M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Kako god okrenes, bice ovo jaaaaaako zeznut motor

    Da li ce taj program i Trionic 5 moci da iskoriste extra potencijal GTxxR?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Trionic 5 moze da tera injektore do 1400 , remaping prema MAP senzoru 3 bara .. 700KS 700Nm na 7000 rpm je zasad max vadjeno sa T5
      Naravno da tvoja turbina moze da daje uvek iste pritiske kao GT30R ali sa puno nizom temperaturom u****, sto daje vecu masu vazduha u motoru.
      TuRbinsko kuciste je na tvojij turbini vece i daje mogucnost za nizi protivpritisak, dakle da ides sa snagom u vece obrtaje. Ovde se jasno vidi da je GT30R na T25 flanshni chep, vidis kako su spustili momenat preko 6K rpm bash iz razloga da negreje previshe

      Ovde vidis o chemu pricham, kako je kod Maptuna peglan momenat u idealn ravan, vidis po prirastu snage.



      PS: Nordic kriva od Robbanovog kad je vozio 10,49@402m

      jbg. prednja vuca 5 sec 0-100 pa jos 5,5 sec 100-227km/h
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Alex-bgd
        CBC Senator
        • 27.03.2005
        • 270
        • Beograd

        alal vera...nego,
        Da ti se nije se pohvalio za sinocni rezultat na kuglanju?
        Slikali smo da postavi na forum ali valjda ga sramota...i njega i duleta sam oprao...I jos me ne boli koleno...
        Mislim da znam koliko ne znam

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Debeli... Cuti, NEMOJ da sirim pricu sta i kako stvari STVARNO stoje
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Morao sam izvesnog gospodina da pustim da me pobedi u kuglanju da dobijem lagere i nosac menjaca... Daklem, stigli, krenulo montiranje trapova - das ist ajne klajne disk und amortizer



              E sad, treba da napravim jos neki par distancijala da bi disk i klesta od E36 M3 mogli da se stave na glavcinu od E30 M3, pa da ovo cudo konacno smontiramo i postavimo na tockove, otkotrljamo do dizalice i krenemo da hvatamo pravac kardana za nosace motora - i onda farbanjeee
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                O pa to ce da bude spremno za batajnicu ?
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • Kanarinac
                  CBC Senator XXL
                  • 08.10.2004
                  • 2870
                  • BG,Weedikovac

                  Juche sam inache saznao da je ovaj tvoj beli jedini EVO kod nas a mozhda i u komshiluku.U njemu je u neko doba bio 2.5.Ne znam dal si znao al eto sad imash josh veci unikat

                  I love my

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Bio je on i grupa A svojevremeno
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Bio je on i omotan oko bandere svojevremeno

                      Znaci, M3 Aero Evolution
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        jednom rjecju

                        revolution3

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          M3 "A"ERO EVOLUTION TRIP
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Hmmmm nije ni to lose

                            Nego, hajde ovako, oko neceg drugog da vidimo. Na autu ce biti postavljen kocioni sistem bez ABS-a, dakle kocioni cilindar sa 2 izlaza, 1 za zadnje i drugi za prednje tockove. Takodje, tu ce biti i hidraulicna rucna, sa posebnim kocionim, i line lock - kuglicni ventil za blokiranje prednjih tockova za burnout. Kako sve to povezati? OK, imam prilicno dobru ideju gde sta i u sta ide, ali evo, da vidimo kako i sta. Ono kako sam ja mislio je sledece:

                            - line lock ventil ide na vod za prednje kocnice, dakle izmedju glavnog kocionog i prednjih kocnica, pre razdvajanja na svaki tocak posebno.
                            - hidraulicna rucna ide na vod za zadnje kocnice jer je protocna - kad nije aktivirana ulje za zadnje kocnice normalno prolazi kroz cilindar na rucnoj kad se stisne pedala, napred-nazad. Kad je rucna povucena, koci samo zadnje (potiskuje samo ulje koje se u tom trenutku nadje u vodu od cilindra do zadnjih kocnica) a ulaz se blokira, postaje nepovratan, da ne pljusne tecnost nazad kroz posudu za ulje, dakle tecnost u ulaznom vodu do posude se ne sabija.

                            Zamerke, primedbe?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Memphis_Raines
                              CBC Član
                              • 07.12.2006
                              • 99
                              • NBG Blok 30

                              Kako funkcionise taj line lock, ako hvata isto kao hidraulicna rucna onda ide na prednji vod, ali meni bi bilo logicnije da kad ga ukljucis blokira funkcionisanje voda(lock) pa da se njime zakljuca vod ka zadnjim tockovima(posto je RWD) a da ti pedala normalno koci i otpusta prednje diskove. Inace zar zadnja klesta nemaju poseban vod za rucnu (hidraulicnu ili mehanicku) kako je to na originalnom e36 M3?
                              The time you enjoy wasting is not wasted time
                              Growing old is mandatory, growing wise is optional

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Ajde ponovo procitaj sta sam gore napisao, i cemu sluzi linelock u stvari? Zasto bih hteo da blokiram zadnje tockove kod burnouta da bi te iste tockove zagrejao pred start?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X