Trionic 5 moze da tera injektore do 1400 , remaping prema MAP senzoru 3 bara .. 700KS 700Nm na 7000 rpm je zasad max vadjeno sa T5
Naravno da tvoja turbina moze da daje uvek iste pritiske kao GT30R ali sa puno nizom temperaturom u****, sto daje vecu masu vazduha u motoru.
TuRbinsko kuciste je na tvojij turbini vece i daje mogucnost za nizi protivpritisak, dakle da ides sa snagom u vece obrtaje. Ovde se jasno vidi da je GT30R na T25 flanshni chep, vidis kako su spustili momenat preko 6K rpm bash iz razloga da negreje previshe
Ovde vidis o chemu pricham, kako je kod Maptuna peglan momenat u idealn ravan, vidis po prirastu snage.
PS: Nordic kriva od Robbanovog kad je vozio 10,49@402m
jbg. prednja vuca 5 sec 0-100 pa jos 5,5 sec 100-227km/h
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
alal vera...nego,
Da ti se nije se pohvalio za sinocni rezultat na kuglanju?
Slikali smo da postavi na forum ali valjda ga sramota...i njega i duleta sam oprao...I jos me ne boli koleno...
Morao sam izvesnog gospodina da pustim da me pobedi u kuglanju da dobijem lagere i nosac menjaca... Daklem, stigli, krenulo montiranje trapova - das ist ajne klajne disk und amortizer
E sad, treba da napravim jos neki par distancijala da bi disk i klesta od E36 M3 mogli da se stave na glavcinu od E30 M3, pa da ovo cudo konacno smontiramo i postavimo na tockove, otkotrljamo do dizalice i krenemo da hvatamo pravac kardana za nosace motora - i onda farbanjeee
The difference between men and boys is the price of their toys
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Juche sam inache saznao da je ovaj tvoj beli jedini EVO kod nas a mozhda i u komshiluku.U njemu je u neko doba bio 2.5.Ne znam dal si znao al eto sad imash josh veci unikat
Nego, hajde ovako, oko neceg drugog da vidimo. Na autu ce biti postavljen kocioni sistem bez ABS-a, dakle kocioni cilindar sa 2 izlaza, 1 za zadnje i drugi za prednje tockove. Takodje, tu ce biti i hidraulicna rucna, sa posebnim kocionim, i line lock - kuglicni ventil za blokiranje prednjih tockova za burnout. Kako sve to povezati? OK, imam prilicno dobru ideju gde sta i u sta ide, ali evo, da vidimo kako i sta. Ono kako sam ja mislio je sledece:
- line lock ventil ide na vod za prednje kocnice, dakle izmedju glavnog kocionog i prednjih kocnica, pre razdvajanja na svaki tocak posebno.
- hidraulicna rucna ide na vod za zadnje kocnice jer je protocna - kad nije aktivirana ulje za zadnje kocnice normalno prolazi kroz cilindar na rucnoj kad se stisne pedala, napred-nazad. Kad je rucna povucena, koci samo zadnje (potiskuje samo ulje koje se u tom trenutku nadje u vodu od cilindra do zadnjih kocnica) a ulaz se blokira, postaje nepovratan, da ne pljusne tecnost nazad kroz posudu za ulje, dakle tecnost u ulaznom vodu do posude se ne sabija.
Zamerke, primedbe?
The difference between men and boys is the price of their toys
Kako funkcionise taj line lock, ako hvata isto kao hidraulicna rucna onda ide na prednji vod, ali meni bi bilo logicnije da kad ga ukljucis blokira funkcionisanje voda(lock) pa da se njime zakljuca vod ka zadnjim tockovima(posto je RWD) a da ti pedala normalno koci i otpusta prednje diskove. Inace zar zadnja klesta nemaju poseban vod za rucnu (hidraulicnu ili mehanicku) kako je to na originalnom e36 M3?
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Ajde ponovo procitaj sta sam gore napisao, i cemu sluzi linelock u stvari? Zasto bih hteo da blokiram zadnje tockove kod burnouta da bi te iste tockove zagrejao pred start?
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment