Videcu u kakvom je stanju kad je skinem, da ne ostrim razanj a zec u sumi...
M3 projekat
Collapse
X
-
Originally posted by 206Obe su plave...
Desno je nova, nema lamelu sa krakovima nego full-surface cerametallic frikcioni materijal.Nova je vise "parisko plava" da ne kazem teget. Ali tema ove emisije nisu boje...
Elem, mislio sam da je ova lamela sa sest krakova jaca zbog manje povrsine nalijeganja ali sam, po svemu sudeci, pogrijesio
Kako se taj cerametallic ponasa u voznji? Koliko mi je poznato metalna kvacila su "binarnog" tipa (). Mada, cini mi se da su ljudi iz Maptuna pomislili o tome...
Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
A ja bio u Temerinu, ono kobno vece, kad mi se desio peh... pih...
Lepa korpica, bas lepa, mislim da bi mi menjac i pre otisao sa tom korpomSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Oba seta su iz Maptuna.
Mirdza, po toj logici lamela sa jednim krakom bi trebala da je najjaca, a?Lamela sa najvecom nalegajucom povrsinom najbolje prenosi momenat, samo je trik u tome da imas dovoljno jaku korpu koja moze dovoljno jako da pritisne toliku povrsinu na zamajac i da je drzi tamo da ne kliza...
Cerametallic nije metalno kvacilo, malo je drugacije od metalnog (sinterovanog) u smislu da donosi najbolje od oba sveta jer je razlika u sposobnosti hvatanja minimalna, a mnoooogo se bolje ponasa nego sinter. Osim toga, kao sto vidis, ima opruge i daleko od toga da je neupotrebljivo, cak stavise, u voznji se ne ponasa (tvrdoca, hvatanje itd...) nista drugacije nego sasvim obicno kvacilo.
Menjac bi ti verovatno drzao jos duuugo da imas dobre gume i amortizere jer nije momenat taj koji ubija menjace i lomi zvona nego startovi iz mesta i nagli gas na autu kome je veliki deo tezine napred, a amortizeri i gume nisu bas pravljeni za "skakutanje" po nasim putevima, pa svaki put kad poskoci pod gasom i vrati se nazad, jedno 2x vece dinamicko opterecenje lupi u zvono, nije ni cudo sto je puklo...
Comment
-
-
Originally posted by 206po toj logici lamela sa jednim krakom bi trebala da je najjaca, a?
A sad ozbiljnije - koiko sam upucen u sinter lamele, sto manje kraka imaju to se "agresivnije" ponasaju i manje klizu (primjeri iz vidjenja i iz medija - sto vise kraka to lamela slabije drzi ali se ponasa civilizovanije). Po nekoj logici veca je sila koja djeluje na jedinicu povrsine, itd. Opet, sa druge strane, to joj samo pomaze u klizanju... Mislim da je to vrsta "narodnog lijeka" za slabu korpu pa drzanje kvacila pojacavaju na taj nacin. Elem, nije ni bitno - vazno je da radi!
Kardan je od ugljenicnih vlakana? Ili titanuranmegazajebanonesto...Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Kako god, radice.
Karbonski kardan, iz jednog dela, nema centralni lezaj kao ovaj sada, vec samo gumu napred koja se kaci na menjac, i jedan zglob pozadi, kod diffa.
Sva razlika se svodi na povecan max. moment koji moze da prenese, stara drzi do 550-600Nm, nova preko 700.
Comment
-
-
Comment
-
Comment