HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    #16
    standardna pumpa za gorivo na hyundaiu je dora za 50ks shot. Nakon toga polako pada tlak da bi bila jednostavno PREMALA za 75ks.

    Na ovaj coupe smo stavili 50ks single port injector. Pumpu smo stavili od Subaru WRX.

    Problem sa tim jacim pumpama je sto im je protok veci pri istom tlaku, pa na visim okretajima ZALJEVAJU motor. Da se radi kako spada (citaj: da se ima para) onda bi bilo pozeljno napraviti remap i ukloniti taj visak benzina.

    Inace auto ide ko sasav, za ne povjerovati.

    Ali, sad smo mu dodali MaxExtreme (www.noswizard.com) i ide shot od 75ks, ali DIRECT PORT pa javim rezultate.

    Procitajte malo o tim sistemimima i srotu zvanom NOS NX itd itd..

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #17
      Ako je regulator pritiska goriva dobar , ne vidim zasto bi veci protok "prelivao" motor , mozes li mo ovo objasniti, zar se solenoidom ne kontrolise kolicina goriva koja treba da prodje, rezultati i sa 50 i sa 75 shotom me veoma interesuju poz
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • Hic
        CBC Veteran
        • 17.11.2006
        • 185
        • Zagreb. Croatia

        #18
        Regulator pritiska kontrolira pritisak, a ne protok

        Rezultate nemam, jer vlasnik vozila nije mjerio auto (osim ass dyno-a )

        Ali po njegovim rjecima, ide ludjacki. Uglavnom mogu ti poslati njegov mail na PM pa ga pitaj sam.

        Na nekim nasim forumima on je opisao kompletnu instalaciju od A do Ž. sa slikama i svim ostalim. Trenutacno vozi pumpu od subaru wrx-a, a auto je gore prebogat.

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #19
          Jel to Nitti? ako nije posalji mi mail...
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            #20
            da, nitti je

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #21
              vidis da sam informisan.... el narucio taj won kontroler napokon....
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • Hic
                CBC Veteran
                • 17.11.2006
                • 185
                • Zagreb. Croatia

                #22
                ima maxextreme

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  #23
                  E sad par pitanja, (ovo je nittijeva instalacija) koliko sam ukapirao dizna treba da je sto bliza leptiru(sto ovde i jeeste slucaj ) ali me zanima duzina creva do solenoida (koja je po meni ovde predugacka) el igra ovo nekakvu ulogu)?
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #24
                    nebitno, imaces delic sekundice duze vreme uklopa, i to jako mali delic sekunde...

                    Comment

                    • Hic
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2006
                      • 185
                      • Zagreb. Croatia

                      #25
                      Gumice

                      opet krivo.....


                      Duzina je NAJBITNIJA. (pitaj komada )

                      O njoj direktno ovisi snaga i performase.... vise na PM

                      Inace ovo je stari setuo, novi je Autronic SM4 sa Direct Port 4 dizne i kontrolom nitra (po okretajima i gasu...)

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #26
                        pa daj onda sliku jednog takvog sistema da vidimo duzine ?

                        nemoguce je da multi point sistem ima kraca creva...

                        Comment

                        • Hic
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2006
                          • 185
                          • Zagreb. Croatia

                          #27
                          evo ovako



                          kratko i slatko[/img]

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #28
                            i koja su creva duza ?

                            mislim sistemi su razliciti ali su creva priblizno iste duzine...

                            kuda vodi T razvodnik pre plavog ventila ?

                            crno crevo je dovod, a racva se na ventil i jos jedan... jel to za purge ?

                            izmedju razdelnika i ventila je komad slabijeg creva, nije pametno drzati ga pod pritiskom all the time...

                            civi, sliku kog motora si okacio ? jesi primetio da ima "cudan" plinski ventil ? sta ce to tu .....

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #29
                              Slika motora je moja(tj isti je ko moj 2.0) a neznam na koji ventil mislis ako mislis na onaj valjkasti to je solenoid za gorivo... Inace i ja sam citao da je duzina creva najbitnija ... @hic el ono setup sa tvoje selike?
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #30
                                e moj civi ne mozes da prepoznas plinski ventil....

                                Comment

                                Working...
                                X