elem, elektromagnetni ventili imaju kotvu i oprugu, jedan sklop koji ne voli vibracije, pogotovo tako raznovrsne kao sto su na motoru
elem, kad udje u rezonanciju, otvori se ventil sam od sebe, bez obzira koliko je jaka opruga...
isto tako cesto pulsirajuci ventili treba da stoje vertikalno
poz
RAle
eh kad koristis americko smece. Ovi moji mogu stajati bas kak got hoces Naime, nije uopce za uspredbu WON i ostatak kineskih solenoida, pa prodavali se oni pod imenom NOS, NX, Zex itd itd itd...svi su made in china, 100? za kontejner
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Ne upirem ja u marku, vec u samu prirodu el. mag. ventila, svi pa i taj won su osetljivi na vibracije...
to vazi za sve, ali bas sve solenoidne ventile...
ja koristim ventil koji za mene pravi jedna firma po porudzbini, znaci nije kopija necega vec proracunat i konstruisan ventila za tu svrhu, firma postoji 40 godina i garantuju za svoj ventil...
12v DC 35W namotaj
max 1000 ciklusa po minuti = 16.6 Hz pulsiranje
radna temperatura od -95 do + 105 stepeni
sa rupom od 1.2mm
sediste od teflona
kuciste od ekstrudiranog mesinga
Nije sve u tome sto si napisao, barem sto se tice solenoida. JAKO je vazan unutarnji dizajn, a ne samo jel rade ili ne rade, kuzis?
Predlazem da se registriras na forum na ovoj adresi www.forum.nitrous-advice.com i procitas malo o UNUTARNJEM DIZAJNU solenoida, pa ce ti PUNO stvari biti jasnije, koje se ticu same distribucije nitra, pa ces vidjeti da su tvoji solenoidi u stvari samo obicni KVALITETNI solenoidi, POPUNO NEPRIKLADNI ZA PERFORMANSE (barem kada govorimo o VRHUNSKIM performansama jednog nitro solenoida).
A onda diskutiramo dalje, vidjet ces i sam koliko stvari ce ti se posloziti kada to procitas.
Ljudi samo polako necu ja da guram 200ks u motor , samo ocu 50ak ks(100nm) onako cisto da bude kvalitetno SIGURNO i NE stetno po motor , tako da manite te price o EXTREEMNIM performansama....
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Ajde da ne otvaram novi topic za istu temu. Zanima me NOS varijanta za Mazdu 323 1324ccm 16v 53kw/75ks benzinac. Isto pitanje kao civi ne trazim da poletim na mesec nego da li moze na ovo moje stabilna varijanta do 50ks.Unapred hvala .
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Ne zezam te uopce. Dakle Ibiza 80ks, i WON sistem sa 110ks. Progresivni kontroler, OMV 100okt dostupan na svim OMV benzinskim pumpama u Hrvatskoj....i radi vec godinu dana i bezbroj boca.
@hic daj malo detalja, jel to moze malo slabije od 110ks , konkretno moj primer 1,3 75ks bey diranja sta bi moglo da ide a da nije 2-3 ks+ i koliko bi kostalo?
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
kosta mnogo, multiport sistem + kontroler jednako mloogo
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment