POstoje zanje vuče koje nemaju krutu trubu od diferencijala. Imaju poluosovine kao i prednja vuča..
M3 projekat
Collapse
X
-
-
Lanee koliko se secam poluosovine su stizale zajedno sa zglobovima i dozivotnokm garanciom.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
@Jamal
po dyno mapi nikako nisi mogao da zakljucis da je full boost na 4000+U stvari full pritisak je vec negde na oko 3500...Za ovu velicinu turba i kubikazu motora to uopste nije visoko, odnosno kasno.
Dalje - sta se desava sa boost surge-om? Ili ti malo mesas termine (jer WG nema nikakve veze sa time) ili je pitanje malo nesretno sroceno...Nisam ni imao problem sa surge-om, ako je BOV pravilno dimenzionisan, postaljen i podesen, nema razloga ni da imas problem te prirode. Surge se moze pojaviti i na najmanjem zamislivom turbu, nema veze sa velicinom.
Iz drugog dela bih rekao da bi morao malo da poradis na osnovama rada turbaElem, odredjivanje tipa core-a turba, same velicine i medjusobnog odnosa kompresorskog i turbinskog kola nije matematika koja moze da se do kraja objasni u tri recenice. Najkrace receno, turbo je dimenzionisan tako da ima kapacitet da naduva oko 650-670KS, dok mu relativno malo turbinsko kolo omogucava da ima prilicno dobar spoolup ne zrtvujuci puno potencijalne snage.
Turbo se, kao sto je receno, vrti pa vrti, a dok je u optimalnom opterecenju vrti se konstantnom brzinom. Nijedan turbo motor ne radi vecinu vremena u obrtajima i rezimu gde je turbu "najprijatnije", ubrzavanja, kocenja, itd - sve to usporava i ubrzava turbo, sto je i normalno, za to je pravljen, i ne smeta mu. Ball bearing, kao sto je ovaj, ima jos manji spoolup i duzi rok trajanja nego obican turbo, i kod svih se rok trajanja meri desetinama hiljada km, pa i vise. Prica da ce se lageri nesto ekstremno ostetiti ako se turbo ne vozi stalno u optimalnom polju rada nema puno veze sa realnoscu. OK, umesto 100.000, preci ce 99.000km pre remonta...
Optimalno opterecenje nema veze sa surge-om. Surge je pojava kada komprimovani vazduh u usisu, po zatvaranju klapne gasa, nema kuda da pobegne zbog loseg stelovanja, kapaciteta, mesta postavljanja ili stelovanja BOV-a - pa se vraca na lopatice turba, usporavajuci ih. To uzrokuje ostecenja lezajeva turba i onaj karakteristican SSSsss-scsccscs zvuk, turbo lopatice "seckaju" vazduh vracen na njih. Surge se ne desava na pravilno zamisljenim i izvedenim instalacijama. Odrzavanju brzine rotacije lopatica pomaze i ako se koristi recirkulacioni BOV, koji otpusteni vazduh iz u**** vraca pred usis u kompresorsko kolo, pomazuci da se odrzi brzina rotacije lopatica.
Jasnije sad?
@Uzelac
Kako mislis da zadnja vuca funkcionise, sa kruto spojenim poluosovinama na diferencijal?Naravno da ima homokineticke zglobove.
@Lanee
Zglobovi su, po dimenzijama i specifikaciji, kao sto je bila fabricka ugradnja na E28 M535i. Isti su projektovani od strane fabrike BMW kao debelo predimenzionisani, i masovno se koriste za highpower instalacije na BMW-ima, jer maltene nikad ne pucaju.
Potrosnja? Heh...Recimo da zna da potrosi litar na kilometar, ali u zaista najekstremnijim mogucim uslovima. U normalnoj voznji, sto podrazumeva cruise od recimo 140, pa malo do 200+, pa opet 140, pa onda debelo preko 200+, pa opet 140 - Vrbas-Bg prosecno oko 12l/100km, ne vise od toga. Zasto bi? Na 140 km/h motor se vrti na jedva 3000rpm u 6-toj i radi maltene kao atmosferac, jos uvek u potpritisku, sa prenosom koji ga tera na 200 na nekih 4200rpm...Duuuugacak prenos, i auto jedno 300kg laksi od Lancera, naravno da ce da trosi manje
Comment
-
-
Comment
-
-
Opet si vracao cajger
Malo kilometara na sat ima
Kojom metodom je ovo radjeno?
Uglavnom prelepo je.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Cajgeri 'ladno bolji nego original
Ako se ne varam volan sa E46, trokraki? Pošto je multifunkcionalni, da li je sve u originalnoj funkciji ili si i tu radio tuning pa npr. uljučuješ nitro na komandi tempomata?
Comment
-
-
Cajgeri su uradjeni onom svetlecom folijom, plasmatacho, pa su dodate providne kazaljke sa E36 i dodatne crvene diode za njih, pa sve zajedno izgleda skoro isto kao i DEFI cukice.
Volan sa E46, trokraki....eeeee, razocara me covek. Sa CSL-a. A cemu sta sluzi, prelistaj malo prethodnih 80-ak strana za kaznu
Dugmici aktiviraju N2O, hladjenje interkulera (ili oba istovremeno, zavisi koji je ukljucen na centralnoj konzoli), i linelock.
Comment
-
-
206, svaka ti cast, uspeo si da napravis auto star 20god+ u modernoj verziji kako to dolikuje, i divim ti se kako si do detalja gledao, ovo je definitivno najbolji projekat na nasim prostorima ikada, stvarno svaka cast.
Cajgeri su legli brutalno, a za ove gluposti i price oko 260kmh, pa kome to realno treba pored gps na tim vecim brzinama.
Nego napisao si ranije koliko si ga vozio letos, a jel imas sada neke detaljnije informacije, 0-100, max koliko bi trebalo da bude, i orijentaciono 400m ?
Comment
-
Comment