M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    POstoje zanje vuče koje nemaju krutu trubu od diferencijala. Imaju poluosovine kao i prednja vuča..
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Lanee koliko se secam poluosovine su stizale zajedno sa zglobovima i dozivotnokm garanciom.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        @Jamal

        po dyno mapi nikako nisi mogao da zakljucis da je full boost na 4000+ U stvari full pritisak je vec negde na oko 3500...Za ovu velicinu turba i kubikazu motora to uopste nije visoko, odnosno kasno.

        Dalje - sta se desava sa boost surge-om? Ili ti malo mesas termine (jer WG nema nikakve veze sa time) ili je pitanje malo nesretno sroceno...Nisam ni imao problem sa surge-om, ako je BOV pravilno dimenzionisan, postaljen i podesen, nema razloga ni da imas problem te prirode. Surge se moze pojaviti i na najmanjem zamislivom turbu, nema veze sa velicinom.

        Iz drugog dela bih rekao da bi morao malo da poradis na osnovama rada turba Elem, odredjivanje tipa core-a turba, same velicine i medjusobnog odnosa kompresorskog i turbinskog kola nije matematika koja moze da se do kraja objasni u tri recenice. Najkrace receno, turbo je dimenzionisan tako da ima kapacitet da naduva oko 650-670KS, dok mu relativno malo turbinsko kolo omogucava da ima prilicno dobar spoolup ne zrtvujuci puno potencijalne snage.

        Turbo se, kao sto je receno, vrti pa vrti, a dok je u optimalnom opterecenju vrti se konstantnom brzinom. Nijedan turbo motor ne radi vecinu vremena u obrtajima i rezimu gde je turbu "najprijatnije", ubrzavanja, kocenja, itd - sve to usporava i ubrzava turbo, sto je i normalno, za to je pravljen, i ne smeta mu. Ball bearing, kao sto je ovaj, ima jos manji spoolup i duzi rok trajanja nego obican turbo, i kod svih se rok trajanja meri desetinama hiljada km, pa i vise. Prica da ce se lageri nesto ekstremno ostetiti ako se turbo ne vozi stalno u optimalnom polju rada nema puno veze sa realnoscu. OK, umesto 100.000, preci ce 99.000km pre remonta...

        Optimalno opterecenje nema veze sa surge-om. Surge je pojava kada komprimovani vazduh u usisu, po zatvaranju klapne gasa, nema kuda da pobegne zbog loseg stelovanja, kapaciteta, mesta postavljanja ili stelovanja BOV-a - pa se vraca na lopatice turba, usporavajuci ih. To uzrokuje ostecenja lezajeva turba i onaj karakteristican SSSsss-scsccscs zvuk, turbo lopatice "seckaju" vazduh vracen na njih. Surge se ne desava na pravilno zamisljenim i izvedenim instalacijama. Odrzavanju brzine rotacije lopatica pomaze i ako se koristi recirkulacioni BOV, koji otpusteni vazduh iz u**** vraca pred usis u kompresorsko kolo, pomazuci da se odrzi brzina rotacije lopatica.

        Jasnije sad?

        @Uzelac

        Kako mislis da zadnja vuca funkcionise, sa kruto spojenim poluosovinama na diferencijal? Naravno da ima homokineticke zglobove.

        @Lanee

        Zglobovi su, po dimenzijama i specifikaciji, kao sto je bila fabricka ugradnja na E28 M535i. Isti su projektovani od strane fabrike BMW kao debelo predimenzionisani, i masovno se koriste za highpower instalacije na BMW-ima, jer maltene nikad ne pucaju.

        Potrosnja? Heh... Recimo da zna da potrosi litar na kilometar, ali u zaista najekstremnijim mogucim uslovima. U normalnoj voznji, sto podrazumeva cruise od recimo 140, pa malo do 200+, pa opet 140, pa onda debelo preko 200+, pa opet 140 - Vrbas-Bg prosecno oko 12l/100km, ne vise od toga. Zasto bi? Na 140 km/h motor se vrti na jedva 3000rpm u 6-toj i radi maltene kao atmosferac, jos uvek u potpritisku, sa prenosom koji ga tera na 200 na nekih 4200rpm...Duuuugacak prenos, i auto jedno 300kg laksi od Lancera, naravno da ce da trosi manje
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • VR6
          CBC Senator XXL
          • 31.10.2004
          • 512
          • Sarajevo

          Daj nam kakvih jubito video klipova novih, ak ima.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Rototest @ Maptun

            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Cajgeri koncacno gotovi, final look:



              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Opet si vracao cajger
                Malo kilometara na sat ima
                Kojom metodom je ovo radjeno?
                Uglavnom prelepo je.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica



                  Cajgeri 'ladno bolji nego original

                  Ako se ne varam volan sa E46, trokraki? Pošto je multifunkcionalni, da li je sve u originalnoj funkciji ili si i tu radio tuning pa npr. uljučuješ nitro na komandi tempomata?
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • BGILLEGAL
                    CBC Senator XXL
                    • 22.05.2006
                    • 653
                    • Beograd

                    ma jok, nitro je uvek ukljuce, dozira preko polugica + i -

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Cajgeri su uradjeni onom svetlecom folijom, plasmatacho, pa su dodate providne kazaljke sa E36 i dodatne crvene diode za njih, pa sve zajedno izgleda skoro isto kao i DEFI cukice.

                      Volan sa E46, trokraki....eeeee, razocara me covek. Sa CSL-a. A cemu sta sluzi, prelistaj malo prethodnih 80-ak strana za kaznu

                      Dugmici aktiviraju N2O, hladjenje interkulera (ili oba istovremeno, zavisi koji je ukljucen na centralnoj konzoli), i linelock.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        ovu sto je vuk izlomio ostavi zbog radi protiv uroka

                        cajgeri i tabla 10+ . btw, pozicija za volanom mi savrseno odgovara kez
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          tabla sija kao Las Vegas, to da bolje ne vidi nista po noci kad vozi

                          Moram da zapazim i shalt lampu koju niko ni primetio nije....
                          A maestralno je ugradjena

                          Comment

                          • Player
                            CBC Senator XXL
                            • 13.04.2006
                            • 458
                            • Novi Sad
                            • Alfa Romeo GTV V6 TB

                            Vrh kako izgleda

                            A za chega sluzhi ona chukica desno od pritiska goriva, onaj plavi displej?
                            Jel to AFR?

                            I gde je shift light?
                            Objects in the mirror appear
                            TO BE LOSING !!!

                            Comment

                            • Uzelac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2006
                              • 1717
                              • munZe

                              na volanu, izmedju velikih cajgera i volana ?

                              Izgleda odlicno, zaista. Mozda presvetlo, ali kapiram da ste ubacili dimmer
                              work in progress

                              Comment

                              • mishio
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2007
                                • 1204

                                206, svaka ti cast, uspeo si da napravis auto star 20god+ u modernoj verziji kako to dolikuje, i divim ti se kako si do detalja gledao, ovo je definitivno najbolji projekat na nasim prostorima ikada, stvarno svaka cast.

                                Cajgeri su legli brutalno, a za ove gluposti i price oko 260kmh, pa kome to realno treba pored gps na tim vecim brzinama.

                                Nego napisao si ranije koliko si ga vozio letos, a jel imas sada neke detaljnije informacije, 0-100, max koliko bi trebalo da bude, i orijentaciono 400m ?

                                Comment

                                Working...
                                X