M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    TO STO DRUGI KAZU, NIJE ISTINA

    Tacno je ovako kako sam ti rekao, tako makar proizvodjac tvrdi E sad, da ne bude da je to tako zato sto je neko tako rekao, nije tesko skapirati ni zasto je to tako - kaliper ima crossfed ventil koji raspodeljuje hidraulicni pritisak do svih cilindara jednako, mada bi to bilo tako i bez tog ventila zbog principa spojenih posuda. Veci klip zahteva veci pritisak da bi radio punom silom, dakle i aktivira se samo pri jacim kocenjima. Rezultat je dobra modulacija kocenja i max sila onda kada je potrebna.

    Auto nema servo niti ce ga imati, jednostavno fizicki nema mesta za njega. Sila kocenja nije do kvadricepsa vec do pravilnog dimenzionisanja cilindara...malo eksperimentisanja i ima ne da koci nego da baca i sidro i razvija padobran
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      To sto proizvodjac tvrdi, propaganda, sto vecina kazu nije istina

      Ne znam sta je crossfeed ventil, procitao sam da se hvale da su obje grupe klipova spojene kroz samo tijelo klijesta. Ali ako nema poseban ventil koji bi iskljucivao pojedine klipove pri manjim pritiscima u sistemu onda su svi aktivni cijelo vrijeme. Veci klip zahtijeva manji pritisak da bi proizveo jednaku silu, odnosno proizvodi vecu silu pri istom pritisku.

      Da ne tupim previse, ako nema znacajnih odstupanja od teorije spojenih posuda klipova i tako toga onda bi morala biti samo raspodjela sile na kocione plocice.

      Da li je na tim klijestima naglasena montaza prema smijeru rotacije diskova u njima?
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Jeste, ali raspored je takav da ti se obavezan pravac kacenja i ne uklapa u objasnjenje

        Ipak je istina ovaj put, ono sto propaganda kaze Veci klip se ukljucuje samo kod jaceg stiska na pedalu, obicno koce samo ovi manji.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          Pa ima li neki posebni ventil koji regulise kada ce da se ukljuci veci cilindar?

          Izgleda da sam gore pogresno naveo da se plocice pojacano trose na "izlazu" klijesta, ali povrsno sam citao. Uglavnom sve sto sam na brzinu nasao na netu upucuje na raspored sile po plocici prvenstveno u cilju ravnomjernijeg trosenja istih.
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • BGILLEGAL
            CBC Senator XXL
            • 22.05.2006
            • 653
            • Beograd

            Dobar Dobar, gledasmo ga veceras na Banjici. Auto je za svaki respect. Sve po PS-u i mnogo kvalitetnije izgleda nego na slikama. Vidi se da je unezveren i da boga pitaj kolko ce konja na valjcima da puca... Ako vec nije izmereno neshto pa se drzi u tajnosti. Verujem da je tako, al ajde. Inace respect 10+. Samo resi kako ce taj auto da grize za asvalt i to je to...

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              bio je na banjici jedan interesantan karakter iz crtanog filma koji je rekao da ce da pojede graph sa dynojet-a u stampanoj formi ako na tocku ima vise od 300ks

              Pukao sam od smeha...

              Danas , skoro pa ceo dan voznja i maltretiranje... Motor nije ni osetio... Sljaka savrseno !

              Svecano su uklonjeni i celofani, te se nadam da ce nadlezna osoba da okaci neku lepu slicicu u full coloru da ko nije video uzivo, malo napari oci

              Ja ko sto vidite preziveo , nisam hepekiran, doduse programator je i dalje mvtav...

              Laku noc!

              RAle

              Comment

              • 24v
                CBC Senator XXL
                • 11.12.2004
                • 479
                • Beograd, Karaburma

                Hmmm



                :kadr :kadr :kadr
                I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  300KS?

                  Iskreno, mene bi sve ispod 450 na tocku pomalo razocaralo, cak iako finalni program jos uvek nije u Trionicu

                  Ne znam samo kako je taj lik, koji god da je, ocenio da, eto bas 300 bi mogao da ima...interesantno. "Da komsiji crkne krava" bi bilo nesto najpribliznije s cime bi takav komentar mogao da se poredi. No, nebitno, nek svako misli sta vec hoce, nikakav problem, bilo je i dosta takvih koji su tvrdili da NIKAD ovo na put izaci nece, kamoli raditi OVAKO dobro - pa eto, prevarise se. Sve u svoje vreme, samo lagano, bice i dyno neki valjda, bice dovoljno kopija za sve koji bi malo da prozvacu rezultat

                  Imam, za sada, samo 2 uslovno receno brige oko mehanike - lezajevi menjaca (kupljen polovan) bas nisu u najzdravijem stanju (sto znaci da moze da se vozi jos par desetina hiljada ), i jedan zglob na kardanu nije bas dorastao zadatku. Menjac za sada ostaje tu gde jeste, ako u medjuvremenu ne naleti neki slican, a kardan ce izgleda leteti napolje, oduvek sam zeleo nesto karbonsko na autu, tako daaaaa...

                  Auto...ide NEZDRAVO. Po zelji, da li ce ici pravo, popreko, slajfovati cetvrtom ili progresivno povecavati i prenositi snagu, sve zavisi od osetljive desne noge, koliko i kako stiskas, tako i toliko ide i to je to. A i ne trosi puno, prosecno 25l

                  Eto, nek' odstoji na miru par dana, ima jos dosta posla na njemu, ali glavno je da auto kao koncept i projekat - savrseno radi. Sto je jos bitnije, MENI se svidja i zadovoljan sam ucinjenim.

                  Sad jos samo ostaje da iskopam hepek i nateram Raleta da ZAVRSI STRUJUUUU AAAAAAA!!!
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • cvrle
                    CBC Senator XXL
                    • 11.06.2006
                    • 1008
                    • Beograd,Banovo brdo

                    Evo da i ja kazem svoje vidjenje. Auto ide nenormalno dobro, lezi ko pegla, malo ima problem sa proklizavanjem u 4 brzini ali to valjda tako treba, salu na stranu, projekat je skoro priveden kraju i ovo je ono sto se cekalo godinu i pa i malo vise,ali verujte vredelo je, bilo je zadovoljstvo voziti se u onome,nikad brze u mom zivotu od 100 do 130-140km/h, nesmem ni da kazem koliko stotinki, mislice ljudi da lazem...

                    Bice valjda i neki snimak , pa da se bar malo docara kako to brutalno ide.

                    Gumi odlicno odradjena struja, samo razmisli o nekom ESP-u, cisto za svrckanje po gradu ponekad da se upali (sad ce da me psuje)
                    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      Originally posted by Gumetina
                      bio je na banjici jedan interesantan karakter iz crtanog filma koji je rekao da ce da pojede graph sa dynojet-a u stampanoj formi ako na tocku ima vise od 300ks
                      Pa, fali mu dosta plastikarija i nalepnica (na vratima) za preko 300ks, ono; Enkei, Shogun, Momo, shi-shu-shaw itd...



                      206: Daj ne zezaj sa tim carbonskim vratilom, nego zavrshavaj auto. Ccc - taman je pri kraju, a ti bi odmah neshto "iz pochetka".
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Ne, nije ovo iz mog hira, da opet nesto izmisljam...kardan kao takav je prilicno dobar, ali jedan zglob koji je sada na njemu je prilicno los i nece izdrzati jos dugo - ja da ovakav auto vozim onako kako ce se morati voziti sa kardanom koji moze da pukne kad hoces i samelje mi **** - neka, radije cu sacekati da ga lepo zamenim...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          Nece on tek tako u zadnjicu.

                          Karbonski ima jedan zglob manje ili..?
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            O falim te vise Sale... jos malo i finito A zvono menjaca ostavljas jel... nemoj nas opet terati kod onog
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Ne, ima zglob vise i mnoooooogo manju rotacionu masu, ali zglob specifikacije takve da moze da tera kamion. Cak i ako pukne, samo se rasplete i malo ocisti lim sa donje strane kola Ne moze da izlupa ceo tunel...

                              @Saabo

                              A neee, kod Kuge vise ni zdrav ne idem Salim se, nema potrebe da se zvono dira, menjac i zvono mogu da se rastave i menjaju posebno, ako i nadjem i zamenim menjac to je posao od pola sata a zvono ostaje.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                Ma znam Sale, nego moram malo
                                Kad ce biti probna voznja sa karbonom naravno

                                p.s. navikao sam ja na Nm i proklizavanja, ne ko ostali
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X