NOS Diesel Nitrous System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Na sta konkretno mislis, na snagu koju mozes dobiti samo chipom, na rizik voznje kola sa nitrom na ulici ili na 200ks koje se izvlace sa nitrom???

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #92
      pa da... napucamo motor sa 5000 konja a kocnice ostavimo stock i kao nema mesta za kocenje... zamisli...
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #93
        Originally posted by celic
        Na sta konkretno mislis, na snagu koju mozes dobiti samo chipom, na rizik voznje kola sa nitrom na ulici ili na 200ks koje se izvlace sa nitrom???
        Ne, mislim na N2O sistem za ciji je solenoid potpuno ista verovatnoca da radi ili da zastopa u otvorenom polozaju, "podesen" na "otprilike", chip koji je radjen "na uvce" sa razvojnim periodom merenim u minutima, i slicne stvari...sve to radi, ali isto toliko je verovatno da ce da se u sledecih 10 minuta razleteti do Meseca jer je sve to radjeno potpuno napamet, uz cenu (umesto kvaliteta i 100% pouzdanosti) kao glavni parametar, na potpuno stock motoru...Na to mislim.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Shakal
          CBC Član
          • 08.02.2008
          • 98
          • Beograd

          #94
          @ celic -lepo kaze 206 svako ima svoje misljenje...
          sve jedno...hvala na savetu!

          a da hocu da se trkam,verovatno ne bi vozio tdi.
          hvala sve jedno!
          Brz si kol'ko imas kesha...

          Comment


          • #95
            Originally posted by 206
            Originally posted by celic
            Na sta konkretno mislis, na snagu koju mozes dobiti samo chipom, na rizik voznje kola sa nitrom na ulici ili na 200ks koje se izvlace sa nitrom???
            Ne, mislim na N2O sistem za ciji je solenoid potpuno ista verovatnoca da radi ili da zastopa u otvorenom polozaju, "podesen" na "otprilike", chip koji je radjen "na uvce" sa razvojnim periodom merenim u minutima, i slicne stvari...sve to radi, ali isto toliko je verovatno da ce da se u sledecih 10 minuta razleteti do Meseca jer je sve to radjeno potpuno napamet, uz cenu (umesto kvaliteta i 100% pouzdanosti) kao glavni parametar, na potpuno stock motoru...Na to mislim.
            Svako se prilagodjava svom BUDZE(nj)tU onoliko koliko moze, ali ne vidim razliku izmedju NX solenoida i nekog drugog(sto moze potvrditi udruzenje americkih potrosaca koje NX solenoide smatra najkvalitetnijim u USA)

            Da je moj auto mapiran na uvce i za par minuta necu poreci jer i ti kao i jos neki prisutni znate za to i nema lazi nema prevare. Ali ja ne bi dao nekom diletantu koji ne zna ni sta je nitro a kamoli kako se prave mape da mi rade oko kola i da dovodim sebe u opasnost. Gore navedene reci jedino Rale moze smatrati kao uvredljive jer je on radio ta kola sto znaci da on nema pojma (U cemu se slazem s tobom)
            A sto se tice razletanja motora to ti niko ne moze garantovati da se nece razleteti(cak ni potpuno novi sistemi)

            P.S. Dokaz o snazi fiatovog motora su mogli videti mnogi sa ovog foruma, jer je auto radio sa totalno idijotski vrednostima protokomera (10x manjim na leru a na punom gasu nije ni dostizao vrednosti koje treba da ima na leru), bez dovoljno goriva da proguta nito koji prodje kroz diznu 41 i da mu nista ne fali

            Tako da mogu biti i vise nego zadovoljan stock postavkom doticnog motora(ali mi ni to ne garantuje da ce raditi savrseno i u buducnosti).

            Originally posted by celic
            Originally posted by 206
            Mozes da chipujes dizela i natovaris mu gomilu N2O i za jedno 500-600 evra. A isto to mozes da uradis i za jedno 2000. Na prvi pogled nema razlike osim u ceni, ali ko u ta dva razlicita pristupa ne vidi NIJEDNU drugu razliku osim one u $$$, onda definitivno o ovoj skupljoj ne treba ni da razmislja jer ne kapira neke stvari.
            To sto si napisao stoji. ali za 50% dobitka bacati 2000e je previse kad sa malo nategnutim chipom mozes dobiti isto to ali za 10-ak puta manju cenu.
            Obrati paznju na prvu recenicu ispod tvog quote-a gde samo kjonstatujem da je (slozicete se svi) malo previse davati 1500e za 45ks (50%) na postojecih 90 a sve se to moze dobiti chipom za 10x manje para. A

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #96
              Originally posted by celic
              Svako se prilagodjava svom BUDZE(nj)tU onoliko koliko moze, ali ne vidim razliku izmedju NX solenoida i nekog drugog(sto moze potvrditi udruzenje americkih potrosaca koje NX solenoide smatra najkvalitetnijim u USA)
              Da, to sto ga oni smatraju najboljim u USA je bas veliki garant kvaliteta To samo govori da je bolji od ostalih, a ne da je dobar - kad je NX ovakav mogu misliti na sta lice ostali...Evo ti pa pogledaj kakav je "kvalitet" u pitanju i sta vozis, u poredjenju sa solenoidom koji nema premca po kvalitetu i pouzdanosti:

              Dobar:


              Najkvalitetniji u USA:



              Oba solenoida su aktivirana 100 sati bez prestanka, nda rasklopljeni i ocisceni. NX, Zex, Venom i ostali su svi do jednog Made In China, izradjeni od najnekvalitetnijih mogucih materijala, i pravljeni kao nogom, uz tehnologiju konstrukcije staru 20 godina.

              Eto, tu je (izmedju ostalog) razlika izmedju sistema od 500 i 1500 evra. Ima h jos mogo, koga interesuje, nek' pogleda par tekstova u FAQ delu ove sekcije.

              Originally posted by celic
              Da je moj auto mapiran na uvce i za par minuta necu poreci jer i ti kao i jos neki prisutni znate za to i nema lazi nema prevare. Ali ja ne bi dao nekom diletantu koji ne zna ni sta je nitro a kamoli kako se prave mape da mi rade oko kola i da dovodim sebe u opasnost. Gore navedene reci jedino Rale moze smatrati kao uvredljive jer je on radio ta kola sto znaci da on nema pojma
              Rale nema veze s time, a sumnjam da ce ti reci bilo sta drugacije nego ja. Rale ce ti na zahtev musterije i njenu odgovornost dodati jos malo nafte, dici pritisak turba, ili ne znam ni ja sta vec. Sta ga briga, radi na tvoj zahtev i tvoju odgovornost, sto ne menja cinjenicu da to radite napamet. Ja uopste ne ulazim u njegovu strucnost posto jako dobro znam sta on zna a sta e zna ili nece da radi - ali mape koje kupujes od malo renomiranijih kuca su detaljno testirane u konfiguraciji kakvoj ih dobijes, i tu ema greske, tacno se zna kako ce se auto ponasati i kakve efekte ili eventualno lose posledice to moze da ima. Ti pojma nemas sta moze da ti se desi cackanjem napamet.

              To je razlika izmedju mape od 100 i 600 evra.

              Svako se protegne koliko moze i uklapa u budzet - OK, stoji to. Ali neko sa normalnim budzetom strpa u motor dodatnih 200KS koristeci najkvalitetnije moguce komponente, i ne razmislja dalje o tome, to ce da radi 100% sigurno i pouzdano. Neko sa manjim budzetom bi TAKODJE da se protegne do 200KS ali nece da plati koliko bi to trebalo da kosta i onda stedi na SVEMU i koristi najveci moguci krs od komponenti, dok mu na pamet ne bi palo da mozda tera manju snagu a ostatak novca potrosi na jacavanje par drugih komponenti cisto da ne bi morao da se prekrsti svaki pt kad udje u auto i stisne dugme...To je problem ove price. To sto ti radis nije "protezanje koliko si dugacak" nego Silovanje-tuning - ima da se nategnem na tih 200KS pa makar crkao i ja i motor, i dodjavola sa pouzdanoscu i sigurnoscu, radi dok radi, kad crkne onda cu da sednem i kukam, ako prezivim...

              Tvoj izbor, tvoj auto, nemam nista protiv, samo napred. Ja imam svoje misljenje o takvom tuningu, i jednostavno ne radim tako. Ti imas svoje, i sve ti je super, dok prvi put ne zakukas...a onda ce Rale biti kriv
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment


              • #97
                Cek, cek to je ovaj sistem...ili mislis na direct port

                NOS Nitrous Oxide Systems specialists offering nitrous kits for both cars and motorcycles. NOS Wizards - the Nitrous Kit specialists.


                389 GBP (britanska funta) = 491,099588 EUR (evro)
                389 EUR (evro) = 308,126913 GBP (britanska funta)

                Po danasnjem kursu, a ugradnja iznosi >>>>>>>>. Ok uracunacemo marzu i transport i dodajmo jos 50% cene.

                To je 750e!!!

                Znaci 750e sistem + ugradnja 750 i dobije se cifra od 1500e

                Nemoj misliti da mislim nesto lose, samo mi je malo skupo. Naravno da ti zelim puno musterija i ako neko bude izrazio zelju da ugradi nitro ovde (ako nece da se cima po inostranstvu), poslacu ga kod tebe.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by 206
                  Ti pojma nemas sta moze da ti se desi cackanjem napamet.

                  To je razlika izmedju mape od 100 i 600 evra.


                  Tvoj izbor, tvoj auto, nemam nista protiv, samo napred. Ja imam svoje misljenje o takvom tuningu, i jednostavno ne radim tako. Ti imas svoje, i sve ti je super, dok prvi put ne zakukas...a onda ce Rale biti kriv
                  Pa mislim da i nemam pojma, ali znam neke koji su cackali uz veliki deo papmeti ovog sveta pa nisu nista uradili. Sto mora da znaci da stock nece raditi kako valja i da sa malo znanja i sredstava, sto na svom primeru mozes najbolje zakljuciti. Uopste ne mislim da je ovo sto sam uradio neko silovanje.

                  Sto se tice ovog drugog i nije mi mnogo bitan motor jer jedva cekam da mu se nesto ozbiljnije desi kako bi se namolio da uzmem novi i mali jaci motor(Isto dizel), ali ni sa nedovoljno goriva uz puno nitra djubre nece da crkne. Mislim da je problem taj sto mi ispari boca ko luda(negde pusta ), jer ih na svakih par dana punim

                  Verovatno se secas na nekim predhodnim forumuma mojih pitanja i kukanja o tome kako nemoze ovo, ne moze ono ali ipak se ispostavilo da sve sto sam zamislio pre 4 godine i sto je bilo nemoguce polovini sveta, napravio sam da radi i to bez ikakvih problema. Totalno mi je sve jedno bio ti u pravu ili ne ali mislim da bi bilo lepo da se ne desi to sto si rekao ali ko zna. Mozda sam ja te srece da mi se ne desi ako ja necu drugi ce se opeci i shvatiti tvoje reci. Ipak ona izreka NI BANDERA U TUDJE DOOPE NIJE NISTA dok ne osetis na svojoj kozi.


                  POZ

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #99
                    Originally posted by celic
                    Cek, cek to je ovaj sistem...ili mislis na direct port

                    NOS Nitrous Oxide Systems specialists offering nitrous kits for both cars and motorcycles. NOS Wizards - the Nitrous Kit specialists.


                    389 GBP (britanska funta) = 491,099588 EUR (evro)
                    389 EUR (evro) = 308,126913 GBP (britanska funta)

                    Po danasnjem kursu, a ugradnja iznosi >>>>>>>>. Ok uracunacemo marzu i transport i dodajmo jos 50% cene.

                    To je 750e!!!

                    Znaci 750e sistem + ugradnja 750 i dobije se cifra od 1500e

                    Nemoj misliti da mislim nesto lose, samo mi je malo skupo. Naravno da ti zelim puno musterija i ako neko bude izrazio zelju da ugradi nitro ovde (ako nece da se cima po inostranstvu), poslacu ga kod tebe.
                    Da to je taj sistem, plus boca od 11lb, TPS prekidac, pletena creva, i progresivni kontroler bez koga je sve preko 60-70KS cista glupost. Sve ukupno oko 800 funti, plus prevoz, carina i PDV. Pa sracunaj koliko to dodje i koliko imam i DA LI uopste imam i jedan jedini evro za ugradnju. Takvim stvarima se bavim iz zadovoljstva, ne da bih zaradio nesto, jer mi takva zarada treba kao lanjski sneg. Ne znam da li pokusavas da budes sarkastican ili da mene napravis nekakvog lopova koji hoce da dere ljude okolo, ili sta je poenta ove tvoje pausalne "racunice"?

                    Po deseti i poslednji put, ja sam ti rekao sta mislim o tome sto ti radis i filozofiji tuninga koju furas, to je tvoja stvar...Tuning je malo drugacija prica od toga sto ti radis, ali to je vec individualna stvar.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment


                    • Nema nikakvog sarkazma ni zelim da napravim od tebe nekog lopova, daleko od toga Nisam znao da je sa kontrolerom koji kosta skoro kao i nitro. A to sta ja radim to je filozofija koja je samo meni poznata, isto kao i tebi tvoja tako da o tome bi bilo previse pricati.

                      Comment

                      Working...
                      X