za doziranje koje "goni" solenoid za gorivo.

        U osnovi, sistem je potpuno isti kao i sistemi koji se koriste na benzincima.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #34
          Mala ispravka.

          S obzirom da ja tuniram ta vozila.....reci cu vam i kako.

          Dakle...oba posjeduju bosch edc15. Znaci, prihvacaju chip sa duplom memorijom.

          I onda napravim 2 programa, jedan chip bez nitra i jedan samo za nitro, gdje podesim tlak turbine i ubrizgavanje dizela za nitro. Kada je race, prebacis prekidac i imas svoj race program za nitro. u protivnom se vozis na prvi program....jednostavno zar ne?

          Kod dizela se koristi samo jedan solenoid, i to za nitro. Dodatno ubrizgavanje nafte ne postoji.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            S obzirom da i ja takodje radim WoN-ove sisteme, rekao bih da ipak mogu nesto da kazem i po ovom pitanju.

            Ako vec menjas pritisak turbine i ubrizgavanje za dizela - sta ti tu radi N2O? Kakva je poenta stavljanja N2O na motor kome se dize pritisak turbine i pumpe, odnosno klasican chiptuning? N2O ima neke poente upravo radi povecanja snage na stock motoru. Imas klasican motor od 80Ks i dignes ga na 160KS putem N2O - jeste, ali ga prvo cipujes, dobijes mozda 110-120, pa dopunis preostalih 40 sa N2O...nije potpuno isto, zar ne? Probaj da dizelu dignes snagu za duplo koristenjem samo i iskljucivo solenoida za N2O (odnosno klasican DRY sistem), tesko da ce uspeti.

            Kod dizela moze da se koristi samo 1 solenoid jer dizeli generalno rade sa dosta bogatom smesom i gomilom neiskoristenog goriva (sto je u osnovi konstrukcije dizel motora), te se u osnovi i koristi DRY sistem. Ali samo do odredjene granice. Preko te granice trebace ti 2 solenoida. Cinjenica sto je dizel mnogo tolerantniji po pitanju koristenja DRY sistema nikako ne znaci da se dizeli iskljucivo koriste sa DRY sistemima.

            Sto u prevodu znaci da dodatno ubrizgavanje nafte ne postoji kao obavezno (ni na benzincima, uostalom...), ali daleko od toga da za njim nema nikakve potrebe ili dobitaka. Da se koristi N2O da sagori visak nafte, to da. Odnos dizni za naftu i N2O je takodje drugaciji nego kod benzinca. Ali kao i svaki drugi motor i dizelu za povecanje snage treba nesto da sagoreva zajedno sa viskom O2 koji nosi N2O, tako da iznad odredjene tacke, treba mu i drugi solenoid.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Hic
              CBC Veteran
              • 17.11.2006
              • 185
              • Zagreb. Croatia

              #36
              A gdje sam ja napisao u kojem smjeru i kako se regulira turbo i gorivo? Vidim da me jos nisi skuzio :

              Ne citirati post iznad

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Pa i nisam, jer iskreno ne shvatam kakve veze sa N2O sistemom ima turbo i bilo kakvo cackanje oko njega?

                Mozes da koristis DRY sistem samo sa solenoidom za N2O do odredjene granice, odnosno taman koliko je potrebno da spalis visak goriva koji dizel ne iskoristava. Posle toga trebace ti 2 solenoida i nacin da dignes pritisak pumpe, ako ne daje dovoljan pritisak za povecanje snage koje planiras.

                Kakve veze turbina ima sa svim tim?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Hic
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2006
                  • 185
                  • Zagreb. Croatia

                  #38
                  Pa koliko meni pokazuje moje iskustvo, nakon aktivacije nitra, tlak turba skace jer ga na to tjera veca kolicina ispusnih plinova. Kako je wastegate kontroliran ecu-om, i on NE ZNA da mi pucamo nitro, tlak skace po 0.4bara i auto pici u safe mode. Tako da kad tuniram dizele (ali to se odnosi i na benzince) itakako pazim na overboost. A naravno podesim i smjesu i sve ostalo za mapu koja se korisit na raceu, kako motori ne bi izgorili.
                  Sto jos?

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    Pa razlog vise da dodajes extra goriva, kako se onda to uklapa u pricu da koristis samo 1 solenoid?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Hic
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2006
                      • 185
                      • Zagreb. Croatia

                      #40
                      Hm....

                      jesi to SA RAZUMIJEVANJEM procitao moj prvi post? Ili me ********s ?

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #41
                        to znaci da dodatnu naftu ubacuje fabricki sistem ubrizgavanja nafte zar ne ?

                        a uz to se u momentu paljenja sistema mapa turba otera gore za 0.4 bar da ne bi otisao u limp ?

                        Sad mi je sve jasno...

                        Ja sam negde gore napisao da mi je cudno da se nafta dovodi na usisnu granu kao kod benzinjare jer bi ta nafta prva dosla u cilindar i negde u taktu sabijanja tj kompresije bi detonirala ? zar ne...

                        u tome je i svrha dizela sto nema svecicu nego ubaciva naftu u cilindar u odredjenom momentu ili sam ja sinoc mesao sok od sargarepe i sok od rotkve ?

                        Comment

                        • Hic
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2006
                          • 185
                          • Zagreb. Croatia

                          #42
                          to znaci da postoji POSEBNA mapa samo za nitro....a ja tamo kazem kada koliko i zasto....

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Jesam, naravno, ali tom logikom i ne treba ti preterano ni onaj jedan solenoid na N2O

                            Da li dizao kolicinu nafte preko ECU-a ili to radio solenoidom za N2O...meni druga varijanta nekako vise odgovara, a da tajming ubrizgavanja same nafte preko solenoida podesis kontrolerom, jer apsolutno mi se ne dopada ideja dodatnog opterecivanja ubrizgavanja duplo vecom kolicinom goriva...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #44
                              pa toooo.... dobro sam ukapirao...

                              To bi znacilo da dizelagije sa mehanickom pumpom mogu samo da sanjaju da imaju nos

                              Hrvoje, sad cu da te davim kako se ubaciva druga mapa... naravno na pm

                              A joj, 206 opet si zabrazdio.....

                              Comment

                              • Hic
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2006
                                • 185
                                • Zagreb. Croatia

                                #45
                                Originally posted by 206
                                Jesam, naravno, ali tom logikom i ne treba ti preterano ni onaj jedan solenoid na N2O

                                Da li dizao kolicinu nafte preko ECU-a ili to radio solenoidom za N2O...meni druga varijanta nekako vise odgovara, a da tajming ubrizgavanja same nafte preko solenoida podesis kontrolerom, jer apsolutno mi se ne dopada ideja dodatnog opterecivanja ubrizgavanja duplo vecom kolicinom goriva...
                                Frend....bogamu

                                Pa nitko ziv ne ubrizgava naftu preko solenoida. U tom je najveci problem kod tuniranja dizela. Ne mozes ubaciti dodatno gorivo kroz solenoid!!!

                                A ja ne dizem tlak turbine niti granicu boosta, nego dapace, smanjujem za nitro....

                                Comment

                                Working...
                                X