Plavi displej je merac temperature vazduha pre i posle IC-a.
Lambda merac ne znam cemu bi mi sluzio...A/F ratio je podatak kojim se posredno moze utvrditi mnogo bitniji parametar rada motora, a to je EGT, sto bi znacilo da ako imate EGT merac, imate direktan uvid u to sta se desava u motoru i lambda merac je potpuno nepotreban.
Shift light + knock warning light su u kutijici izmedju volana i cajgera, vidi se par dioda kako vire. I treba da izbija oci
0-100 je totalno irelevantan podatak, 100-200 kako kad, obicno ispod 8 sekundi sa 1 saltanjem, 400m ne znam a i da znam necu vise ni rec da kazem, jer ce onda obavezno da se nakaci kakav kreten koji ce da smara sa kojekakvim upadicama i pametnim komentarima. Max, pojma nemam, ali sudeci po dosadasnjim voznjama, 330-340 nije uopste nedostizna cifra, ali nije bas najprijatniji osecaj tako da se oko toga ne bih preterano umarao.
Lambda merac ne znam cemu bi mi sluzio...A/F ratio je podatak kojim se posredno moze utvrditi mnogo bitniji parametar rada motora, a to je EGT, sto bi znacilo da ako imate EGT merac, imate direktan uvid u to sta se desava u motoru i lambda merac je potpuno nepotreban.
Shift light + knock warning light su u kutijici izmedju volana i cajgera, vidi se par dioda kako vire. I treba da izbija oci

0-100 je totalno irelevantan podatak, 100-200 kako kad, obicno ispod 8 sekundi sa 1 saltanjem, 400m ne znam a i da znam necu vise ni rec da kazem, jer ce onda obavezno da se nakaci kakav kreten koji ce da smara sa kojekakvim upadicama i pametnim komentarima. Max, pojma nemam, ali sudeci po dosadasnjim voznjama, 330-340 nije uopste nedostizna cifra, ali nije bas najprijatniji osecaj tako da se oko toga ne bih preterano umarao.
Comment