Merili deset puta, kako god premerimo van linije haube viri i crevo na usisu i vrh turba...auuu, te moramo da dignemo haubu, te da spustimo motor, te ovo te ono...iz ciste zafrkancije rekoh daj da probamo da stavimo haubu. Stavimo haubu ona legne i bez problema se zatvori A mi u cudu...
The difference between men and boys is the price of their toys
Merili deset puta, kako god premerimo van linije haube viri i crevo na usisu i vrh turba...auuu, te moramo da dignemo haubu, te da spustimo motor, te ovo te ono...iz ciste zafrkancije rekoh daj da probamo da stavimo haubu. Stavimo haubu ona legne i bez problema se zatvori A mi u cudu...
extra barem neshto da bude iz prve kako treba...
dokle se stiglo sa kojekakvim "bubicama" koje smo videli na video clipu i ovom i prethodnom
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Vidi ga ovaj duhoviti omladinac Ti kao ne znas koliko moze da razvije, a?
Simpaticno.
Sa Penjinim projektom nisam upoznat, ali ona prosla Astra je isla opasno, sta god da pravi nece biti naivno...
Sto se tice bubica i stucanja koje smo imali, reseni su, samo sto cemo do daljnjeg (odnosno dok auto ne bude kompletno spreman za pravu voznju) izbegavati da palimo auto i drndamo motor mnogo jer Trionic jos uvek nije uradio adaptaciju - za to je potrebno da se auto izveze na autoput i navrti na jedno 200-220 A za to ipak moram biti siguran da cu i ostati na putu.
The difference between men and boys is the price of their toys
e jbg.....penja sklapa corsu (kockicu) i stavio je motor uz astre,sobzirom na lakocu tog auta trebao bi dosta bolje da ide od astre!!!!!!!
mada to tebe ne zanima jer opet ne moze da ti parira sto se tice bmw-a.....po mom nekom misljenju tebi ce konkutencija biti petosevic .......
pa mozda sa onim coswort-om ili sa porseom....ili sta vec vozi!!!ja to ne pratim toliko ali tebi skidam kapu sa glave sta si uradio od oba auta!!!!!nemam sta da ti kazem sem SVAKA CAST !!!!!!!!!!!!!!! najbrzi na ulici,najbrzi na stazi.......
Nego, imam mali problem, daj da resimo i to: moram da odredim dimenzije i odnos kocionih cilindara napred/nazad. To moze da se uradi napamet, pa da rizikujem da mi blokiraju zadni pre prednjih ili obrnuto. Da se to ne bi desavalo poenta je da se maksimizira kociona sila pozadi, i izjednaci sa kocionom silom napred pri maksimalom kocenju, a da bi se uradilo tako nesto, potrebno je znati par podataka.
E sad, ja sam priblizno odredio neke parametre potrebne za odredjivanje velicine cilindara, medjutim to nece valjati - da bi to bilo OK, potrebno je da izracunam transfer mase napred/nazad pri kocenju, odnosno da odredim visinu centra mase auta. Sve ostalo mogu da izmerim ili preracunam relativno lako, osim ovog podatka koji itekako utice na racunicu. Da bih ovo uradio, treba mi vaga koja moze da meri pojedinacne osovine, ili jos bolje pojedinacne tockove.
Zna li neko gde bih mogao da nadjem (idealno bi bilo) one male vagice koje se podmecu pod tockove (corner scales), da li to neko od trkaca ima, od koga ili gde bih to mogao da pozajmim? Moze i neka druga vaga, ali bih onda morao auto da slepam do nje, zezam se sa time, itd...
I drugo pitanje, da slucajno neko ne zna (mada ne verujem...) dinamicki raspored mase za E30 (bilo koji, M3, 325...) pri kocenju? Znaci, staticki raspored mase je 53/47, kod kocenja to je blize 70/30 ili tako nesto, ali je tacan podatak jako bitan...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment